środa, 3 kwietnia 2013

ZŁODZIEJ TOŻSAMOŚCI

Cześć ;)
Obiecałam Wam wczoraj, że dodam krótką recenzje o filmie "Złodziej tożsamości". Jeśli miałabym go ocenić w skali 1- 10, dałabym 7. Pierwszy punkt odjęłabym za monotonność i długość filmu, wydawało mi się jakby trwał wieczność, drugi punkt za przewidującą fabułę, już idąc na seans tak naprawdę domyślałam się o czym będzie. A trzeci punkt za zbyt długą odległość między toczącą się jedna akcją a drugą, przez co film wydawał się jak pisałam wcześniej monotonny.
Dałam punktów 7, ponieważ niektóre akcje były zabawne i naprawdę się uśmiałam. Na Filmwebie, mają jednak ocenę 5,6.

Film zaczyna się rodzinnie, główny bohater prowadzi normalne życie, ma rodzinę, pracuje w firmie, w której kompletnie go nie doceniają, gdy już postanowił zmienić to wszystko i wspólnie z współpracownikami chce otworzyć swoja własną firmę dowiedział się, że ktoś ukradł jego tożsamość.  Złodziejka podrobiła fałszywe dokumenty i karty kredytowe na nazwisko głównego bohatera, który miał bezosobowe imię Sandy.
Gdy dowiedział się o tym, chce złapać złodziejkę, wyruszył w poszukiwaniu jej, podczas gdy ją znalazł i  chciał aby przyznała się co zrobiła, w drodze do jego domu spotkało ich mnóstwo przygód.
Gdy po przebytej drodze wrócili na miejsce, wszystko się wyjaśniło.

W filmie chodzi tak naprawdę o to całą drogę i przygody jakie spotkały głównego bohatera i złodziejkę.






Do usłyszenia
Ilonaa




123 komentarze:

  1. Ja ostatnio sięgam bardziej do klasyki jeśli chodzi o filmy. ;)

    U mnie nowy post, zapraszam :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śmiesznie, że bohater ma na imię tak jak ja, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak,tak, również nazywam się Sandy - to nie żaden nick :D

      Usuń
    2. ale ciekawa jestem jak to imię w filmie było wypowiadane. Czy tak jak moje, Sendi? ;) takie to życie,kiedy człowiek rodzi się w innym kraju :)

      Usuń
    3. Tak , tak wypowiedziane bylo Sendi

      Usuń
  3. nie oglądałam ale może się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się zapowiada ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam ten naszyjnik :).
    Btw: nie oglądałam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam go . Może dzięki twojej namowie obejrzę go c;

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo tej monotonności, jak piszesz, chyba się skuszę :3
    zapraszam do nas na nowy post : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo akcje byly naprawde dobre tylko za badzo sie ciagnal

      Usuń
  8. Uwielbiam ten film! ;]
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam ;//
    Ilonaa ;3
    Mam tak samoo na imię xddd
    Szlachtaa ^^^

    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiem ;) też mi się humor poprawił jak zobaczyłam Twój blog z tym samym imieniem ;)

      Usuń
  10. wydaje się ciekawy :3

    boski nagłówek<3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja musze nadrobić zaległości filmowych :) jestem kompletnie do tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie oglądałam, aczkolwiek raczej się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Film może być fajny, może później sobie go obejrzę :)
    Obserwuję i liczę na to samo :P
    Zapraszam http://hopeisgonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, serio! :)
    Będę wpadać! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie oglądałam, ale ten tytuł coś mi przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale ciekawie się zapowiada ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. też nie oglądałam ale chyba obejrzę ;>

    http://inspiration-leena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż, z tego co napisałaś film wydaje się być naprawdę przewidywalny. I jakoś niekoniecznie kusi mnie, aby obejrzeć, ale może pewnego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, mnie też nie zaciekawił, ale znajomy stawiał nam bilet, a wiec skorzystalismy :D

      Usuń
  19. szczerze nie przeczytałam notki, nie lubię wiedzieć nic o filmie na który idę. Boję się, że wtedy będę patrzeć na dany film przez pryzmat wcześniej przeczytanej recenzji. Dlatego wrócę tu, jak już go zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej wolę kino grozy, ale może w wolnej chwilce się skuszę, trochę odskoczni od tych horrorów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam ostatnio na Mamie, co prawda to triller, ale polecam ;)

      Usuń
  21. Nie słyszałam o tym filmie. Sama raczej nie mam czasu na ich oglądanie niestety.
    W końcu nowa notka u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a wiec na pewno zobacze ;)

      Ja wlasnie czesto wybieram się ze znajomymi, aby sie wyluzowac ;) i spedzil razem milo czas ;)

      Usuń
  22. ooo to ja chce obejrzec :) jak 7 to ogladam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz akcja jest ok i wszystko, tyko strasznie sie ciagnie, ja co prawda byłam na seansie o 20:30 , a wiec wyszłam z kina coś około 24, może tez byłam zmęczona i wydawało mi się to monotonne. Ale takie są tez opinie znajomych ;)

      Usuń
  23. chętnie go obejrzę ! pozdr i zapraszam do siebie na stałe i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  24. Raczej nie oglądam takich filmów, ale recenzja brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałam tego filmu, ważne jednak, że Ty się dobrze bawiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widziałam go jeszcze, ale będę musiała w wolnej chwili obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwsze słyszę, moje zacofanie w filmach widać na każdym kroku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się ja tez tak kiedyś miałam ;)

      Usuń
  28. Widać po zdjęciach , że jest niezły ubaw. : D
    Napewno oglądnę ! : *
    Pozdrawiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  29. jak tylko będę miała okazję to obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię tę aktorkę, na pewno kiedyś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przypomniałaś mi, że czas wybrać się do kina na jakiś ciekawy film :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do Twojego pytania to blogi nasze zostaną a zniknie lista czytelnicza i obserwatorzy - z tego co sie dowiedziałam to na pewno :)
    Jak sie przeniosę już na bloglovin' to wtedy będę mogła coś więcej powiedzieć ;)
    a czego tak robią? - gdzieś czytałam że jest za mało czytelników czy coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się uśmiałąm widząc same zdjęcia. :D Na pewno oglądnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie widziałam jeszcze tego filmu ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie widziałam jeszcze, ale chętnie obejrzę jakąś lekką i przyjemną komedię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ten film bedzie idealny dla Ciebie ;)

      Usuń
  36. a ja Ci polecam film "Fryzjerka" ubaw po pachy :D tego filmu nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  37. dzięki za powiadomienie o recenzji, muszę ją pokazać mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie oglądałam :( Muszę to nadrobić! :)

    A tymczasem zapraszam na bloga na ciasto szklankowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. o komedia zawsze dobra na wszystko;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Greetings love!!
    Beautiful pictures and it is indeed an amazing post!! :)
    Thanks for stopping by and I heartly appreciate it!(:
    Tell me about my new post at
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  41. nie widziałam jeszcze:) ale wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi I love your blog your posts are amazing !!! go check and subscribe don’t forget to enter my amazing giveaway !!!

    http://wtfstreetstyle.blogspot.pt/2013/03/pura-vida-bracelets-giveaway.html

    this is my blog http://wtfstreetstyle.blogspot.pt
    my istagram username : missappowtfstreetstyle
    my facebookpage: http://www.facebook.com/pages/WTF-Street-STYLE/438828776185904?ref=hl

    kisses WTF! STREET STYLE !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie oglądałam.;p
    Ale się chyba skuszę.;)
    Zaparaszam do mnie; nowy post.;p
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie oglądałam, ale mam teraz fazę na filmy więc chyba wrzucę go na swoją listę do obejrzenia *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) polecam rowniez nieletni pelnoletni tez na tym bylam i jestem mega zadowolona ;)

      Usuń
  45. słyszałam o tym filmie i nawet mam zamiar na niego zapolować. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuję za miłe słowa;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety nie oglądałam tego filmu!:>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog <3
    dziękuję za miły komentarz :)
    Nie miałam jeszcze okazji oglądnąć tego filmu.
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  49. nie oglądałam tego filmu, ale po przeczytaniu Twojej recenzji z chęcią go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jutro przyjezdza do mnie kolezanka, a potem przyjaciolka, wiec moze z ktoras to obejrze, dzieki za pomysl <3

    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. haha xD jakie fajne zdjęcia!
    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepraszam że mnie tak długo nie było : c
    postaram się to jakoś nadrobić :*
    + świetny nagłówek !
    oxox.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J tez bede czesciej do Ciebie wpadala ;)

      Usuń
  54. Faktycznie mnie długo nie było :D
    Zmieniło siem tuu :)
    Również nadrabiam zaległości i zachęcam do odwiedzania mnie częściej :*
    Pozdrawiam
    ksiazki-magiczne-istoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Oglądałam i mogę go szczerze polecić, świetny film :)
    Pozdrawiam, ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie oglądała ale z chęcią obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie oglądałam, ale może się skuszę XD
    Dzięki, że do mnie wpadłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie oglądałam tego filmiku :) Ciekawie sie zapowiada w sumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. nie oglądałam jeszcze ale myślę obejrzeć :D
    a i dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  60. czasu brak :(
    przy wolnej chwili może go oglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Hi Ilona, you left a comment on my blog but I do not speak polish, can you speak english ? I tried with google translator but it doesn't mean much. Anyway, I observe you !


    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin
    You're invited to enter In Love with Fashion "Pretty dress" Giveaway: win a pretty dress of your choice, open worldwide until April 13th !

    OdpowiedzUsuń
  62. slyszalam o nim, wadaje sie dosyc fajny..:)

    OdpowiedzUsuń
  63. słyszałam coś o tym filmie, ale nie przyciągnął mojej uwagi w jakiś bardziej szczególny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Hmm, może oglądne, ogólnie lubię tego rodzaju filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawa jestem tego filmu od kiedy o nim usłyszałam. Czekam aż ktoś nakręci jakąś dobrą komedię, bo pełno tego, ale nic nie robi szału. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. O, coś do wypożyczenia, kiedy wyjdzie na DVD, zwłaszcza że bardzo lubię tę aktorkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak znasz aktorkę? ja właśnie pierwszy raz ją zobaczyłam w filmie, a co do filmu na DVD, to nie mam pojęcia, ale na penwno pojawią się w Empiku ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)