poniedziałek, 29 kwietnia 2013

STROJE KĄPIELOWE

Hej!
Z góry przepraszam za moją kilkudniową nieobecność na blogu, która jest niedopuszczalna ;D choć i również udowodniłam sobie, że nie jestem uzależniona od internetu ;)

W związku iż lato jest już tak blisko, czas pomyśleć nas strojem kąpielowym.
2 lata temu kupiłam cudny strój w F&F i nie miałam jeszcze okazji go ubrać, w tym roku nie odpuszczę  ;) Nie wiadomo co przyniesie nam maj, możliwe, że już za kilka dni będziemy się wylegiwać na słońcu w stroju kąpielowym :D
Mam dla Was kilka propozycji ;)




     


     


   
     


     


     


      


      


     


     


     


JAKIE STROJE LUBICIE NAJBARDZIEJ?




88 komentarzy:

  1. Mam swój ulubiony czarny strój kąpielowy w podobnym fasonie jak ten niebieski w panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wyczuwamy lato :D
    A ten różowy bardzo ładny ;D
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie musi się spodobać kolor i fason. Ale koniecznie strój musi być dopasowany do mojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda musi wygladac zabojczo i seksownie ;)

      Usuń
  4. Ten różowy w groszki jest przesłodki :) ja sama mam kostium w groszki, tylko że czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię te w których wyglądam dobrze, a to dość trudne :P Bardzo podoba mi się ten w groszki ;)
    No ja niestety w tym roku muszę unikać słońca ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ogół musze unikać, bo ma cerę naczynkową, ale co tam :D

      Usuń
  6. Nom, przydałoby się jakiś kupić ;D
    Najbardziej podobają mi się dwa pierwsze, różowy jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. święte wszystkie piękne i kolorowe mam nadzieje,ze szybko przyjdzie tak upalne lato,by można było już nosić stroje!!!fajny blog obserwuje i zapraszam do siebie http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stroje!
    ja w zeszłym roku kupiłam sobie 2 w H&M-ie z falbankami, czarny i czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chyba wiem które mi się też one strasznie podobały ;)

      Usuń
  9. These are really cute!
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z falbankami *-*
    Ale najpierw schudnac cza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie znoszę leżeć na słońcu i się opalać (wolę chodzić po górach)... Bo ja się nie opalam. ;p No, dobra, czasem mnie coś "złapie", ale jeśli już, to tak, że nie mogę przez trzy dni spać... A potem i tak nie mam za bardzo widocznej tej opalenizny. Uroki braku melaniny w skórze. ;>
    Ale stroje są w porządku. ;)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam sobie neonkowy z h&m ale ostatni podbił moje serce:) !!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie śliczne- aż nie wiedziałabym, który wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej kupiłabym wszystkie :D szkoda, że nie mam tyle kasy :D

      Usuń
  14. uwielbiam falbankowe staniki!
    zapraszam www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są śliczne, ale mój faworyt to zdjęcie 2 idealne dla mojej figury :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie te miętowe przypadły do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze 2 są ładne, ale trochę zbyt cukierkowate :P
    Podobają mi się te miętowe i ten pomarańczowy czy łososiowy jak kto woli :)
    Ale w tym roku poluję na strój w kolorze neonowym :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Falbanki na biustonoszu niby powiększają piersi, ale wyglądają trochę dziwnie ;p Ja uwielbiam stroje kąpielowe z atlantic ;) Taki chciałabym kupić http://www.atlantic.pl/produkty/kategoria/56-stroje-kapielowe/3330-stroje-kapielowe.html,

    a bardzo podobny do tego już mam i byłam z niego bardzo zadowolona (dopóki mi tyłek nie urósł ;p) http://www.atlantic.pl/produkty/kategoria/56-stroje-kapielowe/3311-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj i ja mam taka nadzieje :)
    Najbardizje lubie te bez ramiaczek ,tylko wiązane ale przy moim rozmiarze słabo to wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  20. strój w grochy i ostatni miętowy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. różowy w grochy jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. drugi rząd jest bardzo ładny, chociaż wolałabym, żeby miały zamocowane ramiączka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. te w drugiej linijce i ten ostatni podobają mi się najbardziej, ja bardzo lubię kostiumy wzorzyste, z mnóstwem kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na pewno dwu częściowe, nigdy nie miałam jedno. Rok temu kupiłam swój, ale na dzisiejszy dzień marzy mi się taki z falbankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam falbanki ;) ale niestety mam gładki :/

      Usuń
  25. W zeszłym roku stroju kąpielowego użyłam raptem raz więc nie ma sensu kupować nowego, chociaż niektóre z tych mi się podobają. Oby lato było ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy z prawej, różowy, z falbankami. ;) śliczny jest <3
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie bardziej wolę stroje wiązane na szyi, są `bezpieczniejsze`
    ostatni najładniejszy ;)
    obserwuję, będę wpadać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże, wszystkie te stroje są przecudne.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie stroje są bardzo fajne :). Ja pewnie będę musiała w tym roku pomyśleć o zakupie nowego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakis stroj kapielowy by mi sie sprzydal :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja swój też kupiłam około dwóch lat temu, chociaż na sobie miałam może z trzy razy i to maksymalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja lubię tego typu, co czwarty;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ojoj zakochałam się w 2 pierwszych i w ostatnim! :)

    ale myślę, że jak moja figura dopisze to w tym roku zafunduje sobie jakiś właśnie z balbankami/kokardkami i na pewno w groszki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się podobają stroje Cocktail Shock :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze, że nie jesteś uzależniona od internetu (-:

    Bo inaczej by było jak w filmie " Sala samobójców " (dobry, mocny film.
    Ludzie wychodzili z kina i przez 5, 10 min nikt nic nie mówił.
    Kompletna cisza, a to sie rzadko zdarza .

    Polecam ten film (-: )


    Stroje fajne, ale lepiej by było jakbyś pokazała siebie w tych strojach (-:

    OdpowiedzUsuń
  36. Kilka z nich dosyć mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie podobają się bardzo stroje bez ramiączek, ale to na kimś :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja pewnie wybrałabym jakiś czarny. Choć te kolorowe też są fajne, ale na sobie ich nie lubię.

    +Taka mała sprawa, widziałam że obserwowałaś mojego bloga, a przyszło mi do głowy zmienić adres, więc jeśli nadal chcesz sobie czasem poczytać to zapraszam:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny ostatni strój ! ♥

    ps; jestem tamburmajorką :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne stoje, chociaż ja w tym roku raczej nie skorzystam. Odpoczywam od morza:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też miałam kilkudniową nieobecność na blogu..:P
    Nie wiedziałabym na który się zdecydować.. :D Ten pierwszy mi się szczególnie podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  42. o tak musze sobie w koncu kupic :) ja bym wolala z takim normalnym stanikiem:)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja zdecydowanie wybieram dwa pierwsze : )) Nie musisz robić sobie wyrzutów, że parę dni nie było Cię na blogu, bo i tak jesteś przykładem sumienności, aż nie nadążam Ci komentować wszystkich wpisów. : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to bardzo miłe z Twojej strony co napisałaś ;)

      Usuń
  44. Ostatni jest cudowny! Też rozglądam się za czymś na sezon, ale zupełnie nic nie mogę dobrać. Niestety wszystkie staniki są wiązane, a przy miseczce D stanik ze sznureczkami, to nie jest najlepszy pomysł :P Życz mi szczęścia, to może w końcu coś znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Te fikuśne kropeczki na różowym tle-co prawda bym nie założyła, ale najbardziej oko cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja kocham stroje jednoczęściowe <3.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja najbardziej kocham jednoczęściowe. Jakoś mam uczulenie na bikini, możesz kiedyś mi się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gdy będzie nowa kolekcja w h&m to sobie kupię jakiś strój ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne, szczególnie podobają mi sie te z górą falbankową i w panterkę :) ale jako miłośniczka ostrejszego stylu w tym roku czaję się na strój w barwach moro ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Osobiście wole jednoczęściowe, ale niektóre z tych które pokazałaś są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  51. sliczne kostiumy ;))
    obserwuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  52. Też muszę zainwestować w nowy stój, bo ten co mam, jest już stary i mały :(
    Podoba mi się ostatni :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Biały od końca mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny post:)
    Muszę rozejrzeć się za nowym strojem kąpielowym :)

    OdpowiedzUsuń
  55. właśnie jestem w trakcie poszukiwania stroju kąpielowego :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I really like all, but i prefer tha last
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  57. no ja właśnie rozpoczynam poszukiwania jakiegoś stroju, post się przyda:))

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. najważniejsze dla mnie, żeby był dwu częściowy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie myślałam w tym roku nad zmianą i jednoczęściowym, chociaż nie będę się potrafiła powstrzymać od kupna dwu częściowego :D

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)