czwartek, 11 kwietnia 2013

SPRING BREAKERS

Hejka!
Dzisiaj miałam pisać o czymś zupełnie innym, ponieważ dostałam kilka próśb w komentarzach, ale postaram się wstawić wpis jutro lub w sobotę. Teraz jednak chcę wstawić moją opinię na temat nowego filmu, na którym byłam w kinie.

Za namową znajomych, kilka dni temu wybraliśmy się na film "Spring Breakers". Pierwszą opcją był film "Intruz", na którego bardzo chciałam się wybrać.
Chwilkę spóźniliśmy się na seans i większość zdecydowała, że najpierw pójdziemy coś zjeść, a później wybierzemy się na inny seans czyli na "Spring Breakers".

Jak opisać ten film w kilku słowach?: hmm, impreza, impreza, impreza, seks, narkotyki, alkohol, alkohol, impreza, narkotyki i tak w kółko.
Tak naprawdę nie ma co napisać na temat tego filmu, bo minęło kilka dni, a ja nadal jestem w szoku, że na to poszłam.

Nasza paczka wytrzymała do końca filmu, natomiast niektórzy po prostu wychodzili z sali. Tak naprawdę to był film dla idiotów!!! Zwiastun i opis jest jak najbardziej zachęcający, ale proszę niech Was nie zwiedzie, kilka sekund tej wybuchowej mieszanki i do tego grzeczne zazwyczaj aktorki - Selena Gomez i Vanessa Hudgens.

Cały film był bez sensu, no może 4 minuty filmu, gdzie puszczona była moja jedna z ulubionych piosenek Britney Spears "Everytime".

Jeśli nie chcecie tracić czasu, a tym bardziej pieniędzy proszę nie wybierajcie się na seans.

Pozdrawiam
Ilonaa








136 komentarzy:

  1. Nie jest to kino, które w jakikolwiek sposób mnie zachęca do opróżnienia portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze myślałam ,że ten film jest lepszy , mam zamiar na niego pójść ,ale się jeszcze zastanowie ;P A tą piosenkę Britney też lubie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie idz naprawde bedziesz zla, to bylo gorsze od Movie 43 na ktorym bylam :/

      Usuń
  3. Słyszałam o nim, ale raczej na niego nie pójdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uważam, że film jest bardzo dobry. Przede wszystkim jest inny niż wszystkie. Tutaj trzeba wczuć się w klimat, a nie tylko przeskakiwać po "widoczkach". To nie jest łatwy i przyjemny obrazek z gatunku American Pie. Korine takich nie tworzy. Dodatkowo muzyka Martineza i Skrillexa, która niejako łączy pokolenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że jest inny niż wszystkie.

      Usuń
  5. Słyszałam o nim, widziałam urywki. Ale pojdę każdy ma inne gusta :) Więc pójdę i zobaczę :D
    A film '' intruz'' polecam :) bardzo fajny, byłam tydzień temu w kinie na nim i fajny polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, tez szykuję się na intruza od tygodnia ;)

      Usuń
  6. Po zwiastunie i zdjęciach film wydawał się fajny ;) Nie byłam..

    OdpowiedzUsuń
  7. zaden film o takim plakacie by mnie nie skusil :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlansie nie widzialam, znajomi mnie wciagneli mowili ze ok jak czytali recenzje :/

      Usuń
  8. "Intruza" nie polecam :)
    Właśnie słyszałam, że ten film to porażka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm chyba to nie jest film dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki tobie wiem żeby nie wybierać się do kina na ten film gdyby mnie naszło. Ewentualnie jak będę potrzebować odmużdżenia to obejrzę jak już będzie dostępne online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie dobrze powiedziane, jak będziesz chciała zobaczyć film na którym nie trzeba myslec, wtedy tylko online ;)

      Usuń
  11. po obejrzeniu recenzji myślałam, że jest fajny ..
    dzięki za recenzję! dzięki Tobie raczej na niego się nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo już po samych fotach z tego filmu wiem ,ze go nie zobaczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. I celebrate my wedding anniversary during spring break.
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem w szoku, że do takiego filmu wybrali akurat takie aktorki.Pewnie bym się skusiła na ten film, właśnie ze względu na obsadę..ale jeśli miałabym okazję, wycofałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie obsada kompletnie nie pasuję, one się tam zachowywały jak zwykłe dziw***i na serio :/ aż żal było na to patrzeć :/

      Usuń
  15. Nie słyszałam o nim wcześniej i już wiem dlaczego. Poza tym nie przepadam za Seleną i Vanessą więc tym bardziej na niego nie pójdę. Dzięki za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie sie na niego nie wybiore :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę , że film nie jest najgorszy !
    Fakt "szokuje" , ale chyba właśnie taki był cel tego filmu ;D
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisali ze to bomba wybuchowa, rzeczywiście zgadzam się :D

      Usuń
  18. No to faktycznie film miał "głęboką" treść. Dzięki za ostrzeżenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzialam na reklamach, jakis zboczony, obślizgły film! -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm... film właśnie... Nie wiadomo co o nim myśleć ; P Może wydawać się obrzydliwy itd, ale jeśli się go obejrzy to może być całkiem fajny ; ) Myślę, że obejrzę : P (bynajmniej kawałek xD) A jeśli bdzie ... taki no... To odpada w 100%... L-O-L
    Zobaczymy : D

    *Zapraszam też do mnie i liczę na komcia/obserwowanie i częste wpadanie! ;3
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak wytrzymasz do końca filmu to gratulacje ;)

      Usuń
  21. Trzeba było iść na Intruza, ja mam zamiar :)
    Nie zbyt podoba mi się ten film..
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam w ten weekend, ale nie wiem co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  22. A ja strasznie chciałabym go zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to mnie zaskoczyłaś... a chciałam się na niego wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałam się wybrać na ten film, ale zrezygnowałam wolę poczekać, aż będzie w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. słyszałam już i pozytywne i negatywne opinie na temat filmu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie opinie są różne i tez o tym słyszałam, ale tak naprawdę nie wiem co o tym myśleć ;)

      Usuń
  26. nie poszłabym na ten film, never :) widzę, że słusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No cóż, właściwie to mnie przed tym filmem przestrzegać nie trzeba, bo widząc na zdjęciu promującym nazwiska Gomez i Hudgens... Za tym aktorkami nie przepadam, to nie ta kategoria... A czytając Twoją opinię to się zastanawiam czy ja kiedykolwiek obejrzę ten film...

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam, że całkiem spoko film! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałaś rację, jest do dupy :D moi znajomi się nie znają :D

      zapraszam na recenzję maski do włosów :)

      Usuń
  29. Byłam na tym dzieisiaj !!!!! Nie wiem jakim cudem wytrzymaliśmy do końca - MASAKRA - spodziewałam sie czegoś zupełnie innego :) a piosenka również nalezy do jednej z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pisałam? pisałam ? Na serio ludzie wychodzili istna masakra :)

      Usuń
  30. Dobrze wiedzieć :) nie lubię filmów typu american pie..

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. chciałam na to iść ale jednak po tym co tu przeczytałam zmieniłam zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. no cóż... czego spodziewać się po filmie z takimi... 'aktorzynkami' ? w życiu bym na to nie poszła, nawet gdyby mnie znajomi namawiali :)
    Mogliście wybrać się na Układ Zamknięty, grają teraz raczej w większości kin a film, mimo że polski i niektórzy mogą się czepiać że polskie produkcje są do kitu, jest na prawdę ok. I na pewno lepszy niż spring breakers :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. tak myslałam LOL zrobiony na zasadzie pokaż du.. seks i narko a bedzie hicior -szkoda ze tylu zwiedzionych opisem sie natnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :/ niestety, ale widzę, że zdążyłam ostrzec kilka osób i strasznie się z tego powodu cieszę, bo nie musieli przeżywać tego samego.

      Usuń
  35. jeśli byś przeczytała notkę widziałabyś że napisałam o tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No, niestety często tak jest, że w reklamie wybiorą najlepsze sceny z całego filmu.

    Potem sie idzie i jest nuda...
    Podobno takie filmy (tak jak te wszystkie " Pamiętniki z wakacji", itd)dużo łatwiej i taniej wyprodukować, niż jakieś bardziej wartościowe. A ludzie i tak na to pójdą, więc tak robią.
    Zwiastun jest rzeczywiście zachęcający...


    A z bardzo dobrych, świetnych filmów, to (zależy czy lubisz serie 007) - polecam ostani film z serii " Skyfall " (-:
    ( za każdym razem gdy skończe go oglądać od razu jescze raz bym go zobaczył (-: )

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja koleżanka chciała strasznie na to iśc ale mnie nawet sam zwiastun nie zachęcił - wgl nie widz sensu w tym filmie, jaki ma cel xD

    justallme-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi na początku się podobał jak zobaczyłam zdjecie, bo gra w nim moja ulubiona aktorka, ale jak zobaczyłam zwiastun to stwierdziłam, że masakra :/.

    OdpowiedzUsuń
  39. Właśnie miałam się na niego wybrać :) dobrze, że napisałaś o nim teraz wiem, że nie warto...

    OdpowiedzUsuń
  40. dobrze wiedzieć :D chciałam się na niego wybrać , ale chyba jednak zdecyduję się na Intruza :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za tego typu filmami, więc zapewne w ogóle bym się na niego nie wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi się od razu nie spodobał. :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie oglądałam... I raczej nie oglądnę^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam zamiar się na niego przejść ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi!
    Your blog is full o interesting pics!
    Let's keep in touch!Step by me if you have time, we might follow each other!!
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    OdpowiedzUsuń
  46. a ja jednak zobaczę:D ale nie na trzeźwo xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że nie pomyślałam, aby się napić. Znajomi mówili właśnie, że wypijemy trochę i jeszcze raz go zobaczymy, bo może po alkohol zrozumiemy o co tam chodzi ;)

      Usuń
  47. ja jak tylko zobaczyłam zwiastun to już wiedzialam, że to dno, nigdy nigdy nie ide do kina na podobne filmy, szkoda kasy :)
    mam jakis zmysł kinowy i wiem co rzeczywiście jest godne polecenia, filmy tego typu nie są warte oglądania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wiedzieć następnym razem, żeby zapytac Ciebie, a co sądzisz o filmie Intruz? warto ;)?

      Usuń
    2. nt Intruza zdania sa podzielone, generalnie to taka bajka.. ;) ale jak lubisz SF ... ja generalnie na Intruza sie nie wybieram :) Polecam Ci Hitchcock, warto zobaczyc! ;)

      Usuń
  48. Tak myślałam że ten film to porażka, jeśli ktoś lubi takie klimaty to mu się film spodoba.
    Szkoda że nie poszłaś na Intruza ;)
    http://hopeisgonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie ciągle to przeżywam ;) musze nadorbić ;)

      Usuń
  49. Spodziewałam się tego, ale jednak miałam skrytą nadzieję, że będzie fajny ;/.

    OdpowiedzUsuń
  50. A chciałam iść do kina,teraz raczej nie pójdę:)

    OdpowiedzUsuń
  51. a ja tam pojde na to. lubie takie filmy :D!

    OdpowiedzUsuń
  52. chciałam się na to wybrać,ale chyba zrezygnuję:D

    OdpowiedzUsuń
  53. Hmm mnie ten film zaciekawił ze względu właśnie na tematykę i aktorki, ale skoro mówisz, ze nie warto to się nie wybiorę, być moze za jakiś czas obejrzę w internecie, żeby wyrobić sobie własne zdanie na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to dobry pomysł, lepiej później zobaczyć online

      Usuń
  54. Oj, chyba nie poszłabym chociaż ze względu na plakat - moim zdaniem średni ;f

    OdpowiedzUsuń
  55. a ja się wybieram za tydzień.. no zobaczymy xD

    OdpowiedzUsuń
  56. the movie looks ok :)

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Dobrze, że ostrzegłaś... Nie lubię filmów bez wartości.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie obejrzę ze względu na to, że aktorki kojarzę jedynie z filmami dla ,,młodszych nastolatek'' i chcę je zobaczyć w nowej odsłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Kilka dni temu takze byłam w kinie i miałam się na to wybrać, jednak stwierdzilismy po opiniach na internecie ze nie warto płacić za film który jest recenzowany bardzo źle. Postawiliśmy na Martwe Zło i nam film pomimo kilku dziwnych i śmiesznych momentów się podobał wiec polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam aby iść na ten film ;) ale w końcu wybrałąm się na upragnionego Intruza, który był cudowny ;)

      Usuń
  60. Również chciałam się wybrać na intruza ale na razie nie mam czasu ani nie mam z kim :<

    OdpowiedzUsuń
  61. Tak się składa, że byłam na nim wczoraj za namową koleżanki.No cóż...szczerze sądzę tak jak Ty.No dobra, może nie jestem jakoś serio nastawiona do niego w bardzo negatywny sposób, w gruncie rzeczy to właśnie jeden z filmów na który jedzie się dla wyluzowania i tyle.Haha, ale jednak bardzo się cieszę, że to właśnie ta moja koleżanka postawiła mi bilet, fiuu bo jednak kaska byłaby zmarnowana.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dobrze wiedzieć, ale i tak nie miałam zamiaru wybierać się na ten film.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaki kotek tutaj wygląda, extra ;-)) Jestem tutaj po raz pierwszy i zostaję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  64. właśnie zastanawiałam się czy isć na to do kina, chyba jednak zostanę w domu... :D

    OdpowiedzUsuń
  65. He'd made similar promises before, but this time he followed through. He ate well, ran every morning and worked out with then-strength coach Jeff Dillman, whose motivating speech was one pointed question: "Do you want to be Karl Malone or Tractor Traylor?" When LSU coach John Brady saw him for the first time at Nike camp in July Davis was a counselor there he called his assistants to say, You're not
    gonna believe Glen. Davis had comfortably settled in below 300.
    He needed a whole new wardrobe. His Final Four
    warm-ups sure didn't fit anymore.

    my web page - http://4percentproject.net

    OdpowiedzUsuń
  66. Hmmm, faktem jest, że o gustach się nie dyskutuje, ale jeśli ktoś mówi o negatywnych recenzjach..., to sorry. Sobczyński, Felis, Sadowska, Torbicka, wszyscy wypowiedzieli się in plus. Pod warunkiem, że coś Wam te nazwiska mówią."Cinephilom" mówią. Oglądaczom sezonowym, niewiele. Rating Rotten Apple. Czyżby zagraniczniacy mieli bardziej otwarte umysły? :) Faktycznie filmy Korine'a nie są do przetrawienia dla każdego. I nie każdy je zrozumie. Zwłaszcza jeśli nie zna jego twórczości.
    Na moim seansie z kina wyszły cztery osoby przy pełnej sali. Dwie pary. Myślę, ze laski miały dość golizny i pogoniły swoich chłopów :)
    Myślę też, że gwiazdki Disneya zostały wybranie nieprzypadkowo. Po prostu Korine chciał zwiększyć kontrast. Poza tym, z Disneya to one już wyrosły i pora przejść do innych ról. A Hudgens była rewelacyjna w tej wyuzdanej kreacji.
    Chociaż nie zgadzam się z Twoją negatywną opinią Iwono, Twojego bloga podczytuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, oczywiście Ilono. Pomyślałam o mojej psiapsiółce, Iwonie i bezwiednie wpisałam jej imię :)

      Usuń
    2. Rozumiem ;) To prawda każdy ma swoje gusta ;)
      Ja poszłam za namową znajomych, ale pewnie gdybym wcześniej przeczytała recenzje, opinie i zobaczyłabym jaką robi twórczośc, na pewno nie odważyłabym się na to pójść ;)

      Dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
    3. :) Cieszę się iż mogłyśmy wymienić opinie :)

      Usuń
    4. Tak po to są blogi, fora, aby wymieniać się nie zawsze tymi samymi, ale różnymi opiniami ;)

      Usuń
  67. Nie widziałam jeszcze tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. nie spodziewałam się, że będzie to nieciekawy film.
    Ja nie grałam w tym meczu, byłam jako kibic :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny, aczkolwiek nie taki jak się spodziewałam. Oczekiwałam komedii :) A to nie do końca komedia, może komediodramat. Urzekł mnie sposób, w jaki zmontowano Spring Breakers. Powtórki, trochę instagramowe zdjęcia, muzyka. W pewien sposób odrealniony świat, chociaż tak właśnie bawią się w USA. Czyli realne odrealnienie :) Może zakończenie trochę dyskusyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  71. zgadzam się z Twoją opinią. Z facetem wybrałam się na ten film spodziewaliśmy się dobrej komedii, bo w sumie zwiastun jest zachęcający. No i bardzo się przejechaliśmy, film strasznie nudny i te powtarzajace się monologi.. masakra. Wszystkie najlepsze sceny były w zwiastunie cała reszta filmu totalne dno...

    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  72. fajny ten kociak który wyskakuje w lewym dolnym rogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też zdziwiłam się,zaskoczył mnie Spring Breakers ale pozytywnie. SPodziewałam się głupawego filmu dla nastolatek a co otrzymałam to mocne Kino przez wielkie K. Jestem fanką Harmony'ego Korine od czasów Kids i Gummo, myślałam, że po 20 latach próbuje zmartwychwstać i że mu to nie wyjdzie, ale nic bardziej mylnego. Świetne kino, piękne scenerie, muzyka, aktorzy, montaż. Jestem zachwycona. Co do fabuły, polecam czytać między wierszami i spróbować spojrzeć na niego z dystansu, nie jak na film dla dzieciaków tylko jak na satyre i swoistą przestrogę.
    Mi osobiście nie podobała się część dialogów, męczyły, ale generalnie jestem na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, jak rozmawialiśmy ze znajomymi, tak sobie myśleliśmy aby czytać miedzy wierszami, ze to bardziej satyra i nawet tak jest w recenzji

      Usuń
    2. Ja też oglądałam i Kids i Gummo. Również bardzo kontrowersyjne i nielekkie produkcje. Dlatego wiedziałam trochę na co się pisze przy Spring Breakers :) Na pierwszy rzut oka film jest tym czym nie jest, a na drugi nie jest tym czym jest. Dlatego tym bardziej utrafił w moje oczekiwania :) Cały Korine.

      Usuń
    3. Właśnie, a ja byłam "rzucona" na wielką wodę, nie wiedząc nic o twóczości. Dlatego takie moje odczucia ;)

      Usuń
  74. Millionaire City Facebook guide: cheats, hints, tips, tricks, hacks,
    strategies, how-to ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 5.
    0.93.0 Final English Full Version

    my homepage :: success by anthony

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapowiadało się fajnie :c

    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. kurcze;/ szkoda, ze Ci się nie spodobało- ja póki co nie miałam okazji jeszcze widzieć tego filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  77. A mi się bardzo film podobał;) Może nie chodzi o samą fabułę (chociaż ja widzę więcej niż same imprezy i goliznę), ale o muzykę, grę aktorską, reżyserię, wizję artystyczną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A toooo się zgadzam w 100% muzyka, świetna naprawdę na dziesiątkę ;)

      Usuń
  78. Wybacz, ale chyba nie masz wielkiego pojęcia o filmach. Spring Breakers to pastisz, to wyśmiewanie hedonistycznej popkultury amerykańskich nastolatków, to historia opowiedziana ich językiem, idealnie odtworzonym w formie (muzyka, zdjęcia, montaż - mistrzostwo), ale już nie w treści. Korine z nich kpi, obnaża ich pustkę i powierzchowność, brak celów i autorytetów. Ten film w 1,5h portretuje całe pokolenie nastolatków. Moim zdaniem jeden z lepszych filmów ostatnich miesięcy, trzeba się tylko trochę wysilić i spróbować zrozumieć. Wyłapać ironię i sarkazm, a nie mówić, że ten film jest dla idiotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ja dokładnie wiem o co w tym filmie chodzi, wiem, że to była satyra i pokazanie co się dzieje w takim świecie, ale jednak, to było dla mnie aż za dużo ;/

      Usuń
  79. wybieram się na ten film w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  80. O filmie słyszałam dużo wypowiedzi i były one podzielone :)
    Zapraszam do siebie na nowy wpis :)
    whereveryouwillgoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Znajomi byli na filmie i mają takie samo zdanie jak i Ty. Dobrze, że ja się nie zdecydowałam na ten seans! :))
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak większość chyba teraz już sądzi, że nie warto iść.

      Usuń
  82. Do kina raczej bym na to nie poszła, ale film i tak obejrzę z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)