niedziela, 2 czerwca 2013

SUKIENKI KOKTAJLOWE

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj zwracam się do Was z małym pytaniem, otóż moja mama niedługo bierze ślub cywilny i szukam odpowiedniej sukienki na ta okazję. Niestety ostatnio nie mam zbyt wiele czasu, a więc zabrałam się za buszowanie po stronach internetowych, a skoro współpracuję z www.efoxcity.com pomyślałam, że tam znajdę coś odpowiedniego. Waham się pomiędzy kilkoma sukienkami, ale nie wiem czy ostatecznie się na którąś zdecyduje. Bardzo podobają mi się ich sukienki koktajlowe, lubię błyszczące i delikatne materiały. Myślałam również nad dłuższymi wieczorowymi sukniami.

Co o nich sądzicie? Który to Wasz typ?












Wszystkie suknie są od www.efoxcity.com

Czekam na Wasze opinie ;)
Ilonaa




40 komentarzy:

  1. Pierwsza, piąta i ostatnia największe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza prześliczna.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta niebiska boska <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się podoba sukieneczka druga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla mamy :) Mnie najbardziej podoba się pierwsza i piąta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne. Ja wybrałabym piątą ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i ta granatowa sa cudowne !!gratuluje mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się podoba 1 i 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 sukienka jest piękna i wszystkie maxi mi się podobają :)
    Tak w ogóle to długo mnie nie było, ale teraz postaram się już jako tako pisać.
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się ich sukienki :)
    moje typy to dwie czarne - piąta i ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i druga są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też z nimi współpracuje, mają śliczne rzeczy :)
    Moje typy to pierwsza i czarna na jedno ramię, są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza sukienka. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _______________________
    fabryka-twarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta dluga czarna najladniejsza ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i druga, albo ta czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się druga, chociaż nie jestem miłośniczką satyny, oraz trzecia od końca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, szczególnie 1 :)
    Zostałaś nominowana u mnie do Liebster Award. Zapraszam do zabawy.
    http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/2013/06/wygrana-i-tag-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie piękne, ale czy nie obawiasz się zakupu bez przymiarki? a tak w oko to mi wpadły 1 i 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę się boję, chociaż mam mniej wiecej uniwersalną sylwetkę :D

      Usuń
  19. Ta pierwsza najładniejsza :) Chciałabym taką w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem pierwsza jest najlepsza: piękna, delikatna i fajnie że ma biały kolor, który nawiązuje do okazji. Długa czarna na jedno ramie też jest zachwycająca, ale nie pasuje na ślub cywilny ze względu tren i na kolor.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta biała nawiązuje do takiej okazji, też tak pomyślałam ;)

      Usuń
  21. Wszystkie prześliczne, żółta koktajlowa w sam raz na ślub.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? właśnie nad nią się zastanawiałam czy na pewno ;)

      Usuń
  22. Mi w oko wpadła 5 ii 8. ;) Życzę trafnego wyboru. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A pokażesz siebie w tych sukienkach ? (-:

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo chciałabym je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta pierwsza sukieneczka jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)