niedziela, 29 września 2013

Dzisiejsza stylizacja

Widzę w komentarzach, że macie ciekawe plany, większość stawia jednak na leżing i nic nie robing i o to chyba chodzi w niedziele ;) Chociaż mój Pawciu jest w pracy, ale na szczęście zaraz wróci i wybieramy się na pyszny obiadek ;)

No to dziewczyny miłego popołudnia wśród książek, nauki, ciasta, cipsingu, picia kakao, jedzenia tortu, leżingu, oglądania filmów i wiele wiele innych...

Pa pa ;*

Zostawiam Was z moją dzisiejszą stylizacją

     

Żakiet - New Yorker
Top, jeansy, lity - H&M
Naszyjnik - Pepco
Bransoletka - Diy

54 komentarze:

  1. Twoja szminka pasuje do poduszki i świeczki. XD
    Świetne buty ! *O*
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNIE wyglądasz :) fajne mieszkanko

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz , buty są extra !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja:)
    Piękny wystrój pokoju:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne to zdjęcie na nagłówku jaki masz aparat?
    mojeszalonezyciexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robie telefonem, a to na nagłówku to robił znajomy i nie mam pojecia :/

      Usuń
  6. więcej zdjęć dodawaj + śliczna stylizacja : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dodawałam, ale zmieni łam troche wygląd ;)

      Usuń
  7. Super fotki :)

    A jakie masz ładne, kolorowe dodatki - świeczka i poduszka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja super :). Moja niedziela nie taka leniwa bo dopiero co wróciłam z zajęć :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczecie nie miałam, ale za tydzień będę miala :/

      Usuń
  9. Nie wiem czemu, ale drugie zdjęcie mnie urzekło! ;0

    Zapraszam do siebie i do obserwowania: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A do mnie za niedługo Rodzina przyjedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja . :>

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja ♥.♥
    http://nikuspisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I moje ulubione lity :) super

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola Sólo quería decirte que algunas de las fotos no se cargan correctamente .
    He probado en 2 navegadores de Internet diferentes y todos dan los mismos
    resultados .

    my weblog :: acne

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie :*

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że jesteś pokręcona w pozytywnym znaczeniu więc taki tatuaż do Ciebie pasuje :) A pozatym ja też nie mogę się oprzeć Hello Kitty! <3 Dziękuję za miły komentarz na moim blogu ;-) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam bzika na punkcie butów i tym razem ubolewam, że Twoich nie widać bardziej na zdjęciu! :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool!

    Girl , I need you ! I know people are so boring when they ask to vote for something but this time it is so worth it : my best friend and I are actually nomined to be the "best blog lifestyle of the year" so all you have to do it click on this link and then on the button " vote".

    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    You can't imagine how much it will mean to us if we'll win this award !

    Feel free to follow us if you like our blog!

    Have a great day dear ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  20. faie wyglądasz
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie mialam wcale leniwej niedzieli ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie wygladasz:)

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ahhh znowu widzę te butki :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda że nie ma zbliżenia na naszyjnik :( Pięknie wyglądasz w kucyku^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super, lubię takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O prosze! I u Ciebie lity wróciły do łask ! Oprócz pochwalenia związanego ze stylizacja można dorzucić , że wnętrza też masz bardzo fajne! Lubię taki fajny minimalizm! Pozdrawiam serdecznie Pola<3

    zapraszam do swojego swiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lity???? ja je kocham <3

      I dziekuje - razem z Pawciem dekorowaliśmy salon ;)

      Usuń
  27. świetna stylizacja!
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)