piątek, 3 maja 2013

I LOVE

Hej. Chcę Wam bardzo podziękować, jesteście wspaniali. Komentarze pod moim nowym coverem sprawiły, że cały czas chodzę z uśmiechem na twarzy.
Może nagranie nie jest idealne, ale i tak jest to dla mnie mały sukces, dzięki Wam z dnia na dzień jestem pewniejsza siebie ;) Dziękuję ;*

Link do postu: http://ilonastejbach.blogspot.com/2013/04/rihanna-stay-ilona-stejbach.html

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć z wypadu na sesje w plenerze, moja stylizacja jest prosta z kolorowymi dodatkami. Jest to połączenie jeansu i skórzanej kurtki - te dwa elementy nigdy nie wyjdą z mody ;)
Uwielbiam również przewiewne bluzeczki w takim kroju, zawsze czuję się w nich wygodnie i swobodnie.

Co sądzicie o moim zestawie??




Pozdrawiam
Ilonaa



Bluzka - H&M
Jeansy i kurtka - No name 
Buty - Always
Zegarek - Cropp
Bransoletki - Mój projekt



90 komentarzy:

  1. Fajny zestaw, u mnie pogoda nie sprzyja wychodzeniu w plener :p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia!
    zestaw bardzo mi się podoba. wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka klasyka jest najlepsza. U nas teraz pada, ale też jest przyjemnie, bo jest czym oddychać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek bardzo pasuje do bluzki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację jeans i skóra chyba nigdy nie wyjdą z mody. Idealnie połączenie i piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prosty zestaw, ale wyszedł bardzo fajnie! pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia no i plener robi swoje ;D Cudowne jest to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia kochana !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz <3
    Nic dziwnego, że masz takie komentarze, przecież śpiewasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz ;))

    kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem na tak - świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała stylizacja i bardzo łądne zdjęcia.
    Mnie tam tamte komentarze wcale nie dziwią, jeśli robisz coś dobrze to ludziom się to podoba.A ty robisz nawet bardzo dobrze.

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Takie proste lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestaw, super bluzeczka :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wszystko ze sobą zgrałaś, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja !

    Zawsze marzył mi się taki kolor włosów :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super!

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zestaw :) Ja mam dziś wisielczy humor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to niedobrze w końcu mamy weekend, chociaż ja tez mam przebłyski smutku :/

      Usuń
  22. Oj, ciąg dalszy kuszenia ? (-:

    Super zdjęcia, ładne ujęcia, fajne błyśnięcia (-:

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna sesja

    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow , śliczne fotki *.*
    Szczególnie te 2 pierwsze <3
    ----------------------
    Mój blog jest na bloglovin ;>
    http://www.bloglovin.com/blog/6733983
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ ciepełko widać na tych zdjęciach... gdzie się ono teraz podzialo?:)

    cała stylizacja bardzo Ci pasuje;)

    zapraszam do oceny mojego nowego makijażu. Pozdrawiam serdeczenie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak u nas też słonce zeszło, ale dzisiaj pięknie znowu świeci ;)

      Usuń
  26. drugie zdjęcie jest po prostu BOSKIE ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zdjęcia, zegarek mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł na bloga .Życzę powodzenia w prowadzeniu.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny outfit na wiosnę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. ZESTAW JEST ŚWIETNY ;)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszulka wygląda na fajną, szkoda, że nie widać napisu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisane jest: I love: London Paris New York Tokio ;)

      Usuń
  32. bardzo lubię takie zestawy! prosto ale efektownie-cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne połączenie :) Ostatnio uwielbiam wszelkiego rodzaju ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez zawsze przypadały do gustu ;)

      Usuń
  34. świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny zestaw i śliczna ty ! :)
    dawno cię u mnie nie było :/
    http://wandzik-waandzik.blogspot.com/p/mini-konkurs.html - zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja ii śliczne zdjęcia. ;3 Pozdrawiam ii zapraszam do Mnie.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie outfity lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna ta bluzeczka, muszę też takiej poszukać w h&m
    wsiecii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie ci w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja jest cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny zestaw ;D kurtka cudowna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. lovely top and photos


    A visit or follow would be nice

    Danica Stark

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne zdjęcia i świetna koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny zestaw i ciekawe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Klasycznie, ale absolutnie nie nudno. Podoba mi się kolor Twoich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam ten kolor ;) Jest taki żywy ;D

      Usuń
  46. buty śliczne ! bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ale bardzo je zniszczyłam w tych gruzach ;/ mimo to świetnie się bawiłam ;)

      Usuń
  47. Najważniejsze, by robić to co kochasz:)
    Podoba mi się Twój wykon;) Gratuluję głosu:) Stylizacja świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjecia:D i bardzo fajnie wyglądasz;))


    Zapraszam na Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz na prawdę świetnego bloga...robisz to co lubisz.
    Blog warty obserwacji:) + ładnie wyglądasz
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)