niedziela, 14 kwietnia 2013

JAK ZROBIĆ WYMARZONĄ KOKARDKĘ?

Udało się! Nareszcie! Wczoraj w końcu wybrałam się na film "Intruz" jestem bardzo zadowolona z seansu, więcej w kolejnych postach, ponieważ obiecałam Wam najpierw, że wstawię wpis o tym jak zrobić wymarzoną kokardkę. Zdradzę Wam ten mój mały sekret ;)
Ostatnio wiele razy dostawałam komentarze z prośbą o wstawienie takiego postu, chcę dzisiaj krok po kroku pokazać Wam jak to można zrobić ;)


Moje kokardki możecie zobaczyć tutaj klik klik klik oraz tutaj klik klik klik .


Do przygotowania kokardki potrzebujemy: dowolny materiał, nożyczki, klej, gumkę do włosów, nitkę i igłę.


Z wybranego przez Nas materiału wycinamy dwa kawałki jeden szerszy, drugi węższy.


Oto nasze dwa wycięte skrawki materiału.


Następnie bierzemy klej i pokrywamy połowę części wyciętego skrawka materiału.


Przykrywamy jedną cześć materiału.


I kolejną część pokrywamy klejem.


Przykrywamy drugą część.


Teraz składamy materiał w ten sposób, poprzednio klejąc prawą połowę.


I teraz czas na drugą połówkę, nie zapominając o przyklejeniu jej.


Nawleczoną nitkę na igłę zszywamy naszą kokardkę, aby się uformowała.


Dokładamy gumkę do włosów i nasz węższy skrawek materiału, przekładamy go przez naszą kokardkę i zszywamy.


I gotowe!



Czekam na Wasze dzieła ;)

Pozdrawiam
Ilonaa











115 komentarzy:

  1. Heh, ładnie. ;) Fajny, dziewczęcy gadżet.
    Zapraszałaś mnie do czytania postów, przeczytałam je, jednak nie miałam okazji skomentować, bo na moim telefonie nie ma takiej opcji, a nie miałam nawet czasu wejść na komputer. :(
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trudno to zrobić, jeszcze używając takiego super kleju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie pomysłowe! Na pewno taką zrobię i wstawię na bloga :) Muszę akurat kupić kawałeczek materiału na woreczki zapachowe do szafy i też wstawię posta, więc będzie 2 w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kokardka ;) czekam na recenzje filmu ;3
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo fajnie ;) i sposób wykonania na pierwszy rzut oka nie wydaje się skomplikowany, warto wypróbować jeśli ktoś chce zaoszczędzić na sklepowych kokardkach :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda zgadza się. Ja sama robię i noszę, nigdy jeszcze nie kupiłam.

      Usuń
  6. nie jest taka trudna do zrobienia, jakby się mogła wydawać :)
    na pewno taką zrobię :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) a więc czekam na efekty ;)

      Usuń
  7. Robię kokardki w bardzo podobny sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wygląda i wydaje się nie być taka skomplikowana w wykonaniu :)
    na pewno skorzystam z Twojego sposobu i spróbuję zrobić podobną. muszę tylko kupić jakiś materiał i klej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał możesz wykorzystać z wszystkiego ja ostatnio kombinowałam z moimi jeansami ;)

      Usuń
  9. Oo wielkie dzięki, że zrobiłaś taki poradnik, super sprawa, szczerze myślałam, że to trudniejsze, ale wygląda na łatwą i przyjemną robótkę :) Na pewno spróbuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest bardzo przyjemne, uwielbiam tak spedzac czas ;)

      Usuń
  10. no tak, zarówno zimna woda po myciu domyka łuski jak i letnie powietrze suszarki skierowane zgodnie ze wzrostem włosa. Nie zamkniemy wszystkich łusek wodą, gdyż dopiero przy schnięciu one się domykają do końca. Dlatego się mówi, że mokry włos jest bardziej podatny na uszkodzenia :) I też musimy domknąć łuski włosów u nasady, bo ich nie opłukujemy zimną wodą, gdyż dla cebulek jest to niezdrowe :)

    Kokardka wyszła świetnie i zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny pomysł c: Ale mi raczej by się nie udała, moje zdolności plastyczne są bliskie zeru ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie dasz rady, to zapraszam do zakupu u mnie ;)

      Usuń
  12. Bardzo fajny pomysł i to co lubię najbardziej: łatwy do wykonania : ) Dodatkowo dowiedziałam się, że materiał trzyma się po sklejeniu na magika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow, jest piękna. :)
    Mi by taka na pewno nie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, poszukam materiałów i wolnym czasie - robię swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, wygląda na to że łatwe w wykonaniu :). Postaram się dzisiaj coś dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnego materiału do tego uzylas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z mojej mamy sukienki :D jeszcze o tym nie wie :D

      Usuń
  17. wygląda całkiem prosto:) bardzo ładna kokardka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pomysłowa z Ciebie dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ^^ dobry pomysł ! :D muszę spróbować :) + obserwuję i liczę na to samo ;3
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie to wygląda! :) na pewno w wolnej chwili zrobię swoją kokardkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie Ci wyszło, na pewno wykorzystam Twój sposób:))
    pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł i dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie ją wykonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny pomysł na zrobienie przepięknej kokardki!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. już jest nowy spisik Kochana możesz zaglądac :)
    słodka ta kokardka wyszla :) na koka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna kokardka :D
    W sumie użyłabym raczej jednolitego materiału ale ten też jest okay :3

    Pozdrawiamy
    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można robić z każdego materiału ;)

      Usuń
  27. Ojej, jaka śliczna! ♥ Akurat niedługo będę siedziała w domu i będę miała dużo wolnego czasu, to spróbuję taką kokardkę zrobić... Chociaż znając życie i tak mi się nie uda, bo jestem pierdołą.


    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc czekam na efekty ;) wtedy ocenie ;)

      Usuń
  28. w wolnym czasie będę próbować :D przydał się ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super i jaki niesamowity efekt! Koniecznie muszę spróbować :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. jejciu śliczna wyszła ta kokardka ;)
    też muszę wypróbować ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wpadłabym na to, świetny pomysł. skorzystam ! ;d
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł z tą kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja sobie obejrze intruza jak bd w internecie ;D
    Śliczna ta kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post :)!!!

    Zapraszam do mnie;)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł , na pewno wykorzystam tylko muszę znaleść jakieś fajne skrawki materiału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można wykorzystać, materiały z bluzki, spodni, butów, czegokolwiek co wyda się nam interesujące ;)

      Usuń
  36. pamiętam ten klej z podstawówki, niby dla dzieci, ale skubany dobrze klei :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jaka śliczna! sama bym chyba nie wpadła na coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetna ta kokardka spróbuję ją sobie zrobić, strasznie mi się podoba ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczna kokardka, i jaka latwa do wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wyszła Ci ta kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajnie pokazane! zapraszam do obserwowania i polubienia naszej strony na fb, a także na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  42. Sliczna jest :) z miłą chęcia bym sobie taka zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Końcowy efekt jest pozytywny, a przy okazji nie takie trudne ;D
    Zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietnie ci wyszła. Też kiedyś sobie zrobiłam taka kokardę ale spinkę do koka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie Ci wychodzą te kokardki (-:

    Stosujesz jakieś sztuczki, czy coś ? Hehe (-:

    Myślę po prostu, że masz talent i ręce- że tak powiem - do tego stworzone (-: .

    Bardzo ładny efekt końcowy (-:

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkiem ładnie to wyszło. Podziwiam dziewczyny, które mają fajne pomysły i zapał by je realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny pomysł, chyba sama spróbuję taką zrobić. Pozdrawiam, i zapraszam do mnie ! :*
    http://yournailsinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale świetne, zrobię sb taką samą ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kokardka super, uwielbiam takie bajerowanie !

    OdpowiedzUsuń
  50. O kurczę, świetna ta kokardka, też sobie taką zrobię, bo właśnie dziś chciałam jakąś zrobić.! A tuttaj napotkałam Twojego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajny pomysł:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)