środa, 5 czerwca 2013

NOWY KOLOREK

Cześć ;)
Coraz rzadziej pojawiam się na blogu, niestety mam mało czasu, a gdy wracam do domu, to spędzam czas z moim Pawciem, teraz jest chory i muszę się nim opiekować ;)
Piszę do Was bo chciałam ogłosić mój najbliższy plan ;) farbuję włosy na bordowo ;D
Każdemu komu to powiem patrzą tak jakby chcieli zrobić wielkie "woooow ona zwariowała", choć niektórzy reagują bardzo pozytywnie tak jak mój Pawciu ;)
Włosy będę malować zwykłą szamponetką, a więc kolor utrzyma się do około 20 myć, choć z tym jest różnie, bo nauczyciel mówił mi, że zostaną ślady. Mimo wszystko chcę to zrobić, a później przemaluję na brąz jeśli coś nie wyjdzie ;)
To tylko taki wakacyjny spontan, a więc i tak wrócę do blondu, choć nigdy nic nie wiadomo ;)

Mam kilka fotek, które bardzo mi się podobają - taki efekt chciałabym uzyskać









Znalazłam 3 kolory z Joanny, które mi się spodobały myślicie, że wyjdą?
A może Wy macie jakieś doświadczenie z takim kolorkiem? i kilka rad dla aktualnie jasnej blondynki ;)?

Pozdrawiam
Ilonaa



32 komentarze:

  1. Odważna jesteś :D zawsze podobał mi się taki kolor, ale ja jednak się nie odważę :P
    Z niecierpliwością czekam na efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz ciemne włosy, a więc powinno ładnie wyjść. Gorzej z moimi ;)

      Usuń
  2. O łał, no nieźle. Uważam, że ten kolor jest dość kiczowaty... Chyba,że wyjdzie jak na dwóch pierwszych albo ostatnim obrazku... ;)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________________
    fabryka-twarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę taki kolor, dokładnie taki :D Tyle, że mam ciemne włosy, a wcześniej malowałam je na czarno, więc będzie ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taką fryzurę jak pani z pierwszego zdjęcia po prawej chciałabym mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama była wiecznie jasną blondynką a potem drastyczna zmiana w rudy, pierwszy raz farbowała włosy u fryzjera, a potem już sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, aby wybrać się do fryzjera.

      Usuń
  6. sama zawsze chciałam taki kolor, inspirowana właśnie tą panią z trzeciego zdjęcia.Naoglądałam się filmów z jej udziałem i mi się zamarzyło :) a Tobie będzie ładnie w tym kolorze,bo ładnemu we wszystkim ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten kolor, ale sama bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do odważnych świat należy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zobaczę Cie w takich włoskach!

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na zdjęcia- będzie ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem Twojego wyglądu po zmianie koloru włosów :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, ale mi by nie pasował. Jestem bardzo blada c:

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się taki kolor podoba i jestem zaskoczona pozytywnie! Pokaż się jak wyglądasz ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, jakoś w środku wakacji zamierzam pofarbować ;)

      Usuń
  14. Bardzo odważnie, ale kolor jest świetny. :) Ja z kolei marze o marchewkowych włosach niestety mam za ciemną karnację by takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odwaznie;), do działa zatem, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Mocny spontan:) Lubię takie;) Czekam na efekty Twojej zmiany koloru włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś odważna, nie powiem! :)
    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez pewien czas miałam włosy farbowane na bordo, ale nie z blond tylko z brązowych, więc w temacie farbowania włosów blond nic nie wiem. Ale osobiście bardzo taki kolor lubie, świetnie ożywia twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem warto zrobić coś nowego dla siebie, poeksperymentować (-:

    Człowiek potrzebuje zmian (-:

    Jestem ciekawy efektu (-:


    Moja siostra wczoraj właśnie też sobie chyba zmieniła kolor włosów.

    " Chyba " , bo za bardzo nie widzę różnicy.

    Wzięła podobny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałam pofarbować włosy na jakiś odcień przybliżony do czerwieni, ale jakoś nie potrafię zrezygnować z blondu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie tak mam, ale spontan musi być ;) w końcu kiedy takie coś robić jak nie gdy jesteśmy młodzi ;)

      Usuń
  21. haha, ja sama kupiłam taki kolor farby i czekam na trochę większe odrosty i będę farbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś tą pierwszą farbę i kolor wyszedł mi dość intensywny.. :) Myślę, że u Ciebie też będzie świetnie wyglądał :) Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)