sobota, 14 września 2013

ZMIANY

Hej, myślę nad zmianą sposobu w jakim wstawiam moje posty na blogu.
Tyle rzeczy czasami się wydarzy u mnie, że nie jestem w stanie wszystkiego zapamiętać, a chciałabym powiedzieć Wam o wszystkim co się w okół mnie dzieje.

Od dłuższego czasu przeglądam blog Ankyls i od razu bardzo spodobał mi się sposób w jaki go prowadzi, jest dużo wpisów nawet 2/3 dziennie i jest to szczere oraz ciekawe.
Nie piszę całego wypracowania, jest krótko, ciekawie i na temat plus zdjęcie, które odzwierciedla wszystko i to mi się bardzo podoba.

Chciałabym właśnie w takiej formie prowadzić bloga i być na bieżąco, jest tylko jeden problem, nie chce, abyście myślały, że wszystko kopiuje i nie robię nic swojego, ale to nie prawda, bo każda z nas ma inne ciekawe życie i jest na pewno móstwo do opowiadania, a na pewno ciekawiej jest gdy napisze 1 lub 2 krótkie posty dziennie niż felieton bez sensu z mnóstwem gorzej jakości zdjęć.

Nie wiem co o tym myśleć. Dlatego chciałabym zapytać Was o zdanie, czy jest to dobry pomysł?

Wstawiałabym również dłuższe posty z nowinkami modowymi jak zwykle, ale wiekszość postów chciałabym mieć właśnie w takiej krótszej formie. Zdarza mi się kilkudniowa nieobecność na blogu, ponieważ, potrzebuje czasu do wykonania zdjeć do stylizacji, czy wyszukania nowinek ze świata, a mam też swoje obowiązki, dlatego krótsze posty byłyby świetnym rozwiązaniem ;)

A więc do usłyszenia ;)



21 komentarzy:

  1. Myślę, że to bardzo dobry pomysł i wcale nie pomyślałabym, że odgapiasz! Doskonale Cię rozumiem i czekam na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;* A więc biorę się do pracy ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł.! Z niecierpliwością czekam na post w nowym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest bardzo osobistym przedsięwzięciem i każdy prowadzi go we własny, niepowtarzalny sposób. Publikuj, co chcesz, kiedy chcesz i ile chcesz, a prawdziwi czytelnicy zawsze się znajdą :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym całkowicie. To Twoje miejsce i Ty tu rozkładasz kart, wiec rób jak czujesz.

      Usuń
    2. Macie racje ;) też w ten sposób o tym pomyślałam

      Usuń
  4. Pisz jak chcesz, co chcesz, najważniejsze, żebyś Ty była zadowolona.
    Pozdrawiam, Nessa.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł, chętnie poczytam więcej Twoich notek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł,prawda jest taka,że wielu osobom się nie chce czytać postów, oglądają same zdjęcia:/No ale cóż, ja jestem ciekawa, jakie będą następne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli taka wersja ci odpowiada to już się nie mogę doczekać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z koleżankami powyżej :D cokolwiek nie napiszesz i nie wiem jak często ja i tak to przeczytam i na pewno skomentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wazne, zeby ci bylo latwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cieawy pomysł ;>
    http://mikilove47582.blogspot.com
    http://instagram.com/miki4758

    OdpowiedzUsuń
  12. mi jest obojętne :) ważne, żebyś dalej pisała :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowniez lubie Ankyls :)
    Ja na Twoim miejscu zrobilabym jak byloby mi wygodniej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. To Twój blog i możesz na nim pisac ile Ci się podoba a to, że będziesz wstawiała 2-3 posty dziennie zeby się z nami czymś podzielic nie będzie oznaczało, że od razu kogoś kopiujesz :) bardzo dużo blogerek tak robi :) najważniejsze, żebyś nie robiła niczego na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł. ;d To nie jest żadne kopiowanie, tylko sposób na "odświeżenie" bloga. Z niecierpliwością czekam na zmiany. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)