wtorek, 5 marca 2013

MOVIE 43

Cześć!
Już dawno miałam o to zapytać, ale zapomniałam. Czy widzieliście film "Movie 43"? Jeśli tak to mnie zrozumiecie, jeśli jednak nie mieliście okazji to odradzam. Film nie ma sensu, mimo, że stara się mieć jakąś fabułę to nic po za tym.
Takiego głupiego filmu jeszcze nie widziałam. Byliśmy razem z Pawciem w Poznaniu, mieliśmy trochę czasu, postanowiliśmy więc wybrać się do kina, leciało akurat tylko to, a zwiastun, który był w tv i z świetnej obsady jaka tam zagrała, myśleliśmy, że będzie warto, ale jednak nie.
Obsada to: Kate Winslet, Gerard Butler, Hally Berry, Hugh Jackman, Uma Thurman, Naomi Watts, Emma Stone, Elizabeth Banks, Kristen Bell, Leslie Bibb, Richard Gere, Anna Faris i wielu innych. Po takich aktorach każdy z nas spodziewałby się czegoś świetnego.
Tutaj pełna obsada:
http://www.filmweb.pl/film/Movie+43-2013-549622/cast#role-actors

Jeśli jednak są takie osoby, które chcą iść na seans znalazłam kilka zdjęć i urywki z filmu ;)

Pozdrawiam
Ilonaa








84 komentarze:

  1. ja jak tylko zobaczyłam zwiastun to wiedziałam już ,że będzie to totalny shit :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślałam, że to Movie 43 to jakaś lipa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog!

    zapraszam do mnie. www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ogladałam i nie zamierzam, nie lubię takich filmów, dobry post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Czyli macie szczęście ;) że nie oglądałyście ;)

      Usuń
  7. nie ogladałam ale chyba go obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW jaka obsada!! Mam nadzieję, że to nie jest kolejna kicha, która niby mam znaną obsadę, która ma przyciągać, ale nie ma na co.. :P
    Co do pytania : Szłam po schodach i coś mi strzyknęło w kolanie, mam naderwane więzadła i uszkodzoną łąkotkę. Tak to jest jak się nie umie chodzić ;)
    Pozdrawiam :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. No, niestety tak często robią - biorą dobrych aktorów, żeby przyciągnąć widzów, a efekt końcowy - jest zupełnie odwrotny /-:

    Pamiętam, podobnie miałem z filmem " Ciacho " .
    Tak sie napaliłem na ten film (dobre urywki, itd), że po wyjściu z kina czułem taki niesmak. Zawiedziony.

    A to - jeszcze pamiętam - było z jakiejś okazji, chyba zdania egz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, jestem ciekawa kto zaplaci tym aktorom, skoro do kicha;/

      Usuń
  10. Super! :)
    Zapraszam na posta ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądałam go, ale dzięki tobie być może zaoszczędziłam kilkadziesiąt minut :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaoszczędzić pieniądze, ja żałuje :/

      Usuń
  12. Hej dziękuje bardzo za wizytę u mnie:). Szkoda że film okazał się nie najlepszy, ale na pewno paru osobom które być może chciały się na niego wybrać pomoże twoja opinia zmienić zdanie i zaoszczędzić pieniądze :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff miałam się na niego wybrać z chłopakiem ale na szczęście wybraliśmy poradnik pozytywnego myslenia :) polecam :) A ten film obsada serio zachęca ale jak widac strata czasu :/ W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :) poza tym u mnie na blogu rozdanie, a do wygrania dwa piękne wisiorki, zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę a myślałam, że będzie fajny. Taka obsada...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna jest obsada pewnie w wolnym czasie obejrzę:)
    Zapraszam i obserwuje;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna obsada, szkoda że ci się nie podobał, chyba nie obejrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydawał się całkiem fajny dobrze, że na niego nie poszłam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet o nim nie słyszałam. ;x No, rzeczywiście, po takich aktorach i aktorkach wypadało by się spodziewać czegoś fajnego...
    Dziękuję za komentarz.
    Pozdrawiam, Nessa.
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam na to jechać z siostrą.Myślałam,że będzie fajny.Ale jak to mówią nie oceniaj książki po okładce;)
    Pozdrawiam Miho^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, masakryczny film, wiesz są ludzie którzy lubią takie filmy.

      Usuń
  20. Fajny komentarz, ale ten film mi nie przypadł do gustu.

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam tego filmu i po Twojej recenzji pewnie nie zobaczę...

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem nadal ciekawa ale teraz szkoda mi pieniedzy :P obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie z taką obsadą film powinien być dobry, ale o poradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi nie przypadł do gustu ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, mi również, film okropny :/

      Usuń
  25. a moja koleżanka chciała na to iść na feriach, ale ja przeczuwałam że to będzie koszmar, więc namówiłam ją na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądałam, ale kiedyś może zobaczę :3

    OdpowiedzUsuń
  27. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. hehe ja akurat nie oglądałam, ale wszytsko przede mną :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie moge doczkeac sie okazji obejrzenia go.

    OdpowiedzUsuń
  30. love this photo and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Aaa :) niedlugo go obejrze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam właśnie że ten film jest nieciekawy... :/ A obsada świetna.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. widziałam reklamę ale nie wiem czy się wybiorę. może. c:
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. niedługo go obejrzę:)
    aleksandraa-blog.blogspot.com Obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  35. nie ogladalam...ale chociaz mowisz ze jest kiepski to w sumie pewnie kiedys i tak obejrze hehe :D ::)

    OdpowiedzUsuń
  36. Informuję, że zostałaś nominowana do Liebster Award:)
    http://moj-styl-ma-pasja.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dzieki, już raz byłam nominowana i nie bawię się już w takie coś

      Usuń
  37. To już wiem czego nie oglądać:p

    OdpowiedzUsuń
  38. słyszałam o nich faktycznie więcej negatywnych opinii niż pozytywnych ,dlatego nie byłam na nim w kinie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię jak ktoś pisze recenzje :) Przynajmniej nie siedze i nie marnuje czasu na oglądanie filmu , który jest zupełnie pozbawiony sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. o właśnie planowałam obejrzeć go w weekend, więc dziękuję za recenzję, przynajmniej nie stracę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Po obejrzeniu zwiastuna podczas ostatniej wizycie w kinie też stwierdziłam, że nie zapowiada się ciekawie i nie zamierzam oglądać ;) Jak widać - dobrze zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Super ♥! Muszę przyznać że te słodycze w nagłówku bardzo kuszą :D hah.
    http://maryannfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. I'm really enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy on the eyes
    which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often.
    Did you hire out a designer to create your theme?

    Exceptional work!

    Feel free to visit my web page; root canal treatment

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie widziałam jeszcze tego filmu, ale wydaje się naprawdę świetny :)

    A zmieniając nieco temat zapraszam na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko. Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Thank you, I have recently been looking for information approximately this topic
    for ages and yours is the best I have came upon so far.

    But, what concerning the bottom line? Are you sure about the
    source?

    Also visit my blog post; Dental-Quote.Com

    OdpowiedzUsuń
  46. hahha, no rzeczywiście, po tym zwiastunie też mi się wydaje, że ten film jest dosyć.. pokręcony xd ale może obejrzę, czasem mam ochotę na takie głupkowate komedie.

    pozdrawiam (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami lubię obejrzeć pokręcone filmy, żeby się odstresowac, le ten film był naprawde pojechany :D

      Usuń
  47. nie widziałam, ale obsada mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie oglądałam, ale może w wolnej chwili obejżę;p
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Filmu nie widziałam i teraz tym bardziej nie mam zamiaru, ale zraziły mnie reklamy filmu. Mam dość latających gołych tyłków, cycków a teraz to już nawet faceci latają nago w serialach- jakaś masakra.Odnośnie obsady, lubię Naomi Watts :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, a ten film to mniej wieciej to co wymienilas :/

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)