czwartek, 30 maja 2013

NOWOŚCI KINOWE

Cześć!
Co druga osoba na fb pisze, że gdzieś wyjechała na weekend i co to nie robi, aż się nic nie chce, jak pomyślę sobie, że mam szkołę w weekend :/ i nigdzie nie mogę wyskoczyć, mimo to oczywiście nie odmówiłam sobie kilku seansów kinowych, bo byłam przez ostatni czas w tyle, ale narobiłam zaległości i możemy iść dalej z premierami ;)
Mam dla Was krótką notkę o "Daje Nam Rok", "Iron Man 3" oraz "Szybcy i Wściekli 6". Muszę jeszcze nadrobić Straszny film, bo widziałam kawałek, ale w j. angielskim, a na całe szczęście puszczają jeszcze go w kinach, a więc wszystko przede mną ;)

Pierwszy film to "Szybcy i wściekli 6", który uwielbiam i mogłabym oglądać wszystkie części po kilka raz i tak mi się nie znudzi.
Dużo nie trzeba opowiadać o filmie ponieważ jest to kolejna część całej serii, mam też dobrą wiadomość dla fanów będzie i część 7, ale dopiero za rok.
W tej części grupa Toretta będzie walczyć z przestępcami, którzy porwali transport wojskowej armii, w zamian za to mają odzyskać niewinność.
Wszystko oczywiście skończyło się dobrze, tylko przesadzili z efektami specjalnymi i zirytował mnie niekończący się pas lotniczy - jeśli będzie oglądać - zrozumiecie ;)
W tej części zginęła śliczna Gisele :/  a pod koniec pokazali urywek z Tokio Drift, w którym przypomnieli jak zginął przystojny Han - i właśnie wokół tego będzie kręciła się kolejna część ;)
Chciałam również dodać, że w szóstce swój krótki epizod miała Rita Ora ;)

Więcej poczytajcie na : http://www.filmweb.pl/film/Szybcy+i+w%C5%9Bciekli+6-2013-617373




Wczoraj wybraliśmy się na Iron Mana 3 w 3D. Jest to kolejna część dla fanów efektów specjalnych, film bardzo mi się spodobał, była akcja i właśnie tego oczekiwałam po kolejnej części. Więcej możecie przeczytać na filmwebie: http://www.filmweb.pl/film/Iron+Man+3-2013-491715



A ostatni film, który oglądałam już jakiś czas temu to "Daje Nam Rok". 
Bohaterowie Nat i Josh niedawno wzięli ślub. W ich małżeństwie właśnie pojawił się pierwszy kryzys. Rodzina daje im rok, później rozwód. Nat i Josh zupełnie do siebie nie pasują. Nat poznaje w pracy mężczyznę, który zakochuje się w niej, ta ukrywa, że ma męża. Josh natomiast dowiaduje się, że jego była dziewczyna nadal go kocha. W filmie przeplatają się różne śmieszne sytuacje, na końcu główni bohaterowie chcą się rozwieźć i związać z innymi. A więc wszystko było o przewidzenia. Koniec filmu trochę naciągnięty, ale nawet całość wydawała się być zabawna.




Zwiastuny:

SZYBCY I WŚCIEKLI



IRON MAN 3


DAJE NAM ROK



Pozdrawiam
Ilonaa


43 komentarze:

  1. Nie widziałam żadnego , ale muszę wreszcie się na coś wybrać <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Szybcy i wściekli' uwielbiam! 6 części jeszcze nie oglądałam - czas to nadrobić .. ;d
    na pocieszenie napiszę napiszę Ci Kochana, że nie tylko Ty masz szkołę w weekend - ja również studiuję zaocznie, a w ten weekend już mi się sesja zaczyna ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się wreszcie wziąć za obejrzenie iron mana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli cię to pocieszy ja też mam w weekend szkołę :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie taki filmy nie kręcą, ale fajnie, że Ty dobrze spędziłaś te kilka dni i że Tobie się podobało, bo to jest najważniejsze. ;)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szybkich i wściekłych bardzo chcę pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybcy i wściekli to jest cos co lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Daje nam rok" jest świetne, a Iron Mana muszę obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc nie oglądałam żadnego z tych filmów :) chyba się skuszę ...
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego nie widziałam, ale jestem ciekawa tego ostatniego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z chęcią obejrzała bym Uciekiniera ; p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale wyglądają ciekawie ;)
    Kochana u mnie pojawił się post <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie chciałem sie wybrać na "Szybcy i Wściekli 6" , ale jakoś tak nie było okazji.

    Jak będzie na DVD, to sobie kupie.

    Jak mówisz, że warto, to obejrze (-:

    A co do efektów, to Amerykanie - lubią przesadzać.

    Zauważ, że prawie zawsze prawie w każdym filmie (w większości) - jest przesadzona choć jedna scena...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio oglądałam HIPNOTYZER , może być... myślałam że będzie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś nie wcześnie wybiorę się do kina, na razie nie ma nic co by mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatni film jest najbardziej w moim guście :) reszta nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam żadnego z tych :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szybcy i Wściekli 6 mam na kompie więc na pewno obejrzę.:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie obejrzę "Daję nam rok" ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ochote obejrzeć Szybcy i wściekli 6 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze mówiąc żadne pieniądze ani żadna siła by mnie nie zmusiła żebym oglądnęła filmy tego typu

    ja się czaję teraz na "wielkiego gasbyego"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czułam, że to będą Twoje klimaty ;) widziałam zwiastun ;)

      Usuń
  22. Nie oglądałam żadnego z wyżej wymienionych, ale "Daje nam rok" chętnie obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę musiała nadrobić zaległości filmowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego z tych filmów nie oglądałam ale postaram się obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam się wybrać na ten ostatni i chyba tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się wybrać na jakiś film :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę jakiś obejrzeć.
    http://donnerlemeilleurdenous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie przepadam zbytnio za "Szybcy i Wściekli" ;) za to "Iron Man" jest dość ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)