środa, 1 maja 2013

RIMMEL - SCANDALEYES - LYCRA FLEX

Hej ;)
Muszę nadrobić te kilka dni kiedy mnie nie było, a dzisiaj mam świetny powód, aby napisać nowy post. Prawdę mówiąc, mój dzisiejszy temat jest zupełnie przypadkowy, bo zdałam sobie sprawę z jednej rzeczy - podczas oglądania TV zobaczyłam nową reklamę tuszu do rzęs Rimmel Scandaleyes lycra flex i uświadomiłam sobie, że około 3 tygodnie temu właśnie go kupiłam i nawet nie pomyślałam, że to jest jakaś nowość, po prostu skończył mi się tusz, a więc postanowiłam kupić nowy.


MASKARA SCANDALEYES LYCRA FLEX

Od producenta:
Super lekka formuła z lycrą, nadaje rzęsom objętość i elastyczność.

Moja opinia:
Oczywiście jak wiecie uwielbiam markę Rimmel, ma bardzo dobre produkty. Używam ten tusz około 3 tygodni, a więc uważam, że czas nieświadomego testowania został zakończony ;)
Produkt przypadł mi do gustu, choć wolę tusz do rzęs Scandaleyes Show off, bo miał dużą szczoteczkę (niektórym to nie odpowiadało) i świetnie się rozprowadzał po rzęsach. Natomiast ten tusz jest równie boski i rzeczywiście tak jak w reklamie mówią, gdy damy kilka warstw na rzęsy stają się one magicznie piękne i grube. Polecam ten produkt z uśmiechem na twarzy ;)








Pozdrawiam
Ilonaa


103 komentarze:

  1. Ostatnio coraz częściej sięgam po kosmetyki Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) i jestem mega zadowolona ;)

      Usuń
  2. Śliczna fryzurka ;) kiedyś namiętnie kupowałam tusze marki Rimmel, jednak od pewnego czasu testuję inne marki. Tych tuszy jeszcze nie miałam, natomiast opakowaniem przypominają mi moje ulubione z Maybelline - Collosal Volume i różowy taki. Obecnie natomiast używam Curling Pump Up marki Lovely - który robił swego czasu szał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mają podobnie wyglądające tusze ;) konkurencja w końcu :D

      Usuń
  3. Piękny efekt! :) będę musiała go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu szukam dobrej mascary, słyszałam że te z Rimmela są bardzo dobre no i chyba się skuszę ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ma maskarę Scandaleeyes Show off i mówi że serio jest całkiem całkiem :)
    Zapraszam do siebie na nowy wpis :)
    http://rosrossali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great mascaras, i have one too.
    YuliConversationS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja.
    Już kilka razy chciałam sobie kupić tą maskarę, ale niestety jest za droga.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, nie jest zbyt tania, ale na pewno warta swej ceny ;)

      Usuń
  8. nie masz się czego obawiać, ja współpracuję z nimi już od paru miesięcy - pełen profesjonalizm ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie podkreślone oko.;D
    Podoba mi się taki efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na "mój idealny tusz" jeszcze nie trafiłam, ale wciąż szukam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ja akurat mam taki pomarańczowy,a efekt u Ciebie jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak samo używam z Avon tusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla odmiany jeszcze nigdy nie mialam z Avonu :D

      Usuń
  14. Nieźle się nagimnastykowałam oglądając Twoje zdjęcia. ;p
    Też lubię tę markę. Również używam tuszu z Rimmel, ale innego, żadnego z najnowszych.
    Pozdrawiam, Nessa.
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam robić zdjęć w pionie bo zajmują za dużo miejsca, a więc wrzuciłam je tymrazem inaczej ;)

      Usuń
  15. Tusz wydaje się w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, ja się właśnie rozglądam za tuszem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisałam sobie jego nazwę i postaram się taki kupić. Lubię dobre tusze do rzęs. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi efekt przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny efekt :) ja nie używam tuszu, ale z Maybelline są podobno bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio miałam okazję używać Maybelline w takich małych żółtych opakowaniach i miałam wrażenie, że strasznie się obsypuje. Każda wskazówka się przyda ponieważ jestem zmuszona rozglądać się dalej za jakimś tuszem. Też lubię markę Rimmel i jestem zwolenniczką dużych szczoteczek, więc następnym razem będę szukała Twojego poprzedniego tuszu. : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś komu podoba się ta duża szczoteczka w tuszu ;)

      Usuń
  21. Miałam ją tylko pomarańczowo-czarną, jak dla mnie za duża szczoteczka, zawsze się umażę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam ciekawa jak produkt działa. Przekonałaś mnie to tych nowych tuszy i chętnie bym zakupiła. Bardzo ładny efekt :) Rzęsy są cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w ogóle lubię wszystkie tusze z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam maskary z Maybelline ! ;) Jednak teraz używam Bonjour i też jestem bardzo zadowolona ;)

    btw. Masz bardzo ciekawego bloga, Może obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. znam :) u Ciebie chyba daje jakiś lepszy efekt niż u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa, nigdy o niej jeszcze nie slyszałam! :) ja uwielbiam z Oriflame, i raczej nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie nie, też chłodnawo, bo słońce tak trochę za chmurkami, ale czego się dla zdjęć nie robi haha;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. mam i wydaje mi się ,że na Twoich rzeskach daje zupełnie inny efekt;)Lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ja mam swoje bardzo długie rzęsy, a więc może jest inny efekt ;)

      Usuń
  30. Nie przepadam za tuszami Rimmela, ale mam ochotę kupić ten zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam nigdy tuszy tej firmy, ale ładnie się prezentują ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam go sobie kupić, ale nie mogłam się zdecydować. Zaraz idę go kupić :D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tusz daje bardzo ładny efekt na rzęsach :) Słyszałam, że podobno jeszcze w tym roku ma wejść kolejny nowy tusz z tej serii - ciekawe jak tamten się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tusz daje świetny efekt na rzęsach ;) Jak wykończę moją kolekcję na pewno skupię do przetestowania

    OdpowiedzUsuń
  35. jaka piękna! :) ślicznota, nieistotne dla mnie jaki tusz, chociaż efekt niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam i to są najgorsze tusze jakie kiedykolwiek używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie lubię tuszy do rzęs z Rimmela, ale na Twoich rzęsach prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie przepadam za tuszami z rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja miałąm z tej serii pomarańczowy i w sumie fajnie malował ale strasznie szybko mi wysechł ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie miałam okazji ich przetestować ;c chętnie kiedyś wejdę w posiadanie któregoś z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  41. super ;) Tak wiec ja juz obserwuję i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja używam teraz Rocketa z Maybelline-całkiem dobry.

    OdpowiedzUsuń
  43. kurczę, fajny ten tusz! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam go i czeka na testy zobaczymy co z tego wyjdzie bo z ich tuszami jestem na bakier

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna jest ta piosenka którą mi wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I znowu muszę pochwalić Twój wygląd na zdjęciach (-:


    Super, rewelacja (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale dzisiaj jakoś sportowo ;)

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi (-:
      Czasem dobrze zrobić coś dla siebie, np. zmienić styl (-:

      Ładnie, ładnie (-:
      Nie ma za co (-:

      Usuń
  47. Właśnie zastanawiałam się nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. super recenzja!
    jesteś sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  49. Oh wow! You are sooo beautiful, dear!! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz bardzo ładny typ urody :) no i rzęsy robią mega wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny ten tusz, gdzieś go już widziałam :) ;*
    oxox,Wandzik. Zapraszam do komentowania :)) ;* !

    OdpowiedzUsuń
  52. posiadam zielony :)
    uwielbiam go ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. mi średnio szczoteczka pasuje:(

    OdpowiedzUsuń
  54. a ja mialam ten tusz i mi bardzo przylegl do gustu... przepraszam ze mnie dlugo u cb nie bylo - nadrobie straty

    OdpowiedzUsuń
  55. Super!^^

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. uwielbiam ten tusz, potrafi naprawdę zmienić spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. muszę zakupić ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. efekt naprawdę ciekawy, chociaż ja jakoś nie mogę się do tych tuszy przekonać :P ale może spróbuuuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trzeba próbować nowych rzeczy ;) a tusz naprawdę polecam ;)

      Usuń
  59. Właśnie fajnie , że napisałaś o tuszach :) Zawsze szukam takich , które nie będą mi sklejać rzęs . Po zdjęciu widać , że super je rozczesuje <3

    OdpowiedzUsuń
  60. If you wish for to take a great deal from this paragraph then
    you have to apply these strategies to your won web site.



    Also visit my web page ... kitland

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)