środa, 18 września 2013

Flowers

Po przejrzeniu nowego katalogu z Ikei, przyznam, że nic szczególnego nie przykuło mojej uwagi.
Żadnych większych nowości i mało promocji. Ale i tak któregoś dnia ich odwiedzę ;)

Pogoda jest mizerna, która powoduje brak dobrego samopoczucia, ale dawno nie dodawałam żadnej stylizacji i bardzo chciałam pokazać Wam moje kwieciste legginsy, chociaż one mają w sobie trochę koloru i ożywiają ten dzień, pomimo ciemnych zdjęć, które wyszły przez brak słońca, chcę pokazać Wam mój zestaw z czarną ramoneską, litami, topem i dodatkami ;*



Mój Pawciu właśnie sobie śpiocha, a ja idę zrobić hennę, ponieważ moje brwi to jedna wielka katastrofa, buźka do usłyszenia ;)

Top, lity, naszyjnik, bransoletka - H&M
Ramoneska - Auhuan
Legginsy - Allegro


48 komentarzy:

  1. bardzo ładny zestaw :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w legginsach, mogłabyś częściej je nosić! ;D
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw, spodnie fajnie przełamują czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki efekt chcialam uzyskac ;) dzieki

      Usuń
  4. świetna ramoneska :) jaki masz kolor na włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bordo z Joanny, a aktualnie walnełam sobie czerwień z garniera, ta nowosc bez amoniaku

      Usuń
    2. ja też czaję się na czerwień z garniera P37 :)

      Usuń
  5. Prowadze oba:) ale częściej ten chareza-ewelina.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa to dlatego ja ciagle jestem u Ciebie i mowie sobie kurcze no kiedy nowy post, ciagle te egzorcyzmy i egzorcymy ;)

      Usuń
  6. Fantastyczne są te kwieciste legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie sliczne są te spodnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio byłe w Ikei, rzeczywiście nie ma nic specjalnie zachwycającego.

    Chcieliśmy dokupić pare rzeczy do Rewala, w końcu poszliśmy do Leroy Merlin
    (-:

    Pogoda, no nie zachęca do spacerów, ale podobno jest zdrowo spacerować w każdą, nawet w deszcz.
    Tak słyszałem (-:

    Super zdjęcia, swoją promienistością powodujesz, że nawet najbardziej szre dni powodują pozytywną energię (-:
    Rozświetlają ponurość za oknem (-:

    Chciałem przez to powiedzieć, że świetnie dobrana stylizacja na tą jesienną pore, bardzo optymistycznie (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, no tak w końcu yrzeba coś zrobić z tymi ponurymi dniami ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co (-:

      A co do ponurych dni, to podobno ma być jeszcze ciepło i słońce.
      Tak słyszałem, a co z tego wyjdzie to zobaczymy w praktyce.

      Usuń
  9. sliczne zdjecia :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne masz te leginsy ;3
    Odżywiają te zdjęcia :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super legginsy ! :)

    ann-ankaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty : )
    no i dobra miejscówka : ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ;)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh te butki! Bardzo fajnie wyglądają te legginsy, do tego sama czarność i super się wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądasz w tych legginsach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę proszę jaka zmiana! Super legginsy, chciałabym nie wyglądac w takich grubo :D Masz ekstra nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty gadasz, na zdjęciu jakoś wyszczuplają, bo na żywo nie bardzo i nogi mi się trzesą jak galareta ;D musze pocwiczyc je trochę ;)

      Usuń
  18. świetnie wyglądasz:)pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam ten katalog z ikei i powiem szczerze że kilka dodatków by mi sie przydało! Też muszę tam zajrzec któregos dnia :) Fajny secik:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten katalog chyba jest trochę gorszy od poprzedniego, tak mi się przynajmniej wydaję ;)

      Dzięki ;)

      Usuń
  20. śliczne zdjęcia i zestaw ; D

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty mi sie najbardziej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja:) Wszystko się ze sobą łączy w taki hm.. naturalny sposób i stanowi jedną zgraną całość:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki śliczny outfit. ;P Uwielbiam.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)