poniedziałek, 29 lipca 2013

DARŁÓWKO

Cześć! Już wróciłam z nad morza, niezbyt wypoczęta, ale cieszę się, że mogłam oderwać się choć na dłuższą chwilę.
Pogoda była wspaniała, woda niestety gorzej :/ ale i tak kąpiel mam zaliczoną ;) Przed chwilą wrzuciłam zdjęcia z nad morza i chciałam pokazać kilka pyszności jakie zajadaliśmy i które bardzo polecam. W tym roku nie robiliśmy dużo zdjęć, dlatego udało mi się uchwycić tylko kilka ujęć.

Niedługo minie rok jak prowadzę bloga, z tej okazji chciałam ogłosić konkurs, gdy już skompletuje wszystkie nagrody wrzucę wszystko na bloga, abyście mogły wziąć w nim udział do czego serdecznie namawiam ;)

Trzymajcie się ;)


 


 


 



 






49 komentarzy:

  1. ale narobiłaś mi smaka tymi smakołykami ze zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm jakie smakowitości!
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :) czysta plaża

    OdpowiedzUsuń
  4. O ! Mój brat cioteczny tam jest teraz xD
    No i mi też smaka narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę nad morze :)
    aż się głodna zrobiłam oglądając ostatnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam <3 śliczne zdjęcia :) też chcę nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia ;) Ale smakołyki mniam, mniam :)
    Cieszę się, że udał Ci się wyjazd !
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. chce taaam ! :D

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o tez jestem nad morzem teraz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem ;) ale trochę daleko ode mnie.

      Usuń
  10. Polskie morze, mimo że kapryśne, ma coś w sobie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę zbyt oryginalny, gdy powiem, że te smakołyki sprawiły, że zgłodniałem:D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę tam! :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po wakacjach bardzo często wraca się zmęczonym, przydały by się urlop na krótki wypoczynek w do mu :). Zdjęcie okularów na pisku jest świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Tak, dlatego zawsze staram się ten 1/2 dni na urlopie wrócić wcześniej i odpocząć w domku

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia - szczególnie morza i piachu. Widzę, że trafiliście na ładną pogodę. :)
    Gofry nad morzem to podstawa - niestety, w tym roku jej nie zaliczyłam. :( Ale za to zjadłam swojej roboty na Mazurach i teraz, w domciu. :)
    Ładnie wyglądasz na zdjęciach. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Tak podoba była świetna. A gofry i ryba to rzeczywiście podstawa do zaliczenia nad morzem ;)

      Ale mimo, że nie byłaś nad morzem, to udało Ci się je przekąsić gdzie indziej ;)

      Usuń
  16. haha. wiem jak to jest. dlatego proszę czytelników o zdanie ;)

    uwielbiam taki piasek !
    chciałabym nad morze :)
    dodaj recenzję kosmetyków.
    ah jakie pyszności. naleśniki, gofry, bagietka, PIZZA♥! a ja na diecie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekły mnie zdjęcia piasku :)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się ująć go jak najlepiej i widzę, że się udało ;) dziękuje

      Usuń
  18. Świetne zdjęcia. :) Fajnie, że wyjazd był udany. Jakie smakołyki na fotkach. Z niecierpliwością czekam na konkurs.
    Zapraszam na nową notkę. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa też chce nad morze :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Morze i takie kolorowe dobroci, aż mam ochotę coś przekąsić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia ;) A jakie pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia i w dodatku narobiłaś mi ochoty na pizze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne zdjęcia ; D Piasek wydaje się wręcz biały na tych pierwszych ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo ;) Niedaleko mnie ;> Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  25. chciaąłbym być teraz nad morze:)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam tam kiedyś, do tej pory pamiętam te piękne widoki <3

    http://iwonaluczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. oj tyko pozazdrościć takiego wyjazdu:) i jakie pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ładne okulary :) śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, Ilona ...

    Fajnie kusisz swoim ciałkiem na zdjęciach (-:

    Widze też, że była pogoda. To dobrze, u mnie też (-:

    2 dni były spacerowe, a reszta - plaża: troche sie za bardzo opoaliłem, bo nie posmarowałem...

    Ale to szczegół (-:

    Dzisiaj wróciliśmy, następny wypad do Rewala - przełom sierpnia / września (-:

    A co do " am ama " , to gofry, lody, kurczak i pizza - są pozycją obowiązkową nad morzem (-:

    No i oczywiście ryba (-:

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedzonko wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj byłam w Darłowku :) fajnie tam jest. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)