niedziela, 21 lipca 2013

AVON, ZIAJA, BE BEAUTY, LIRENE

Po mojej dłuższej nieobecności spowodowanej brakiem komputera w pracy postanowiłam nadrobić czas i pokazać Wam kilka kosmetyków, które sprawdzają się u mnie rewelacyjnie.
Na samej górze jest peeling enzymatyczny, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.


Peeling enzymatyczny - LIRENE
Peeling ma za zadanie złuszczyć martwy naskórek, wygładzić cerę, wyrównać niedoskonałości, rozjaśnić przebarwienia. Peeling enzymatyczny różni się konsystencją, nie ma w nim drobinek ścierających i jest mniej tłusty. Jego działanie opiera się na enzymach roślinnych, wnikają one w skórę, rozpuszczając połączenia międzykomórkowe i w ten sposób usuwają martwy naskórek.
Peeling enzymatyczny jest polecany dla osób z cerą naczynkową, skórą zwiotczałą, z głębokimi zmarszczkami oraz przy trądziku z ropnymi zmianami.
Ten który kupiłam jest wzbogacony w aktywny kompleks 3 ziół (arnika, kokoryczka oraz cyprys), pobudza proces odnowy naskórka, wzmacniając ścianki naczyń włosowatych.
Kupiłam go w Rossmanie, cena 16,99 zł za 75 ml. Co najbardziej przyciągnęło mnie do tego peelingu? zapach jest przecudny ;)






Spray przyspieszający wysychanie paznokci - AVON

Bardzo polecam ten produkt, jestem pozytywnie do niego nastawiona, ponieważ działa w 100 %. Zawsze gdy się śpieszyłam miałam problem z mokrymi paznokciami, ale od kiedy używam tego spray'u, nic się nie dzieje. Tak jak jest napisane na ulotce w ciągu 30 sekund lakier wysycha. Nie pamiętam ceny, ponieważ kupowałam go bardzo dawno, ale jest wydajny. Buteleczka ma 50ml.









Tonik aloesowy - ZIAJA

Łagodnie oczyszcza naskórek, doskonale nawilża i tonizuje, przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Nie zawiera alkoholu. Tesowany dermatologicznie i alergologicznie. Poleca się dla cery normalnej i suchej.
Kupiłam go za niecałe 10 zł, buteleczka ma 200 ml.
Polecam ;)












Żel myjący - BE BEAUTY
(zdjęcie pobrane z jakieś stronki, żel ma teraz nowe opakowanie)
Oczyszcza skórę twarzy i oczu z wszelkich zanieczyszczeń, przywracając komfort nawilżenia i odświeżenia. Zawarte micele zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania. Zawiera D- panthenol.
Serdecznie polecam ten produkt u mnie sprawdza się świetnie.
Jest idealny do mycia twarzy i demakijażu.
Cena to około 6 zł za 150 ml. Jest bardzo wydajny.






Polecam i uciekam na słoneczko ;)


43 komentarze:

  1. żadnego z tych kosmetyków nie miałam,ale podobają mi się biedronkoaw produkty, ich jakość i cena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ermail.pl/klik/Vn9XZWsM

      Usuń
  2. Spray z Avonu miałam i też stwierdzam że jest super :) Zapraszam do mnie ;)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam do czynienia z żadnym z tych kosmetyków ale może warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam do czynienia z żadnym z tych kosmetyków ale może warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z nich, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. taki spray by mi sie przydal bo zawsze brakuje mi cierpliwosci i nie czekam az do konca mi wyschna pazurki

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie peeling enzymatyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie peelingi enzymatyczne ale niestety raz na jakis czas musze sie porzadnie wyszorowac... Na twarzy:) oczywiscie mowie to jako osoba ze skora mieszana w kierunku tlustej. Tonik ziaji jest ekstra,kiedyś go mialam i bylam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja czasami się też wkurzę i mowie, a dzisiaj zrobie chyba ziarnisty peeling ;)

      Usuń
  9. Ostatnio zastanawiał się czy by może nie kupić tego sprayu, miło, że ktoś mi go teraz poleca, więc już się nie muszę zastanawiać :D

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się nad tym sprayem... Muszę zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni mam i bardzo jestem zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam dwa pierwsze i też jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, żadnego z nich. Ale ten żel wydaję się kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten enzymatyk z lirene bedzie następny xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam taki tonik z ziai tylko ogorkowy i rowniez jestem zadowolona :) a jeszcze lepsza maseczka z szara glinka z ziai *.* musze wyprobowac ten spray z avonu bo mam problem dlugim czasem wysychania paznokci (jestem bardzo niecierpliwa )..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo, a później przeklinam, że zniszczyły mi się paznokcie

      Usuń
  16. Taki spray do paznokci to bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie uzywalam tych kosmetykow ale prezentuja sie bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No niestety nie miałam żadnego z nich,ale wszystko przede mną :))

    OdpowiedzUsuń
  19. moja kuzynka kiedyś korzystała z tego toniku, ale nie służył jej : <


    http://fuckingpaast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuję że muszę się uśmiechnąć do jakiejś kosnultanki z Avon`u ;)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten tonik z ziaji i bardzo lubie;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem tych produktów :) Ten spray od Avonu kusi mnie już dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale myślę, że skuszę się chociażby na spray. Przydałby mi się, z racji tego, że ja potrafię pomalować sobie paznokcie dwie minuty przed wyjściem...
    Pozdrawiam, Nessa.
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. niczego nie używałąm, ale peeling enzymatyczny mi sie kończy to zakupię ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uważam, że tonik jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.ermail.pl/klik/Vn9XZWsM

    OdpowiedzUsuń
  28. tak jest z efoxa ;)
    kurde czytam zawsze same pozytywy nt tego "wysychacza" z avonu :) muszę go miec!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Ładnie tu u Ciebie. Odwdzięczamy się za komentarz ;* Może zajrzysz na http://insuperable-blog.blogspot.com. Blog został reaktywowany i już pojawił się nowy post. Zapraszam! Obserwuję. Odwdzięczysz się?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten sprawy to bardzo dobra sprawa skoro działa :)

    eliinphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używam go już od baaaardzo daaawna ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)