piątek, 23 sierpnia 2013

WEEK

Cześć, wczoraj mnie nie było na blogu ponieważ tak jak się obawiałam Pawciu zaraził mnie i spędziłam ciekawą noc w WC. Dziś jest już lepiej, ale cały czas czuje jakby coś jeździło mi po żołądku.
To nie wszystkie "ofiary" Pawcia, bo udało się jemu zarazić również siostrę, a to nie koniec, bo możliwe, że rodzice również będą chorzy :/ niestety wirusy są wszędzie.

Dzisiaj przygotowałam dla Was mix tygodnia ;) Do usłyszenia ;) - jutro mały konkurs


















Dzisiaj nie podpisuje zdjęć, ponieważ opisywałam każde wydarzenie w poprzednich postach ;)

106 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka :D

    Zegarek z Merlin jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejje. współczuję choroby. Szybkiego powrotu do zdrowia.;***
    Śliczne butki w tym mixie.♥
    Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne naszyjniki :D I buty :D

    Zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję chorowitkom! Ale tak już działają te wirusy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten naszyjnik w etniczne wzory

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjniki najbardziej przyciągnęły moją uwagę, są piękne! :) I jaki fajny sierściuszek :) Przez to jak spogląda na mnie kotek z dolnego lewego rogu podejrzewam, że lubisz je tak samo jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne naszyjniki, apetyczna pizza a na punkcie butów mam bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej!
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik ze skrzydłami jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne lity i 1 naszyjnik
    śliczne włosy ;)
    zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj biulka.
    Zdrowiej kochana.
    śliczny ten naszyjnik z Marilyn Monroe.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne lity, i te 2 naszyjniki *o* ♥
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, ale ładne zdjęcia :) Strasznie dobra jakość i te światło. Och...
    Cudne naszyjniki i zdrowiej prędko :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?? Dziękuje serdecznie, a zdjecia robie telefonem Nokia Lumia 820, ale staram sie robic dobre swiatlo i kąt zdjęcia.

      Usuń
  15. Śliczny mix ;) Najbardziej podoba mi się naszyjnik z Marilyn Monroe ;) Cudowny!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mix, ale piękne Lity! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia;)
    ale pyszności tu nastawiałaś:D Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak, lity cudowne :-)
    ja dzisiaj też umieram na ból brzucha, ale nie wirus a TE dni.. :/

    oczarowały mnie jedzeniowe DIY z kilku postów wcześniej :-)
    szczególnie te banany i arbuz w kuleczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. great pics ! ^^
    thank you for your comment :)

    check out my new post <3
    http://www.dreamloveshop.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę zdrowia :)
    Fajny mix zdjęć :3

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej zazdroszcze ci butów na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne naszyjniki:) bardzo lubię:))
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. co tu zaglądam, to masz lepsze zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny mix zdjęć, a szczególnie spodobał mi się zegarek z Marilyn Monroe :)
    Wysłałam do Ciebie e-mail z odpowiedzią na Twoje pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak widziałam, dziekuje ;)

      A zegarek to prezent na iminninki ;)

      Usuń
  25. całkiem ciekawe foteczki :) pozdrawiam!
    http://filcowasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kotek, lakiery, buty na obcasie *,*
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny mix a lakiery wibo gel like sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej zdrówka życzę!
    Fajne fotki; -)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Masz pięknego kotka, proszę powiedz mu, że mnie uwiódł swoim wyglądem :3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://teczowa-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę zdrowia :) Fotki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jaka fajna kicia :) kocham koty

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny Mix zdjęć :) Świetne lity !

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja Kochana, świetne nowe zdobycz oraz fotki :)
    Dziękuję za odwiedziny, może się obserwujemy i lubimy na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacja Kochana, świetne nowe zdobycz oraz fotki :)
    Dziękuję za odwiedziny, może się obserwujemy i lubimy na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak, tak, to industrial.

    Ja kiedyś pozarażałam rodzinę świnką :D Zdrowia Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  36. powrotu do zdrowia :)
    weryfikcję obrazkową usunęłam już dawno temu i nie wiem jakim cudem mogła się z powrotem ustawić.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie cudowne pierwsze zdjęcie <3 i te buty *.*

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia :)Gdzie kupiłaś lity ? ;>

    Może obserwacja ? Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wracaj szybko do zdrowia <3
    asiaaaamx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Co za cuda na drugim zdjęciu, podobają mi się! :) Buty też ładne, chociaż ja zapewne nie umiałabym w nich chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są bardzo wygodne w noszeniu, to tylko pozory ze sa bardzo wysokie

      Usuń
  41. piękne zdjęcia ci wychodzą !!! *.* jaki aparat ? :)

    świenty blog , obserwuję i liczę na rewanż :D
    u mnie
    OBSERWACJA ZA OBSERWACJE ;)


    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię tylko telefonem Nokia Lumia 820

      Usuń
  42. Śliczne buty, kocham je <3.

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne naszyjniki przykuwają uwagę :)
    fajnie ze dodajesz dużo zdjęć podoba mi się to na blogach pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, właśnie specjalnie uzbierałam ich więcej ;)

      Usuń
  44. Wracajcie do zdrowia. ;) Piękne naszyjniki. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne buty i zdjęcia ;) Bardzo mi się podoba tu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super buciki, ja nie mogę znaleźć coli ze swoim imieniem ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;(
      A mój Pawciu przez przypadek zauważył.

      Na pewno w końcu znajdziesz ;) tylko żeby promocja się nie skończyła ;)

      Usuń
  47. biżuteria *,*

    widze , ze masz te buty z H&M na które poluje hahah :D

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ostatnim zdjeciem narobilas mi smaka !

    OdpowiedzUsuń
  49. Naszyjniki i lity <3
    Bardzo fajny taki mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jej, ile pysznosci! jadlabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny mix <333

    http://www.pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Czekam na konkursik. :) Śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam takie posty! Świetny mix :P
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuje wszystkim bardzo serdecznie za miłe słowa abym szybko wyzdrowiała i rzeczywiście poskutkowało już na drugi dzień czułam się o niebo lepiej ;)

    Dziękuje Wam ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Naszyjniki cudne, a kolor bluzy przepiękny :))
    zapraszam do mnie :)) awardrobeofmyown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. buty na obcasie kochana to bym Ci ukradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zakochałam się w twoich naszyjnikach !
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za odwiedziny ;)

    Obserwujemy ? Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Naszyjniki i buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  60. dziękuję za komentarz ;) piękne zdjęcia i buty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)