wtorek, 9 lipca 2013

OMBRE

Cześć ;) Udało mi się odwiedzić większość waszych blogów, a więc zawsze do przodu.
Jaka jest dzisiaj u Was pogoda? bo u mnie upalnie,a ja muszę siedzieć w pracy :/ ale są też plusy - udało mi się pomalować paznokcie, są teraz neonowo pomarańczowe ;)

Wczoraj byłam taka zła ...wrr... wystawiłam rzeczy na tablicy.pl i wszystkie zostały usunięte przez moderatora, bo naruszyłam regulamin - a tego nie zrobiłam :/
Cały dzień pracy na marne :/ Dzisiaj dałam radę wystawić tylko kilka :/

A co poprawiło mi humor? zdjęcia które sobie oglądałam i wszystkie ombreeeee <3





 






 




Lubicie Ombre??

66 komentarzy:

  1. Cudowne pazury! Normalnie zakochałam się w ich kolorach. Ogólnie wszystko bardzo ciekawe :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Ombre ;D Spodenki najlepsze ;D




    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ombre! :)
    u mnie dzisiaj też upał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodeki i paznokcie ombra tak usta juz mi się tak nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy wyglądają fajnie, ale osobiście nie mam nic ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne ombre :) uwielbiam ombre w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy tylko ombre pojawiło się w modzie, skradło moje serce. Niestety gdy spotykałam jakąś rzecz w sklepie z tym motywem często coś mi nie do końca pasowało, wobec tego jak na razie nie posiadam żadnej rzeczy tego typu, ale cały czas poluje! Inspirujące propozycje! Pozdrawiam Pola! <3

      polaprisme.blogspot.com

      Usuń
    2. Tak, teraz jest mnóstwo okazji do upolowania czegoś fajnego ;)

      Usuń
    3. ja również przepadam za ombre ♥
      w new yorker są świetne topy ombre w kilku kolorach, mi się marzy zielony.

      Usuń
  7. Uwielbiam ombre w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice trend and great inspirations !

    XX Luba 







    Meet Etrala London : the most Optimistic fashion
 brand and win organic tee with positive quote

    http://www.well-living-blog.com/2013/06/positee-for-my-lovely-readers.html

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam efekt ombre <3 genialne inspirki ! pierwsze i ostatnie foto <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne. :* Uwielbiam ombre. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. i really love it. especially the nails :D

    Invite you to enter my giveaway :) Click Here I hope you will join :)

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ostatnie sweterki/bluzy bajka :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Paznokcie z tym efektem wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to chyba smakowały skoro piszesz, że pyszne ;)

    wow. ah! oh! przepiękne.!
    zwłaszcza rajstopy pierwsze od lewej, wszystkie shorty! tort? hmm.. chyba mam pewien pomysł..
    paznokcie! ♥ chciałabym umieć tak zrobić..
    sukienka.. czyżby ślubna? hmm... pomyślę..

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się ombre... fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ombre *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ombre :D
    cudowne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Również miałam kiedyś przygodę z adminem na tablicy.Napiałam do niego maila, przeprosił i sam wszystko przywrócił, także ja nie miałam ponownie roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I really love ombre! the first picuter with the dress is adorable! great post with fantastic clothes and pictures!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam rzeczy i paznokcie z takim motywem <3.

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe ombre!!!
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ombre <3
    Ps. zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. inglot ma fajne pomadki- które po połączeniu tworzą śliczne ombre *.*

    zapraszam na sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, dzięki za info ;)

      Usuń
  24. Mnie najbardziej podoba się ombre na rajstopach ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :)
    Pytałaś się na moim blogu kiedy był ten konkurs. Otóż ja go pisałam w kilku postach, bo to się głosowało która osoba ma następnie odpaść ;) Taka jakby wykreślanka :)
    Jeżeli chcesz zobaczyć, możesz wejść na mojego bloga i po lewej stronie masz etykiety i tam znajdź konkursy :)

    Pozdrawiam ^^

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ombre jest świetne zwłaszcza na ubraniach ;) podoba mi sie tez na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  27. usta, rajstopy i paznokcie ombre najbardziej do mnie przemawiają:)
    no dobra, najbardziej rajstopy:)
    pierwsze z lewej <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja rodzicielka kupiła sobie ostatnio spódnicę ombre biel do granatu, a ja już jej zapowiedziałam, że będę ją nosić jak sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również chciałam zrobić taki post, ale zauważyłam że już wiele blogerek taki ma więc nie zrobię. twój post bardzo mi się podoba. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz dużo blo0gerek o tym pisało, ale u Ciebie tego nie bylo, a więc nic nie szkodzi ;)

      Usuń
  30. Uwielbiam ombre! Chociaż osobiście nie wiem, czy skusiłabym się na takie rajstopy ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mogą skracać nogi, jak ktoś ma krótkie.

      Usuń
  31. Raczej ombre nie jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię robić sobie paznokcie ombre :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Excelente post me encantó!
    Te dejo un abrazo.

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Co lato jest szał na ombre :)). Mi osobiście się to bardzo podoba! :D

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  35. Torty i paznokcie, a także pierwsza sukienka i ostatnie sweterki - śliczne.
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię, nawet bardzo. Ale jakoś nic ombre w szafie nie mam;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie wyglądają te paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam ombre ! w każdej formie mi się podoba !
    zapraszam , obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ombre w każdej postaci... :) Zawsze i wszędzie :) !!

    Obserwuję kochana, miło będzie się zakumplować bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. OH YES! I love ombre!
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam ombree.♥ Tylko nie mam nic takiego w szafie.;c
    Zmiana adresu bloga!. Zapraszam♥ my-life-izabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. great post! can't wait to try the ombre trend myself :)

    Jess

    www.mywhiteT.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)