poniedziałek, 5 sierpnia 2013

SHORT SKIRT

Czy u Was też jest tak upalnie? Najgorsze jest to, że prognoza pogody, którą oglądałam była zupełnie inna niż jest w rzeczywistości. Nie mam nic przeciwko takim dniom jak ten, ale dziś nie czuję się zbyt dobrze i najchętniej przeleżałabym cały dzień w łóżku.

Coś wisi w powietrzu, bo dawno nie czułam się tak fatalnie, a w dodatku jestem znudzona i nie mam ochoty iść nawet do pracy, którą lubię, myślę nad zmianą otoczenia, zobaczymy.

Chciałam pokazać Wam moją prostą stylizację, której kolor dodał zupełnie innej odsłony. Całość H&M, A bransoletka DIY, czyli coś ode mnie ;)



   


Top - H&M
Spódniczka - H&M
Sandałki - Allegro
Bransoletki - Diy



33 komentarze:

  1. u mnie upaly codziennie już od wielu wielu tygodni, spać się nie da :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bokserka w intensywnym chabrowym kolorze i bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Upał,upał i jeszcze raz upał;)))
    ale w końcu to lato,które tak szybko przemija,także cieszmy się!!!!
    świetna spódniczka:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ladna spodniczka :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię taki zestaw super wygladasz zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się żyć nie chce. ;/ Zdecydowanie nie jestem typem, który nie lubi gorąco, ale ciepło - owszem. ;p
    Stylizacja ładna, choć nie w moim stylu. ;) Ale bransoletka śliczna. ^.^
    Pozdrawiam, Nessa.
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz :) klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w takim wydaniu! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez gorąco:( Bardzo ładny outfit, prosty i stylowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor koszulki *.*
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula :)
    U mnie też gorąco :D
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. w Łodzi też skwar ;/
    zestaw przypadł mi do gustu:)
    zwłaszcza unikatowa bransoletka :)

    Gorąco zachęcam do udziału w Wielkim Wakacyjnym Konkursie ;)
    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja.:) A luźno rzeczy wyglądają tak niepozornie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zestaw :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji (-:

    OdpowiedzUsuń
  17. no idealny ubiór na upały!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz:) Super spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :D
    Chociaż tej spódniczki to może bym nie ubrała, bo ogólnie nie lubię takich ''sztywnych'' spódniczek xDDD


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja. =] Przepraszam, że tak długo nie odwiedzałam Twojego bloga, ale byłam na kolonii. Teraz postaram się to wszystko nadrobić. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)