wtorek, 2 kwietnia 2013

BRANSOLETKI

Jak minęły Wam święta? U mnie spokojnie, choć śnieżno ;/ kiedy ta wiosna przyjdzie do nas już na stałe?
Wczoraj napisała do mnie pewna dziewczyna i zapytała czy ją pamiętam? Wysłała mi skanem jakiś list, kiedy to zobaczyłam tak mi się chciało śmiać ;)
Jak byłam młodsza to podczas wakacji poznałam kilka koleżanek i wysyłałyśmy sobie list po powrocie do domu, jak na niego spojrzałam teraz, wydało mi się to takie śmieszne, patrząc po sposobie pisania, błędów ortograficznych, stylistycznych i to co pisałam - masakra :D miałam wtedy 14 lat ;)

Chciałam Wam również napisać o kolejnym filmie na którym byłam w kinie tytuł to "Złodziej tożsamości" nie wiem czy go oglądałyście, ale mnie wielce nie zaskoczył, fabuła była do przewidzenia.
Więcej w kolejnym poście.

Dzisiaj jednak mam dla Was coś innego niż zwykle, ostatnio były kokardki, a teraz chcę pokazać Wam moje bransoletki, które ostatnio robiłam ;)

Piszcie w komentarzach, która podoba Wam się najbardziej ;) (chyba, że takiej nie znajdziecie :D)












Do usłyszenia!
Ilonaa



121 komentarzy:

  1. czwarta podoba mi się najbardziej ale każda z nich ma coś w sobie no może oprócz trzeciej ale w tej nie podoba mi się tasiemka taka nie w moim stylu :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi 6 i 7 .Są świetne http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam bransoletki z dopinkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z życzeniami poświątecznymi, duzo zdrówka i ciepłego słoneczka. Wybieram tą z "hope"-nadzieją na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeh no niestety, jak widać Wiosna się jeszcze nie obudziła.Ale może za to lato będzie lepsze niż w zeszłym roku? Trza być dobrej myśli ^^ A bransoletki świetne, bardzo lubię takie z zawieszkami, dlatego najbardziej podoba mi się pierwsza, chętnie bym ją założyła, a i te z perełek równe sobie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wlasnie najbardziej pdobaja sie z perelkami delikatne i pasuja prawie do wszystkie ;)

      Usuń
  6. Raczej nie nosiłabym takich bransoletek, bo są niewygodne i nie w moim stylu, ale doceniam Twoją pracę i uważam, że wyszły super.
    Pozdrawiam!

    alexboooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jak cos robie to sciagam bransoletki bo rzeczywiscie sa niewygodne ;)

      Usuń
  7. Jejku! :D cudne bransoletki! szkoda, że ja takich nie umiem! :(

    zapraszam na nowy post!
    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 (ta kolorowa) i 6 (z nutkami) podobają mi się najbardziej :3
    Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki list z przeszłości był jednak z pewnością i miłym wspomnieniem. Podoba mi się najbardziej bransoletka z szóstego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te bransoletki. Pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 i 8 ! a 6 to po prostu przegięcie ! :D <3 mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow, sama je robiłaś? Są świetne, wszystkie <3 a jak kiedyś zrobisz pudełeczka, to koniecznie wyślij mi ich zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama je robilam, niedlugo zamierzam sie za nie zabrac, zobczymy ile mi to czasu zajmie, ale na pewno wrzuce fotki ;)

      Usuń
  14. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie święta spędzone leniwie w gronie rodzinnym. Jejku ! Te bransoletki są prześlicznie *_*

    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolniacha z Ciebie :)
    wszystkie są piękne, ale ta nr.6 jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne *-*
    Zapraszam do mnie!:>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podoba 9 :)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aleee cuuuda *w*

    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG *_* Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  21. bransoletki są genialne! szczególnie te pierwsze mi się podobają!:)
    święta - bardzo tradycyjnie i rodzinnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne są wszystkie! Zazdroszczę Ci talentu:)
    A święta spokojnie i leniwie. Jak zawsze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się ta z zawieszkami "Hope". Chyba dlatego, że mam tatuaż z takim napisem i to ważne dla mnie hasło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta pierwsza jest ślicznaa♥
    Zapraszam. przed chwilką dodałam notkę.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne.*.* Jejciu... !! : )
    Piękne, a ta 1 najlepsza i te koraliki. ; )
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne :) ja nie mam cierpliwości do takich robót ;)
    W najbliższych dniach postaram się coś dodać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne. Bardzo, bardzo mi się podobają. Nie potrafię zdecydować, która najpiękniejsza.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej, jakie fajne! Oddaj trochę ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są świetne! :) Najbardziej jednak urzekły mnie te na zdjęciu 1 i 6. :) Jestem pod wrażeniem. *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty, możliwe, że będę wpadać tu częściej.Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jasne, że obserwuję :* ;).
    A co do bransoletek... to chyba najbardziej podoba mi się ta z nutkami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie ładne, ale najbardziej podoba mi się ta z kokardkami z napisem "hope". ^=^
    Post się pisze. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.
    _____________________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza mi się podoba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliszne, są wszystkie bransoletki ale najbardziej podoba mi się ta z napisami hope :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ta z napisem 'hope' jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne te bransoletki!
    ostatnio też zaczęłam robić własne - tylko mniej i to takie same początki. Spędzałam czas na zwolnieniu lekarskim. :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. I m new follower. I love your blog.
    Follow us?
    Chocolate Rose Style

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza mnie urzekła ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. trzecia jestśliczna! znaczy z trzeciego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny nagłówek. A te perełkowe/ koralikowe najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi się bardzo podobają te z hope i love :) utalentowana jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello sweety! Thanks for stopping by and I heartly appreciate it, your opinion is so important too!
    This is such an amazing post, im in love! (:
    New post on my blog! Stop by me soon!
    Have a really nice day :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie są bardzo ładne.

    Myślę też, że wszystkie są wyjątkowe ( tak jak Ty (-: ) i każdy znajdzie coś dla siebie (-:

    OdpowiedzUsuń
  44. Są na prawdę bardzo łądne, bransoletka hope chyba podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Perełki i z zawieszkami prześliczne! :) Moje święta minęły baaardzo szybko :) A wiosny nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Odpowiedzi
    1. a i jest już nowy wpis, Twój komentarz z zapytaniem zachęcił mnie do napisania :)

      Usuń
    2. I o to właśnie chodziło ;)

      Usuń
  47. ładnie bransoletki, niektóre aż słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale one są prześliczne!

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta z motylkami i napisem "love" jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cięzko ocenić, która jest najladniejsza :) zdecydowanie każda jest cudowna, przynajmniej w mojej ocenie :) masz niesamowite zdolności...
    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. mój chłopak chciał obejrzeć ten film, więc pewnie też będę skazana ;d
    a bransoletki świetne, szczególnie podobają mi się dwie pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  52. pierwsza, trzecia, piąta i ostatnie koraliki. <3 super. :)
    filmu nie oglądałam, listy.. mi zostały podpisy na koszulkach i wszystkim,co było pod ręką ;D

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc masz to co ja ;) zapraszam na nowy wpis z recenzją

      Usuń
  53. Wszystkie bransoletki są piękne, ale najbardziej oczarowały mnie te z koralików.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ja mam u mamy cały karton listów, które pisalam z moimi przyjaciółkami :) cudowne wspomnienia :) pewnie jakbym je teraz poczytała to umarłabym ze śmiechu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ja też nie moglam się powstrzymac od smiechu ;)

      Usuń
  55. perły są świetne, ale mam też słabość do plecionek, eh, kto teraz pisze listy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, chociaz ja i tak zostalam przy tradycyjnych kartach swiatecznych ;)

      Usuń
  56. Piękna biżuteria,tylko pozazdrościć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Podobają mi się perłowe i ta w kolorze postarzanego złota ; D

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwsza:) I te perełkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pierwsza jest taka świetnaaa <3

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Nagłowek jest fajny, lepszy niż poprzedni, a bransletki nawet fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszy od poprzedniego ??? tamten był za słodki, a już wiosna niedlugo przyjdzie, a wiec duzo kolorow bedzie za oknem ;)

      Usuń
  61. Druga i czwarta jest świetna :) Gratuluje zdolności:)
    a co do listów z przeszłość, to ja bardzo miło co roku wspominam pamiętnik z podstawówki:) ach co te 10 lat robią z ludźmi:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam robić takie bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajniutkie bransoletki :) Mi najbardziej podoba sie ta z podwojnym warkoczem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. piękne!! a u mnie już nowy post ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Warkoczykowe bransoletki są świetne!
    Blogi nie znikną, nie bój się ;) Wszystko tłumaczę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczne są:) wszystkie mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  67. nie wiem dlaczego nie wyświetlałaś mi się w obserwowanych bo jestem pewna że dodawałam ... no cóż, trochę postów przegapiłam :( co do bransoletek- śliczne :) najlepsza jest ta kolorowa, tak na przywołanie wiosny ! :)
    zapraszam- wwww.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam własnoręczną biżuterię!
    wszystkie bransoletki bardzo mi się podobają. gdybym miała wybrać jedną, to chyba nr 3 z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja ostatnio wyciągnęłam moje pocztówki, które wysyłałam do rodziców znad morza. Ale miałam ubaw :D Takie głupoty pisałam, cała rodzina się ze mnie śmiała :D

    OdpowiedzUsuń
  70. 1 i 2 są świetne *-* no i w sumie 5 i 6 też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  71. prześliczne są ♥
    najbardziej z napisami hope :D!

    OdpowiedzUsuń
  72. wszystkie ładne, ale chyba 2 najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja kocham Lilou <3 ;) A ta z 'hope' też ładna ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)