środa, 21 sierpnia 2013

MUST HAVE - H&M

Cześć! Z Pawciem już lepiej, ale mnie zaczyna coś brać :/ oby nie skończyło się grypą :/
Od poniedziałku zaczęłam wielkie odliczanie, ponieważ z końcem wakacji kończę pracę w której zastępowałam koleżankę.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje jesienne Must Have z H&M, uwielbiam ten sklep <3
Po pracy wybieram się do centrum kupić sobie nową bluzkę i przeglądając stronę H&M, napotkałam na możliwość zakupów z 25% rabatem, a to za sprawą kuponu, który po rejestracji trafia na waszego e-maila i wystarczy go tylko wydrukować i pokazać w kasie. Na pewno z niego dzisiaj skorzystam.




 






Wszystko zależy oczywiście od hojności mojego męża ;D

Macie już upatrzone jakieś jesienne Must Have?


86 komentarzy:

  1. Też uwielbiam ten sklep :3
    Ja już mam swoje must have i powoli je spełniam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo rzeczy kupuję w tym sklepie. Ta kolekcja jest świetna i zastanawiam się nad tym trzecim sweterkiem :)
    Taki kupon to dobra rzecz. A mogę wiedzieć czym się zajmujesz w tej pracy? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sklep :)
    bardzo się cieszę, że wpadłaś do mnie :)
    dzięki za obserwację, a ja obserwuję Cię już od wczoraj - jako An ia, w tej chwili jestem tak jakby 3 na liście Twoich obserwatorów ;D
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy naprawdę fajne :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość rzeczy w tym sklepie jest świetna <3
    Fajny taki rabat :3

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. rabat dobra sprawa:D ja jeszcze nie mam must have:)

    OdpowiedzUsuń
  7. praktycznie wszytskie rzeczy ktore dodalas tez chce je miec ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne !
    Biżuu mi się bardzo podoba :)
    Obserwacja ? :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te Twoje must have :-) ale przyznam się bez bicia, że tyle razy zawiodłam sie na h&m.. że przestałam tam kupować. nie wiem czy miałam pecha, czy faktycznie rzeczy są kiepskiej jakości, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kolekcja h&m jest super ale mi również podoba sie jesienna kolekcja reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te rajstopy i H&M na jesień ma świetną biżuterię ! Zapraszam do siebie <3 http://asiaaaamx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też chyba coś bierze, bo gardło mnie boli... Życzę zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia życzę. :3 Udanych zakupów.
    Zapraszam na nową notkę. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek w paseczki jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  15. H&M to mój ulubiony sklep, ZAWSZE znajdę tam coś dla siebie, dlatego już tam nie wchodzę :D

    zapraszam na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak będę studiowała kosmetologie :) Świetna lista, ja swoją planuje jutro zrobić :)

    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie ciuszki cudowne!

    Pozdrawiam, u mnie NOWY POST. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa kolekcja teraz jest w H&M. Mogłabyś podać mi linka strony z której można pobrać kupon rabatowy.???:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś kompletnie nie mogę się zabrać za jesienne rzeczy; -) nawet myśleć o nich nie che mi się; -)
    Te bluzy sportowe, które pokazałaś są super;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już kupiłam sobie botki z jesiennej kolekcji H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak ja nic nie upatrzylam jeszcze... troche jestem do tylu z zakupami bo w ostatnim czasie nic sobie nie kupowalam ;))) co oznacza ze TRZEBA TO NADROBIC :D

    bezxpomyslu.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje must have też jest już prawie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  23. H&M jest super:) obserwujemy? ja już to zrobiłam:)
    http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Świetna kolekcja.
    Mania, mania1269.blogspot.com
    Zapraszam ponownie do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  25. Turkusowa sukienka baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niedawno zaczęłam poszukiwania i sporo znalazłam ciuchów do szkoły, które chciałabym kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze cztery rzeczy najbardziej mi się podobają, lubię takie luźne sweterki, czy bluzy, a ta bluzka ma w sobe coś przez co chciałabym ją mieć :) w moim must have były trampki (które już kupiłam) , sweterki oversize, czarne spodnie i cokolwiek co mnie zauroczy przy najbliższych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę kilka świetnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ciuchy z h&m <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne rzeczy :) Podobają mi się <3
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  31. też chciałabym mieć te rzeczy!:)
    obyś się nie rozchorowała:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czapka z uszkami przesłodka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Też uwielbiam H&M. Trzymaj się i bądź zdrowa <33

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. czerwony sweterek i ostatnie dla naszyjniki super podoba mi sie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne bluzy,rajstopy i biżuteria!!!

    OdpowiedzUsuń

  36. ja w H&M nic nie umiem wybrać :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie zbyt przepdam za h&m
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka swietna noootka <3

    obserwujemy? aleksandra-jakuta.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzadko kiedy wpadnie mi coś w oko, w sklepie H&M, ale Twoja lista jest rewelacyjna :)
    Trzeci sweterek bardzo mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a jednak udało się coś wybrać ;)

      Usuń
  40. Fajna ta lista, mi się kilka rzeczy również podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna jest ta bluzeczka z drugiego zdjęcia *.* Ogólnie w HM mają świetne rzeczy ;D

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten sklep ma fajne rzeczy. Jeśli jest -25% to się opłaca. Póki co ja mam jeszcze do wykorzystania kartę na której mam pieniądze za reklamacje butów.
    a jesiennego must have nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. lubię ten sklep :)
    ostatnio zapragnęłam mieć melonik właśnie z H&M ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Buty bardzo fajne :)

    bycsoba-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. tez ostatnio czesto tam zamawiam. Fajne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  47. a ja tam nie przepadam za H&M :D czasem maja fajne ciuchy, ale właśnie - czasem :D ogólnie wolę sklepy Inditexu. a ten kupon (o ile wciąż jest ten sam o jakim myślę) to nie jest przypadkiem tylko na 1 rzecz? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie mam jeszcze moich must-have;< Ale Twoje są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja też powoli planuje jesienne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podoba mi się czerwony sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy nie bylam przekonana do tego sklepu ale nie dawno kupilam sobie tam jeansy i sa moimi ulubionymi..swietnie dopasowane i ogolnie material dobry gatunkowo :) ja jestem uzalezniona od tally weijl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś byłam, ale to się zmieniło ;)

      Usuń
  52. Świetne rzeczy :) Też lubię ten sklep :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. też lubię ten sklep:) czapka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubie ciuchy z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Czerwony i czarny sweterek! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)