czwartek, 15 sierpnia 2013

Colourfull

Hej ;) W tym tygodniu nie bywałam za często na blogu, ponieważ miałam mnóstwo spraw na głowie, ale za chwilkę nadrobię zaległości ;)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam śliczną kolorową bluzkę, która wcześniej była sukienką, idealnie nadaje się na lato, ale również sprawdza się jako dodatek pod top.
Stylizacja na ogrodzie, niestety z kilkunastu zdjęć udało mi się wybrać tylko kilka, ponieważ mój Pawciu nie ma talentu do fotografii ;D i na niektórych zdjęciach miałam ucięte nogi lub twarz, a reszta była zamazana ;)





 

19 komentarzy:

  1. O, pierwszy (-:

    Super wyglądasz w tej intrygującej stylizacji (-:

    Dodaje Ci uroku, w pozytywnym znaczeniu tego słowa - jakby odmładza Cie (-:

    Oczywiście nie chce przez to powiedzieć, że masz swój wiek .

    Nie obrażaj sie (-:

    Nie wiedziałem jak to ładnie napisać...

    A poza tym - bardzo kusząco... (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kolor włosów mnie trochę postarzył, ale cieszę się, że dało się wyrównać stylizacją ;)

      Usuń
    2. Nie, no gdzie kolor włosów trochę postarzył ? Właśnie dodaje uroku, odmładza o kilka lat (-:

      Usuń
  2. ale pięknie się prezentuje ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! :)

    kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pięknie!
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, taki brzuch trzeba eksponować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. ;) Ładna ta bluzeczka. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. jest pazur...zadziornie ale bardzo fajnie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :-) Dziękuje za odwiedziny i zapraszam do siebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog ;)) również będę odwiedzać ;))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)