środa, 24 kwietnia 2013

KTÓRĄ MGIEŁKĘ WYBIERASZ? - AVON


Witam wszystkich w ten słoneczny dzień, u mnie jest około 20 stopni, a więc warto mieć przy sobie okulary przeciwsłoneczne :) Czekałam długo na moja paczuszkę z Avonu, ponieważ zamówiłam kilka fajnych mgiełek, a że jest taka pogoda, to nawet lepiej, bo warto użyć mgiełki zamiast perfum, ponieważ mogą zrobić się plamy na ciele, a mgiełka jest orzeźwiająca i pachnąca wiosną :)




MGIEŁKI DO CIAŁAAVON

1. Od lewej pachnąca mgiełka do ciała MLEKO I MIÓD. Pozostawia skórę odświeżoną i ukojoną.
Zapach wydaję mi się bardzo słodki niemal jak wanilia, podobny do cukierków mlecznych :) ten zapach najbardziej pasuje w chłodny wieczór, sprawia wrażenie takiego ciepła, wystarczy tylko do tego ciepłe kakao :) Albo pasuje do delikatnego białego sweterka i kremowych spodni. Pasuję do osoby delikatnej, spokojnej, cichej :)

2. Druga pachnąca mgiełka do ciała to SOCZYSTY ARBUZ. Zapach jest bardzo orzeźwiający i żywy, pasuje w gorący dzień taki jak dzisiaj, daje uczucie orzeźwienia i ukojenia. Myślę, że ten zapach pasuje do każdej osoby, ponieważ poprawia taki gorący dzień.

3. Trzecia pachnąca mgiełka to KARMELIZOWANE JABŁKO Z ORZECHAMI. Zapach zdecydowanie na zimę. Podobnie jak mleko i miód zapach jest bardzo słodki, ale przyjemny. Myślę, że pasuję do każdej osoby.

4. Czwarta mgiełka do ciała to KWIAT WIŚNI. I tutaj mogę powiedzieć, że ta mgiełka jest zdecydowanie moją ulubioną. Zapach kojarzy mi się z wiosna, z drzewami, które zaczynają zakwitać, z wiśniowym kompotem mojej mamy :) Kojarzy mi się z czystością, z orzeźwieniem, na dobry początek dnia, aby zacząć go z przytupem i energią :) Mgiełka pasuję do jasnych, czystych i delikatnych kreacji, a także do mocnego różu :) Myślę, że ten zapach pasuje każdemu, tym bardziej gdy mamy gorszy dzień, na pewno poprawia humor....po prostu bajeczny :)

5. Piąta mgiełka do ciała to FIOŁEK I LICZI. Zapach bardzo podobny do mgiełki wyżej, ale ma nieco ostrzejszy zapach. Myślę, że pasuje na każdy dzień. Liczi ma smak perfumowany, dlatego tutaj w mgiełce, przeważa charakterem :) Fiołek również daje o sobie znać, połączenie tych dwóch zapachów daje śliczną kompozycję. Również polecam :)

6. Szósta pachnąca mgiełka do ciała to OWOC GRANATU I MANGO. Muszę się przyznać, że ten zapach również bardzo przypadł mi do gustu. Granat jest znany z wiecznej młodości, a mango ma słodki smak, połączenie bardzo ciekawe, żywe. Oba zapachy, zdecydowanie walczą o swoją wielkość, ponieważ podczas rozpylania mgiełki, wyraźnie czuć oba zapachy, a nie jak w innych jeden jest mocniejszy, drugi słabszy. Tutaj oba zapach się uwalniają bardzo intensywnie co powoduje magiczny zapach. Uwielbiam go.

7. Siódmy zapach to CZARNA CZEREŚNIA I GAŁKA MUSZKATOŁOWA. Pamiętacie zapach dojrzałej czereśni w gorące lato? Dokładnie tak pachnie ta mgiełka, jestem pod wrażeniem zapachu, aż mam ochotę go zjeść :) Zapach na pewno orzeźwiający, energiczny. Pasuję również w takie upalne dni, jak dzisiaj, ponieważ schładza ciało i daje uczucie siły witalnej na resztę dnia :D

Jest kilka pachnących mgiełek do ciała, które nie często pojawiają się w Avonie, a więc było to niemożliwe, aby na nie zapolować :) ale myślę, że zdobyłam, bardzo popularne zapachy, które pojawiają się w niemal każdym katalogu.
Zapachy, które pojawiały się w katalogu to min. wanilia, róża i brzoskwinia, truskawka - wydaję mi się, że kiedyś miałam ten zapach :), soczysta malina, śliwka i nektarynka.
Cena mgiełek to 9,90 zł


Pozdrawiam
Ilona

107 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A odpowiadając na pytanie - nie znam żadnej z nich, ale od niedawna znów jestem w szeregach Avon, więc na pewno coś zamówię :)

      Usuń
  2. jakim cudem skasowalas te 90 komentarzy? :D usmiechnij sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jak to zrobiłam ;) po prostu klik ;) i nie ma

      Usuń
  3. Miałam arbuzową, fiołkową, granat i mango, czarna czereśnia i kwiat wiśni i chyba ta ostatnia mi się bardzo podoba i na pewno jeszcze nie raz kupię :)
    Pokaźna kolekcja ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mam trzy z tych tutaj
    arbuz, fiolek i kwiat wisni
    wszystkie sa super

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie te mgiełki to nieporozumienie ja osobiście ich nie lubię zamiast czuć zapach czuję alkohol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to rzeczywiście dziwne, ja jeszcze nie nie czułam. Czyli zraziłaś się do nich :/ rozumiem, ja tez pewnie bym to zrobiła, jakby zamiast zapachu czuć byłoby alkohol :/

      Usuń
    2. kosmetyki pielęgnacyjne avon też mi nie odpowiadają bo oprócz zapachu który ma dany kosmetyk to czuję jakąś chemie w nich ile razy próbowałam jakiś balsam używać to moment odstawiłam
      polecam za to wody oraz błyszczyki to akurat uwielbiam

      Usuń
  6. Wszystkie są świetne ;D
    Nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgiełki <3 Jak że ja kiedys je kochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym szablone to chcialabym zeby byl taki czarno bialy,klasyczny ale tez zeby nie byl nudny i wgl. i tez chcialabym zeby zamiast tych zakladek na gorze byly takie napisy z boku z odnosnikiem do tej storny i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam tylko jedna ale za to kilka razy a była ona o zapachu granatu i mango :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żywy zapach i na upalne dni tez bardzo lubię ;)

      Usuń
  10. Moją ulubioną jest OWOC GRANATU I MANGO.:)
    Zostałaś nominowana do tagu o wiośnie. :)
    Więcej informacji u mnie na blogu..http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś je nałogowo kupowałam, muszę znowu zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kwiat wiśni, jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam mgiełek, ale może spróbuje :) Ta wiśnia bardzo zachęcająco brzmi ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś taką z żeń szeniem i czymś tam :p
    Postaram się jakoś niedługo coś skrobnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a tak poza tym to, dobrze gdzieś przeczytałam, że potrafisz robić nagłówki i ogólnie zmieniać strone? :))) bo niestety ja jestem w tym ciemna, a mam nudnego bloga i chciałabym go jakoś zmienić :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię z granatem i mango.
    Zostałaś u mnie otagowana. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o maatko ; o usunięcie komentarzy? jak Ty to zrobiłaś ; o co do mgiełek, wszystkie oprócz arbuza śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś miała truskawką i żadnej innej nie miałam :) Ale wierzę że wszystkie pachną cudownie :)Niestety nie mam aktualnie nikogo kto by był konsultantem avonu więc zdobycie mgiełek wchodzi w grę tylko i wyłącznie przez allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez kiedyś częściej zamawiałam, ale teraz już nie ma żadnej konsultantki :/

      Usuń
  19. 4 to moja ulubiona :)
    Hmm bloga prowadzę już prawie 2 lata może dlatego mam pół miliona wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mgielki sa spoko, ale te balsamy z tej seri - porazka ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, miałam kiedyś, taki wodnisty, nieprzyjemny, naprawdę :/

      Usuń
  21. Wybrałabym arbuzową! Mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. do u speak english? 'cause I received your comment but didn't understand...
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh sorry, you don't have google translater? :/

      Usuń
  23. mialam arbuzowa i kwiat wisni;) byly super

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba wszytkie możliwe jakie są. Kiedyś w szkole mnie koleżanka wypsikała Arbuzem albo Fiołkami z liczi bo ją popsikałem Axe'm haha. Jakie to miało mocny zapach haha

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. ARBUZ I LICZI, moi dwaj faworyci :)) ale się zrymowało ;OO xD

    OdpowiedzUsuń
  27. zaszalałaś z tymi mgiełkami! ;d niezła kolekcja :)
    kwiat wiśni musi pachnieć cudownie! chociaż po przeczytaniu opisu każdej z mgiełek, myślę, że wszystkie przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam swojego faworyta, a jest nim owoc granatu i mango. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale arsenał :D Jesteś przygotowana na lato stulecia :P

    OdpowiedzUsuń
  30. mIAŁAM CZEREŚNIOWĄ I ARBUZOWĄ. kOCHAM ICH ZAPACHY, SZKODA TYLKO, ŻE TAK KRÓTKO JE CZUJE :( ALE MGIEŁKA OD aVONU TOWARZYSZY MI CO ROKU W LATO ...

    OdpowiedzUsuń
  31. mam mgiełkę do ciała o zapachu kwiatu wiśni ;) dostała ją od siostry
    wydaje mi się, że fajnie spisze się w ciepłe, słoneczne nadchodzące dni

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam te mgiełki, psikam nimi ciuchy, żeby ślicznie pachniały :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja mama pracuje z takim facetem którego żona to konsultantka AVON więc mam dostęp bardzo łatwy do katalogu itp. :) Osobiście to miałam którąś z nich ale nie pamiętam którą :D

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. nie przejmuj się komentarzami, będzie ich jeszcze 900 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ARRRbuz >:-) Gdzie ci konsultanci, kiedy ich potrzeba :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam te mgiełki, pachną przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię mgiełki latem :D

    Kochana proponuję Ci wziąć udział u mnie w rozdaniu książki - a nóż... moze los się do Ciebie uśmiechnie ;) w końcu nic na tym nie stracisz... ;)

    Książka powinna być w Empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mnie, niestety te mgiełki uczulają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj naprawdę? pierwszy raz słyszę, aby uczulały :/

      Usuń
  39. Uwielbiam zapach fioletowej (fiołek i liczi bodajże) mgiełki. Chociaż balsam i żel pod prysznic też zasługują na przeokropnego plusa!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kilka z nich bardzo fajnie pachnie ;D
    Zapraszam na nowy post ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. 1,4,5 miałam ;) i jeszcze truskawka i biała czekolada, strasznie słodkie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie słyszałam o tej białej czekoladzie ;)

      Usuń
  42. owoc granatu i mango musi pieknie pachniec <3

    OdpowiedzUsuń
  43. ale kolekcja :) ja nie miałam nigdy od nich mgiełek, ale z tych, które pokazałaś najbardziej podoba mi się owoc granatu i mango, musi pachnieć pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. średnio lubię mgiełki, ale miło wspominam granat, więc zamówiłam i właśnie czekam na swoje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Owoc granatu i mango - najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam ostatnią i do połowy butelki znosiłam, od połowy miałam odruch wymiotny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście czasem już wydaje się za słodko ;)

      Usuń
  47. ja miałam tą truskawkową fajna!

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam truskawkową i arbuzową ślicznie pachniały szkoda, że krótko się utrzymują...
    Mam jeszcze chrapkę na wiśnię :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedyś miałam którąś z mgiełek, ale kompletnie już nie pamiętam o jaki zapachu;)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie obrażę się, jeśli się nimi ze mną podzielisz, chętnie poznam Twoje gusta muzyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, a nawet nie pamiętam co pisałam, ale odczytałaś go?:)

      Usuń
  51. ja uwielbiam arbuzową i truskawkową <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Miałam jeżynową, ale właśnie zapach utrzymywał się bardzo krótko ;)

    Co do posta to jeszcze nie wiem, kiedy się jakiś pojawi, ale miło że pytasz ;) Mam zdjęcia w zapasie na dysku, ale jakoś wszystkiego się teraz nazbierało nauka, nauka i inne problemy. Postaram się coś dodać jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, a więc czekam na nowy wpis ;)

      Usuń
  53. ja oczywiście wybieram arbuza! <3 kocham ten zapach w avonie zreszta ja kocham wszystko arbuzowe i melonowe :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Arbuzowej używałam latem pachnie pysznie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  55. ja co prawda nie przepadam za kosmetykami z avonu, ale te mgiełki sa bardzo fajnie ;) rowniez kiedys mialam arbuzowa i pieknie pachniała

    pozdrawiam;)

    FC

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znoszę tej czereśniowej, pachniała dla mnie sfermentowanym sokiem :D Ale całą resztę znam i uwielbiam, zawsze muszę mieć jakąś pod ręką, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja tez nie używam tej z czereśni dałam mojemu Pawłowi do auta :D jako zapach :D

      Usuń
  57. Odpowiedzi
    1. No właśnie po co się rozdrabniać, najlepiej wszystkie ;)

      Usuń


  58. Super blog i ekstra zdjęcia .też dużo kupuje w avon ;]

    Jeśli będziesz obserwować mój blog i zostawisz link do siebie pod ostatnim postem na pewno się odwdzięczę .

    ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Przez te mgiełki zjadałabym arbuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. owoc granatu i mango brzmią ciekawie ; D

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam ich mnóstwo również :) posiadam fiołek , kwiat wiśni ,arbuz , truskawke i czereśnie czy tam wiśnie :P :)

    OdpowiedzUsuń
  62. miałam kiedyś mgiełkę o zapachu truskawki i guawy i przeokropnie śmierdziała:( chyba nawet jeszcze ją gdzieś mam ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)