środa, 31 lipca 2013

CIEKAWE WIESZAKI NA BIŻUTERIE

Ale dzisiaj ponuro, chciałam trochę chłodniejszych dni, ale to już przesada, czyli tak źle i tak niedobrze i jak tu dogodzić kobiecie? ;)

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy polubili moje konto na fb, w ciągu kilku dni liczba bardzo wzrosła ;) Co prawda to 137 osób, w porównaniu do innych blogerek to nic takiego, ale dla mnie ma ogromne znaczenie ;*

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka ciekawych wieszaków na biżuterie, niektóre z nich są naprawdę niepowtarzalne. Mój wieszak jest raczej standardowy, ale marzy mi się jeden z tych, które wstawiłam niżej ;)













 



37 komentarzy:

  1. te pierwsze chcę wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz pewnie dużo biżuterii, a więc na pewno by się przydały ;)

      Usuń
  2. 2 i 4 wspaniały :>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wieszaczki, pierwszy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podobny do 9, ale wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te wieszaki, oryginalne ;) mi się zwłaszcza ten na 4 zdj podoba ;)
    p.s. obserwuję bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te wieszaki, ja mam zwykłą pleksę na kolczyki, czas pomyśleć o takich ładnych i przydatnych stojaczkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi jest świetny :)
    Ja mam taki wieszak, w kształcie manekina w sukni, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym sobie kupić właśnie taki jak piszesz, jest przeuroczy.

      Usuń
  8. Wszystkie są świetne ale najbardziej podoba mi się przed ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny wieszaczek do tego z 9 zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są, ja kiedyś miałam taki podobny do tego 4 od dołu, ale w sumie okazał się dla mnie niepraktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam taki, pannice na naszyjniki i bransoletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie rozwiązania ale nie mam na nie miejsca

    OdpowiedzUsuń
  13. http://alepaznokcieee.blogspot.com/2013/07/1-rozdanie-przywitaalne.html zapraszam serdecznie na rozdanie mega paki kosmetyków Balea !

    OdpowiedzUsuń
  14. A przydałby się taki wieszak :) Ten z czarną sukienką odpowiada mi bardzo chociaż nie za wiele się zmieści na nim. No tak, chyba ze 2 potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie my kobiety zawsze myślimy aby było ładnie, ale też praktycznie, a może dać się ponieść ;)

      Usuń
  15. Ja bym musiała sobie taki sprawić ;3
    Przepraszam, że tak długo u Ciebie nie byłam, zapraszam na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic sie nie stalo, ale pamietam, ze chyba sie gdzieś wybieralas i nie będzie Ciebie na blogu?

      Usuń
  16. Kotek jest śliczny, ale chętnie wzięłabym wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam taki fajny wieszaczek na biżuterię ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. poproszę taki wieszak, obojętnie który, bo wszystkie są świetne

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycnzie ciekawe:) ja mam monroe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są, ale ja nie mam prawie wcale biżuterii! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ojjj przydałyby mi się,bo w szkatułce ledwo się mieści :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne <3
    Szczególnie podoba mi się czwarty :)
    http://lovemydreaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajniutkie są te wieszaczki:) ja swoją biżuterię trzymam w takich pudełeczkach, ale mało praktyczne to jest:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam takie drzewko - http://paczajka.blogspot.com/2013/04/drzewko-kolczykowe-na-pocieszenie.html
    Nie jest takie stylowe jak te wieszaczki przez Ciebie pokazane, ale dobrze się z nim współpracuje :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)