czwartek, 9 maja 2013

ZAKUPY

Cześć!
Znalazłam chwilkę aby do Was napisać, zaraz zmykam pisać pracę do szkoły na sobotę :/
Chciałam Wam pokazać kilka rzeczy, które kupiłam w tym tygodniu, wszystkie oczywiście przetestuję (z wyjątkiem męskich perfum ;)) i dam krótką notkę.
Zaopatrzyłam się w kilka pism, które zwykle kupuję, a oprócz gazet skorzystałam też z ciekawej promocji w H&M kupiłam błyszczyki oraz lakiery do paznokci za dyszkę. ;) A podczas zakupów napotkałam na promocyjną Coca Cole z limitowanej wersji, sami zobaczcie ;)
Gdy już wróciłam do domu pomyślałam, że ugotuję coś dobrego i zrobiłam devolaya z moim wymyślonym nadzieniem ;)










Do usłyszenia w pierwszym przeglądzie prasy ;)
Pozdrawiam
Ilonaa


85 komentarzy:

  1. takiej Coli jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. :) Nie wiem, o co chodzi z tą edycją limitowaną... -.-
    Pozdrawiam, Nessa.
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj z nudów kupiłam Glamour ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te błyszczyki z H&M-u :) zamiast lakierów kupiłam mały przybornik do pielęgnacji paznokci z kremem do rąk. również zapłaciłam dyszkę ;d
    devolay w Twoim wykonaniu wygląda mega smacznie! aż zgłodniałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej coca-coli to jeszcze nie widziałam :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę jaki pyszny obiadek u Ciebie... ale bym zjadła, tylko dlaczego to wszystko tak mocno idzie w biodra? ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, a coca cola jaka fajna! Gdzieś już ja widziałam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania Coli są świetne. :D
    Lakiery są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NO,narobiłaś mi tylko smaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te błyszczyki i lakiery do paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejciu ale fajna ta cola <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko jak patrzę na to jedzenie to aż mi ślinka cieknie, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że zrobię aż takie wrażenie tym obiadkiem :D

      Dzisiaj robiłam domowego hamburgera ;D

      Usuń
  13. świetne zakupy:) coca cola fajną ma butelkę;) błyszczyki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję :) ale przepyszny obiad (?), same pyszności :) super ta limitowana wersja Coca Coli, ja jednak ostatnio postanowiłam, że kończę z jej piciem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te masełka. :)
    Lubię szamponu Johnson's Baby. Najczęściej wybieram ten żółty - rumiankowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie się na nim zastanawiałam, ale ostatecznie chwyciłam lawende ;)

      Usuń
  16. Śliczności z H&M :)
    Ciekawe te cole :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na fajną promocję trafiłaś :) . Oooo muszę mieć tę Colę z Blondynką ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka fajna coca cola :D słyszałam właśnie, że cola ma jakiś numer ;) a mają butelke z napisem OFCA? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Na Colę to Ty mnie na razie nie kuś. I widzę J&J lawendowy-mój ulubieniec dla córki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam zacząć używać tych szamponów ;)

      Usuń
  20. pierwszy raz widze taka cole ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. też kupowałam te h&mowskie okAZJE :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne lakiery :) a cola wymiata! Sama muszę taką zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie lubię balsamów do ust nakładanych palcem polecam Ci z j&j oliwke lawendową ślicznie pachnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myłam już nią włoski ;)

      Usuń
  24. Z tymi napisami to nawet dobry pomysł;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. why are those coca cola have different name? o.o

    Invite you to enter my giveaway to win eco bag and sativa bracelet :)
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy :D
    Coca cole <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi balsami jak najbardziej się podobają :)
    No i super zakupy!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Devolay wygląda bardzo smakowicie, sam bym schrupał (-:

    Ostatnio trochę schudłem (-: , więc myślę, że mogę sobie pozwolić na małe szaleństwo (-:

    A jeśli chodzi o dodatki, to najlepiej z gotowanymi warzywami, bo najzdrowiej (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj robiłam domowego hamburgera, a dziś robię zupkę serową ;)

      Usuń
  29. Pysznie wyglądające jedzonko, zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takich butelek jeszcze nie widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama muszę sprawić sobie jakąś prasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zakupy :) A takiej coli jeszcze nie widziałam i lakiery też wyglądają ciekawie ! Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam te butelki coca coli <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Można wywnioskować, że zakupy udane ;)
    Nowy post ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Stworzone przez Ciebie danie wygląda smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaaaa cała masa cudownych rzeczy <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. W kolejnym poście przegląd pracy i właśnie Avanti ;) 0 idziemy na zakupy :D

      Usuń
  38. Zakupiska udane :)). Jednak na widok żarełka dostałam ślinotoku :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podobają mi sie twoje lakiery do paznokci !. Zapraszam do siebie jeśli moge to i do obserwowania ja już obserwuję . A lakiery naprawdę ładne !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne lakiery ;D A tej coca coli jeszcze nie miałam okazji zobaczyć, ale bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolory lakierów mi się podobają:) błyszczyk też prezentuje się całkiem dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Udane zakupy, fajne te mazidła do ust, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pysznie wyglądający obiad :) jeszcze nie widziałam takiej coca-coli, fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mniam! Chcę to zjeść! Ja też muszę na zakupy pójść, ale nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  45. kto nie lubi zakupów, niech mi ktoś zrobi taki pyszny obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę nie wiedziałam, że jak pstryknę fotkę obiadu to będę musiała ugościć tyle osób :D

      Usuń
  46. ooo jakie świtne zakupy. A ta cola jest cudowna! Sama jakbym mogła, na zakupy chodziłabym co tydzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie już niedługo przypływ gotówki, więc trzeba się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc, zyczę Tobię udanych zakupów ;)

      Usuń
  48. Nie znam zadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  49. super pomysł ma coca cola :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojj dawno nie kupowałam gazety ;x
    I niezła coca-cola

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne zakupy:) jak się sprawują balsamy do ust?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. omomomo jakie pyszne jedzonko!

    OdpowiedzUsuń
  53. też lubię Avanti ;) O jaka fajna cola ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. musze sobie kupic johnsona baby szampon dzieki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)