wtorek, 27 sierpnia 2013

Clock

Hej ;) Nie wiem czy już pisałam, ale skończyłam moją 2 miesięczną wakacyjną pracę, mimo to mam mnóstwo rzeczy na głowie. Na co dzień przymrużałam na to wszystko oko, ale teraz gdy mam dużo wolnego, zauważyłam, że mam spore zaległości :/

Chciałam przypomnieć o moim pierwszym konkursie, który ogłosiłam w poprzednim poście. Do wygrania jest kosz kosmetyków. Więcej szczegółów znajdziecie klikając tutaj --> KONKURS
Nie wiedziałam, że będzie aż tak dużo zainteresowanych osób, jeśli się uda na pewno powtórzę konkurs już niedługo ;)


Dzisiaj przygotowałam dla Was klasyczną stylizację z bordowym sweterkiem, który mimo podobnego koloru do moich włosów, świetnie kontrastował ;) pod spód nałożyłam biały top, granatowe jeansy, kremowe szpilki oraz gość dnia czyli wiszący zegarek z Marilyn Monroe. Świetnym akcentem są również zameczki, które pojawiły się u mnie z tyłu na bluzeczce oraz na końcach spodni.

Zdjęcia robił Pawciu i przyznam, że z każdą kolejną sesją idzie jemu coraz lepiej ;) Sami oceńcie ;)

 




    Bluzka - Pepco
Top - H&M
Jeansy - H&M
Naszyjnik/Zegarek - Pepco
Szpilki - Always
Bransoletka - DIY


98 komentarzy:

  1. Bluza jest śliczna <3
    Super stylizacja, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!!Naszyjnik mi się strasznie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilona a gdzie takie buty moge kupić bo bardzo mi się podobają gdzie je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest boska :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham sweterki, nie wyobrażam sobie przeżycia bez nich jesieni i zimy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Muszę się wybrać do Pepco chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie Twój fotograf się rozwija ;) Stylizacja bardzo fajna, ładnie Ci w bordowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, jesteś śliczna, powinnaś częściej się pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy <3 Bluzka <3 no i te buty <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty <3
    Zapraszam do mnie organizuję konkurs ;3
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne !!!! :OO
    Ps. dziękujemy za odwiedziny u nas ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię łupy zakupowe z Pepco, dzisiaj tez zakupilam ciuszki. Obserwuję i zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzka i cały zestaw taki lekki, nieprzekombinowany - jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja! bluzka mi się podoba! lubię pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. c: Wyglądasz niesamowicie. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty świetne !

    Obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne buty <3333

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szpilki i rurki z zameczkami <3 ogólnie widzę moje klimaty... rewelacyjny kolor włosów- witam w gronie:) Ogólnie stylilzacja bardzo na plus:) Zapraszam także do mnie na bloga:) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :)
    Ten naszyjnik od razu mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są odjazdowe !:) Lubie fotografować a widzę ze ty przed obiektywem czujesz się jak ryba w wodzie:) Ogólnie świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ,the Jumper work perfect with the Colour of your Hair! Looks great :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten sweterek *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile za sweterek zapłaciłaś ? ;>
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ;)

      Usuń
    2. yyyy nie pamietam coś okolo 19,90 albo 24,90 cos mi sie kojarzy taka cena ;)

      Usuń
  23. Sweterek bomba, cudowny, energetyczny kolor. I ładnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw :D
    Najlepsze szpilki :*

    http://sandra2413089.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja:)

    Proste i sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz! podoba mi się bluzka:)
    dobrze ze juz masz wolne

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne buty, śliczne spodnie <3.

    OdpowiedzUsuń
  28. Do konkusu juz sie zglosilam, ciekawy look :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacja i zdjęcia. Bardzo fajne miejsce!:)

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny zestaw i super szpilki - marzą mi się takie, ale ciągle mam jakieś ważniejsze zakupy :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne masz te buty ; ) i cała stylizacja jest pięknie zgrana ; )wolne po wakacyjnej pracy chyba dla każdego oznacza nadrabianie we wszystkim zaległości ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz świetne buty! :) Chcę takie. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię te Wasze sesje , zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz i w ogóle tylko Ci pozazdrościć urody :) Najbardziej mi się podobają szpilki i zegarek, są świetne :)

    http://teczowa-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Slciznie :) sweterek jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nienawidzę szpilek, ale te są MEGA! i sama kupiłabym je nawet jeśli miałby leżeć na półce jako ozdoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest u mnie w garderobie ;D Ubieram je tylko czasami, gdy wiem, że nie będzie dużo chodzenia ;) np na obiad do rodziców

      Usuń
  37. Piękne zdjęcia!:) Wyglądasz świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nominuję cię do VBA więcej informacji znajdziesz na
    http://oooowszystkim.blogspot.com/
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ubrania dobrane sa dobrze, ale uzycie slowa 'kontrast' w odniesieniu do wlosow i bluzki to chyba lekka pomylka. Btw dlaczego na kazdej 'sesji' przyjmujesz ta sama poze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukałam słowa i wyszło na kontrast, bo może nie widać tego na zdjęciach, ale buzka jest zupełnie innego koloru niż moje włosy i świetnie do wyglądało na żywo.

      A co do poz, to są standardowe, które znajdziesz na każdej stronie blogerki, a co mam robić siadać na drzewo czy kłaść się na ziemmi lub torach jak inne laski, które nie wiedzą, co leci z pociągów podczas jazdy.

      P.S. Akurat dwie moje ostatnie sesji to akurat były inne pozy niż zwykle, a więc nie widzę związku.

      Usuń
  40. świetnie wyglądasz :) i masz cudowny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładnie *-* <3
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładnie współgra Twój kolor włosów z kolorem bluzki!
    Buziaki, do zobaczenia u mnie - na fanpage oraz na blogu :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  43. pieknie wygladasz :D Jestes przesliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny burgund na twojej bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia, uwielbiam bordowy kolor! :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna stylizacja :) Kolor bluzki jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze bordo pasuje do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Taaak, robi już bardzo dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Napatrzeć się na Ciebie nie mogę w tym nowym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna jesteś! A kolorek Ci bardzo bardzo pasuje! Do tego ten sweterek!! mmmm!!!

    Zapraszam --> http://tylko-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. pięknie wyglądasz, sweterek jest śliczny:) kolor ma cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia :) obserwuję i zapraszam do obserwacji :
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)