wtorek, 25 czerwca 2013

POMYSŁOWE TOREBKI

Cześć!
Właśnie sprawdziłam e-maila i lekko posmutniałam, ponieważ kilka komentarzy, których wystawiłam na blogu nie doszło :/ Nie mam pojęcia czego jest to wina, ale z góry przepraszam, jeśli odwiedzałam wasze blogi, ale nie zostawiłam komentarza, próbowałam i się nie udało. Może problem jest z e-mailem?
Sama nie wiem.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam pomysłowe torebki na lato, jest ich mnóstwo a ja wybrałam te najciekawsze. Jestem pod wrażeniem pomysłowości projektantów, oby więcej takich śliczności ;)

Która się Wam podoba?











66 komentarzy:

  1. Tort i telefon są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się oczywiście najbardziej podoba kociak ;)

      Usuń
  2. Wszystkie są dość specyficzne, ale ja osobiście chyba bym z taką na ulicę nie wyszła :). O ile w uszach lubię nosić różne śmieszne nietypowe kolczyki to jeśli chodzi o torebki to wole bardziej stonowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą telefoniczną to może bym wyszła na ulicę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chyba tylko z kociakiem wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne! Ja poluję ostatnio na torebkę w kształcie głowy sowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi zestaw najlepszy c: Chociaż nie wiem, czy potrafiłabym dobrać coś do tak krzykliwej torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie cytryna i torcik:)

    nawet nie wiedziałam, że takie cuda istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak istnieją i jest i o wiele więcej, ale cieżko było znaleźć w dużej jakości :/

      Usuń
  8. Great post!

    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje ;)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie noszę torebek, ale te są słodkie. ^^ Kotek jest super. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.
    ___________________
    pisane-atramentem..blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta z pierwszego zdjęcia z samochodzikiem wygląda fajnie oraz torebka hamburger jest dość śmieszna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię torebek i jakos nie trafiły mi w gust :)



    obserwujemy?
    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pomysłowe:D tylko czy praktyczne?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ale ja bym nie umiala sie pokazac w takich:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowe! Przeurocze są. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, ten fortepian jest najpiękniejszy! :) Śpiewasz? A masz gdzieś może umieszczone swoje nagrania? Chętnie posłucham!

    Pozdrawiam i zapraszam; karolina-kaszuba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie zwariowane torebeczki <33 Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podobają mi się! bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. heeh świetne! :) Oryginalne ;3
    ______________________________________________________________________________________________________

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie ciekawe te torebki.
    Pomysłowość nie zna granic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. przecież odwiedzam :D ;*
    torebki pierwsza klasa ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. torebka na końcu - GENIALNA !

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne te torebki. Bardzo oryginalne. Chociaz nw czy bym sie pokazala z taka na ulicy, nie moj styL :)

    http://www.dandfblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są świetne! Ale ta z kotem mnie urzekła najbardziej! ♥
    Chyba dlatego, że jestem mega kociarą :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pączuś, lub ostatnia :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że wybierzesz cytrynkę ;)

      Usuń
  27. Ta w kwiatki jest cudna *.*

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc.. żadna mi się nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są świetne :))
    Niektóre chciałoby się zjeść ;)

    BUziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  30. wooow cytrynka jest przeurocza :) czego to ludzie nie wymysla, az sie usmiechnelam do monitora ;) Pozdrowionka xxx
    Follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta ostatnia jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi również spodobała się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnia torebka jest genialna! Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz:) http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawy zawsze odwiedzam osoby, które i mnie odwiedzają ;)

      Usuń
  34. fajne torebki, jednak ja stawiam na klasyczne modele ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki świetny pomysł na torebki. :} Pierwszy raz widzę coś takiego na oczy. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znalazłam przez przypadek i bardzo mi się one spodobały ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)