czwartek, 5 września 2013

IMAGINE DRAGONS - RADIOACTIVE

Cześć, od kilku dni próbuje znaleźć sobie miejsce, chyba mam gorszy dzień, Pawciu też nie ma humoru, początek września nie zapowiada się ciekawie, wczoraj byliśmy w kinie, myślałam, że poprawi mi to nastrój, ale tylko na chwile ;/ wybraliśmy się na Dary anioła - Miasto kości, film bardzo mi się podobał i na pewno wybiorę się na drugą cześć jeśli oczywiście taka będzie ;)

Dzisiejszy post to kolejne wspólne nagranie z Pawciem, będzie to piosenka zespołu Imagine Dragons "Radioactive" ;)
P.S. nie zwracajcie uwagi na moje głupkowate miny - już tak mam ;D




35 komentarzy:

  1. Super post i blog !:)


    skomentujesz ? obserwujemy ?
    http://tylepieknailekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miny każdy piosenkarz robi. Głos masz świetny, ten filmik bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój blog, myślę, że będę tu częściej zaglądać.
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ miał solówke :) Super głos, podobało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie tę piosenkę ;) Świetnie śpiewasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te minki są ;D masz super glos!

    OdpowiedzUsuń
  7. super *.*

    zapraszam na mini serniczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie słyszałam Twojego głosu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój narzeczony (chyba tak, już nie pamiętam ^^) świetnie gra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wam to wyszło ;) masz piękny głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami są takie dziwne dni, ale to przechodzi. szkoda,że nie mogę obejrzeć filmiku.
    Obserwuję i zapraszam do siebie www.zakrecony-swiat-marty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny głos, rób z niego dalej użytek! Zaśpiewaj dla mnie jakąmś piosenka 30 second to mars :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny cover! masz genialny głos. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę masz talent! Też byłam na tym filmie :) Zaskoczyła mnie troszkę końcówka... mam nadzieję że będzie 2 część ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. A kto ma siły na początku jesieni? To chyba najbardziej depresyjna pora roku :)
    Gratuluję odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko jak ja uwielbiam Wyimaginowane Smoki <3 Twój cover jest przecudowny ! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj w pracy usłyszałam tą piosenkę w radio i od razu pomyślałam o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny cover *.* Masz bardzo fajny głos :D

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się wykonanie!:)
    oby humor do końca września się poprawił

    mogłabym poprosić Ci żebyś weszła w ten post - http://meerryfy.blogspot.com/2013/09/szkolnie.html i kliknij w napis pod stylizacjami np. spódniczka. proszę:) jeśli to zrobisz to napisz w komentarzu a ja na pewno pomoge ci w jakiś inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo śliczny głos ; D

    OdpowiedzUsuń
  21. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀

    Swietnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. łał! Genialny blog, ciekawa tematyka :) Z pewnością jeszcze zajrzę tutaj nie raz :) :* Pozdrawiam .

    Ps :Może obserwujemy ? :> + zapraszam do mnie :) --> http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tam, oj tam (-:

    Jakie głupie miny ?
    Z takim talentem do śpiewania jaki Ty masz - nie zwraca sie uwagi na twarz, bo poprostu chce sie słuchać (-:

    Poza tym - nie przejmuj sie mimiką: trudno robić wiele rzeczy na raz i mieć wszystko na raz pod kontrolą (-:


    Wykonanie ? Powiedziałbym nawet, że lepsze niż oryginał (-:

    Chce sie słuchać Ciebie cały czas (-:

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością się Ciebie słucha:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)