środa, 17 kwietnia 2013

INTRUZ

Cześć ;)
Kilka dni temu w końcu postawiłam na swoim i wybrałam się do kina na długo oczekiwanego "Intruza".
Tak jak się spodziewałam film bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Co prawda myślałam, że pod koniec filmu będzie ostateczna walka, ale skończyło się spokojnie i wydaję mi się, że będą kolejne części.

Akcja filmu rozgrywa się na Ziemi po inwazji kosmicznych porywaczy ciał. Głównej bohaterce, Melanie, zostaje wszczepiony pod skórę obcy o ksywie Wagabunda. Obcy cały czas jednak słyszy głosy Melanie, uwiezionej we własnym ciele. Postanowiła namówić Wagabundę, aby odszukać jej bliskich. Gdy już ich odnalazła, o przychylność dziewczyny zaczyna zabiegać dwóch przystojniaków. Jeden był miłością jej życia w czasach, gdy jeszcze nie nosiła w sobie gwiezdnego przybysza. Drugi zachwyca się niebanalną osobowością Wagabundy.
Melanie i reszta grupy chowa się w jaskini przed łowcami, którzy zajmują się wyłapywaniem zbuntowanych Ziemian.
Film warty obejrzenia jeśli nie lubicie przemocy i za bardzo przesadzonych efektów.

Jeśli lubicie tego rodzaju filmy to na pewno musicie go zobaczyć. Niektóre sceny tam mocno wzruszyły, że połowa sali płakała - w większości kobiety ;)

Mam dla Was kilka zdjęć i zwiastun filmu:







Pozdrawiam
Ilonaa



107 komentarzy:

  1. Czytałam książkę "Intruz", ale filmu nie miałam okazji obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Jeśli książka się Tobie spodobała to jak najbardziej powinnaś wybrać się na film lub później obejrzeć go online ;)

      Usuń
    2. a ja własnie czytam:) jeśli spodoba mi się książka to na pewno obejrzę film:)

      Usuń
  2. Nie jestem do końca przekonana czy to film dla mnie, ale może się skuszę i obejrzę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest spokojny i wzruszający, przynajmniej ja tak to odczułam. Wiesz po nieudanym wypadzie na Movie 43 oraz na Spring Breakers w końcu jestem zadowolona :d

      Usuń
  3. miałam ochotę na książkę a po Twojej recenzji skuszę się na film ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, wydaje się bardzo fajny. :)
    ___________
    No tak, można na pewno poznać wiele nieodpowiednich osób. Ale nie warto przez to skreślać wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po Twojej recenzji chyba się skuszę i obejrzę ten film :)
    wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie muszę obejrzeć :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh ten film jest cudowny :)
    Pod koniec tak się popłakałam ze wzruszenia :)
    Bardzo mi sie podobał.
    A oczka owszem są zielone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też właśnie i mówię, kurcze jak ja pójdę do domu taka rozmazana :D

      Usuń
  8. Nigdy nie oglądam zwiastunów i nie czytam recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam w planach wybrać się na ten film i po Twojej recenzji na pewno to zrobię :)
    Zapraszam vioola-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi filmami. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki film to chyba nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam, jest całkiem fajny ; P

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. My z koleżankami chyba idziemy na 'Martwe Zło' :)
    Zajrzysz na naszego bloga? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też zamierzaliśmy się na to wybrać, ale Mój Paweł powiedział, że nie będzie się straszył za własne pieniądze i staneliśmy po środku :D

      Usuń
  14. Właśnie zastanawiałam się czy zobaczyć ten film : ). I chyba pójdę na to ;)

    http://truskawkowypotwor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie oglądałam i nie pójdę :) nie lubię takich filmów

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakiś czas temu również wybrałam się do kina, z myślą właśnie o tym filmie, jednak na miejscu ze znajomymi stwierdziliśmy, że idziemy na Spring Breakers. Przynajmniej przekonałam się, że ten film to dno, nic prócz nagich dziewczyn :) Na intruza czekam aż się pojawi w necie, we w miarę dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to samo niestety ;D ale postawiłam na swoim i widziałam intruza

      Usuń
  17. Widzialam tylko zajawki tego filmu :) i spodobal mi sie wiec pewnie go obejrze

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam go, ale fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I've heard so much about this show, definitely need to check it out! great post!
    xx Kate

    The Style Department

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam filmu;D mieliśmy na niego iść ale wybraliśmy Spring breakers no i zawiedliśmy się(pisałam o tym pod twoim postem o tym filmie) no cóż trochę załujemy ze nie poszliśmy na ten.
    kurcze jak tak mowisz ze tyle osób sie wzruszyło to ja na pewno bym wyła;D ja sie na shreku i avatarze potrafiłam wzruszy;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  21. nie oglądałam i nie mam zamiaru:-))

    OdpowiedzUsuń
  22. czytałam książkę :) bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  23. O jednak pojechałaś, ta myślałam że to świetny film bo książką była wspaniała :)
    Czytałaś książkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji czytać książki, ale miałam nosa, tak czułam, że bedzie to świetny film ;)

      Usuń
  24. Nie zbyt lubię takie filmy -.-
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego filmu, też muszę w końcu go obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. niestety nie byłam na tym filmie ale z chęcią bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje się być całkiem niezłym filmem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Książka była fajna, ale czegoś mi w niej brakowało. Z chęcią obejrzę film dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W takim razie muszę obejrzeć! ♥
    Czytałaś może książkę?

    OdpowiedzUsuń
  30. fanką zmierzchu nie jestem, ale intruza widziałam i cholernie mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem i fanką Zmierzchu i teraz Intruza na pewno beda kolejne czesci ;)

      Usuń
  31. lubię płakać na filmach ;d trzeba zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie oko, zachęcająco wygląda hihi chyba obejrzę ten film ;-)
    ♥ Dziękuję za komentarz u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. o teraz mam ochote obejrzec ten film hehe!
    dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę sie napatrzec na Twój nagłłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Książka rewelacyjna, film też dobry ( o dziwo :D)

    www.cookplease.blogspot.com u mnie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. byłam niedawno na nim w kinie :) bardzo fajny :>

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląda bardzo obiecująco:) pora wybrać się do kina:)

    OdpowiedzUsuń
  38. film naprawdę ciekawie się zapowiada ; D

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytałam książkę i jeśli dobrze pamiętam też dość spokojnie się skończyła, aczkolwiek to było dawno więc musiałabym sobie przypomnieć :) Niemniej jednak z tego co słyszałam autorka książki rozważa napisanie kolejnej jej części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czułam, że będzie kolejna część ;) bo skończyło się tak spokojnie ;)

      Usuń
  40. Nice blog!!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja miałam iść na to z koleżanką , ale nici wyszły, bo się rozchorowałam.; D

    OdpowiedzUsuń
  42. nie oglądałam ale chętnie bym poszła! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  43. wolałabym najpierw przeczytać książkę, ale film też mnie bardzo ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedzi
    1. Yeah sure ;) I always check blog anothers who give me a comment

      Usuń
  45. naprawdę zapowiada się interesująco, napewno obejrzę ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. this movie sees so cool Ithink I will go tot see it :)

    OdpowiedzUsuń
  47. o, widzę jakiś ciekawy film :) będę musiała obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Czytałam książkę i jestem zachwycona, nie mogę się doczekać, aż film zobaczę♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolejny film na liście "koniecznie pooglądaj!" :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Znajoma mówiła, że bardzo jej się podobał, ale chyba się nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czytałem książkę - rewelacja!
    Oglądałem film - Świetny, jednakże nie dorównuje powieści, niestety. Ale jest bardzo ciekawy i godny polecenia!

    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz. Może obserwujemy? :) Ja już dodałem!

    OdpowiedzUsuń
  52. ahh, a miałam iść na to w sobotę do kina, ale spóźniłam się i poszłam na inny film :D zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  53. Właśnie słyszałam, że ciekawy film ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę obejrzeć, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja właśnie zamierzam iść na ten film;)

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ten kiciuś wystający zza lewego dolnego rogu mnie rozbraja na prawdę :)

    nie oglądałam filmu ale może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  57. nie oglądałam, ale może obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie oglądałam, ale plakat tego filmu męczył mnie jakiś czas, bo mam szkołę naprzeciwko kina i z okien widziałam to OKO :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja właśnie zamierzałam iść na ten film i tak mnie zaciekawiłaś że na pewno pójdę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. o to muszę koniecznie obejrzeć;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem bardzo ciekawa realizacji filmowego projektu. Książka zachwyciła mnie bez reszty, przedstawiając o niebo wyższy poziom od "Zmierzchu". Boję się, że ekranizacja mnie rozczaruje, ale Twoja recenzja zachęca, żeby wybrać się do kina :) Kolejne części powinny się pojawić, bo dla książki również przewidziano kontynuację (roboczy tytuł, to "Soul").

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, że będą kolejne części ;)

      Usuń
  62. Dzieki za odwiedziny na moim blogu i polecenie tego filmu ;) Mysle, ze mi sie spodoba ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Niestety nie miałam okazji obejrzeć tego filmu ;/.

    OdpowiedzUsuń
  64. czytałam książkę już parę lat temu i bardzo mi się podobała :) filmu jeszcze nie oglądałam, ale na pewno to nadrobię!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po obejrzeniu filmu, tez zastanawiam się, aby cofnąć się w czasie i przeczytać książkę ;)

      Usuń
  65. Czytałam książkę jakiś rok temu albo jeszcze wcześniej ;) Jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  66. właśnie się zastanawiam nad tym filmem :D książkę chciałam przeczytać , ale jej obszerność mnie pokonała :D

    OdpowiedzUsuń
  67. czytałam książkę już kilka lat temu i to chyba była jedna z najlepszych jaka trafiła do moich rąk, także polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)