czwartek, 25 lipca 2013

NEW LOOK

No dobra już nie będę dłużej trzymała Was w niepewności. Czas pokazać co przydarzyło się moim włosom ;D Co prawda aktualnie od słońca się trochę rozjaśniły, ale efekt końcowy bardzo mi się spodobał, w końcu wyglądam jak czarownica ;D

Polubiłam mixy ze zdjęciami, a więc będę na pewno wrzucała je częściej i dziś mam kilka fotek.

Jutro tak jak wspominałam wyjeżdżam nad morze na weekend, a więc pewnie nie będzie mnie na blogosferze, chyba, że wieczorkiem. Jeszcze nie wiemy gdzie jedziemy, zależy to głównie od noclegu, bo będziemy patrzeć na coś na miejscu, trzymajcie kciuki ;)

 Podlewałam ogród z mamusią ;)

Po pracy czas na deser.


 
Mój zestawik, który ubrałam ostatnio idąc na kolacje z Pawciem.

 Mama upiekła przepyszne babeczki z owocami.

 
Pyszności

 
Lamcia, której znudziły się już wszystkie filmy

 
 Kolorek, który miał wyjść.


58 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w czerwieni:)
    Uwielbiam koty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłaś śliczną blondynką, teraz nabrałaś charakteru i pazura, fajny mix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D też właśnie tam myślę, teraz jestem bardziej agresywna ;D

      Usuń
  3. No niestety pogoda dzisiaj się popsuła;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa tygodnie temu też się pomalowałam na podobny kolor, ale na moim brązie nie wyszedł tak dobrze, a miałam rubin :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z blond kolor najłatwiej łapie bo jest jasny.

      Usuń
  5. ładnemu we wszystkim ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) i w tym kolorze i w tym jest ładnie :)

      Usuń
  6. Babeczki wygladają naprawdę smakowicie :)
    Bardzo ładnie ci w tym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeden i drugi kolorek pasuje. Nawet nie potrafię wybrać w którym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niektóre z Was pisały, że nie wyobrażają sobie mnie w innym kolorze niż blond i nie wyszło tak źle ;D

      Usuń
  8. Ładnie wyglądasz w tym czerwonym, choć ja jestem zwolenniczką naturalnego koloru włosów.
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________________
    fabryka-twarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. moja Pola już jest ze mną 25 dni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ale to słodkie ;) na pewno jest cudowna ;) Wiem po sobie, bo kocham koty ;)

      Usuń
  10. No oczywiście trzymanie w niepewności doskonale Ci wyszło, bo trzeba było przeczytać cały post, żeby to zobaczyć, ale jest świetnie, w obydwóch kolorkach ci bardzo ładnie :D
    Sama też ostatnio zaszalałam, zrezygnowałam z platynki i wróciłam do naturalnej czerni, bo znudziło mi się już farbowanie włosów. Do tego jeszcze wygoliłam sobie boki heh, heh - szaleństwo
    Jakbym widziała moje kociaki - zawsze kładą mi się na laptopie, często akurat gdy coś ważnego robię i wiadomo jak to się kończy... ale i tak je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wooow no to rzeczywiście zaszalałaś, masakra ;D

      O tak koty to urocze :)

      Usuń
  11. jak pięknie Ci w nowym kolorze włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie jak czarownica hahahahha ale bardzo podoba mi się ten efekt :)) <3
    obserwujemy?


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1,4,5, ostatnie... a jedno???

    śliczny ogród i kotek. poproszę zdjęcia wszystkich 3!
    bardzo ładny look na randkę. i jak było??
    poproszę przepis na babeczki
    śliczne włosy. też chcę takie tylko właśnie ciemniejsze. wątpię by w takich (jasnych) było mi dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci w czerwieni. :3 Kocham kotki, to najwspanialsze zwierzątka na świecie. Udanego wypoczynku nad morzem. Obyście coś znaleźli. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W obu kolorach Ci bardzo ładnie, ale w czerwieni wyglądasz naprawdę zjawiskowo *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie się przeglądało te zdjęcia,
    wszystkie mają "to coś" :)

    Niesamowita przemiana włosów - wyszło bombowo:)
    bardzo pasuje Ci ta czerwień! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie, ładnie :)
    Ale ja nie zdecydowałabym się na tak radykalną zmianę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie jest zbyt krótkie, aby się zastanawiać ;)

      Usuń
  18. Zmiana ogromna ! Ale bardzo ładna ta zmiana ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie Ci w tym nowym kolorze włosów.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tu wchodzić ): obserwujemy? :) http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nad morzem pogoda świetna ,woda ciepła ;))
    Kolorek wyszedł super !

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiadomo, że na blondzie musiał wyjść :)
    Ahh...ja bym musiała sie bawić z rozjaśniaczem :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale odważna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny ten nowy kolorek :).
    Nad morzem byłam niedawno, a tobie życzę udanego wyjazdu :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ci pasuje ten kolor : D ślicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. i like your new hair color. it looks good on you :D

    Invite you to join my giveaway Imomoi giveaway and Efoxcity giveaway I hope you will join

    ~✿~Visit my blogs here~✿~
    Luch Luch Craft Blog
    Toko Luch Luch Craft

    OdpowiedzUsuń
  27. Łaa! to teraz jesteś niebezpieczna w tej czerwieni! Wakacje w ciemno? czy to na pewno dobry pomysł w środku sezonu? Życzę udanego wypoczynku i wracaj do nas z ogromną dozą enegri! Pozdrawiam i zapraszam do siebie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało ;) wrócilismy cali i udało nam się znaleźć nocleg.

      Usuń
  28. Ale odważna zmiana ! Proponuję zieleń, świetnie będzie Ci pasować teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o zieleni, ale jak na razie stawiam na granat i beż

      Usuń
  29. kotki ♥ Zmiana bardzo widoczna i odważna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, jaka zmiana! :) Pasuje Ci ten kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale zmiana :) ślicznie... kocia mamo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)