piątek, 1 marca 2013

KOSMETYKI

Hejka ;)
Chciałabym dzisiaj pokazać moje kosmetyki. Co prawda na zdjęciach jest 1/3 tego co uzbierałam, ale nie używam wszystkich na raz ;) Zwykle używam polskich marek z tego względu iż polskie = dobre ;)
Zdjęcia, które dodałam są podzielone według przeznaczenia. W tym poście nie chodzi mi o to, żeby pochwalić się co to ja mam w kosmetyczce, chcę podzielić się z wami informacjami na temat niektórych kosmetyków, a także chciałabym dowiedzieć się troszeczkę od Was czy używacie tych samym, czy Wam również one służą, a może macie lepsze propozycje?
Do dzieła ;)

MOJE KOSMETYKI

WŁOSY: Aktualnie - Timotei (pomocja w rosmanie szmpon + odżywka) 9,49 zł; Olejek - Marion 12,50 zł (w kolejnych postach opiszę jego działanie)

TWARZ: balsam Neutrogena 22,50 zł (Jeśli chodzi o pielęgnacje twarzy to dla mnie najważniejsze jest jej nawilżenie i to daje mi w 100% ten balsam); Clear skin Avon (powiem szczerze, że zamówiłam coś innego a dostałam właśnie to i nie jestem zadowolona); Peeling enzymatyczny Lirene 16,99 zł (peeling enzymatyczny przeznaczony jest do skóry naczyniowej, używam go około tygodnia, dlatego trudno mi powiedzieć coś więcej na ten temat, jak już obiecałam, na pewno pojawi się post ;)); Peeling Kolastyna 9,29 zł (jeszcze nie używałam, a czy kolwiek zamierzam to zrobić w najbliższym czasie i także na ten temat pojawi się post - może wy miałyście styczność z tym produktem);  Mleczko do demakijażu Ziaja okolo 6 zł (jest to bezzapachowe mleczko, nie uczula, jest bardzo delikatne, serdecznie polecam osobom z wrażliwą i naczyniową skórą); Tonik Aloesowy Ziaja 5,19 zł(również nie przetestowany ponieważ aktualnie stosuję Clearskin z Avonu); Clearskin Avon nie pamiętam ceny (pozytywnie oceniam ten tonik); Żel micelarny BeBeauty około 5 zł (oczyszcza skórę, polecam)

MAKIJAŻ: Na co dzień nie robię mocnego makijażu, przeważnie podkreślam tylko oczy. Podkład Rimmel 36,90 zł (Jestem bardzo zadowolona z efektów, chociaż zawsze może być lepiej ;)); Tusz do rzęs Rimmel 29,90 zł (Jest świetny, uwielbiam go, cudnie tuszuje i nie pozostawia grudek, dla niektórych przerażeniem może być duży grzebyk, ale to tylko dlatego aby były lepsze efekty); Cienie do oczu H&M/MG/JOKO (Są takie jakie być powinny, cen niestety nie pamiętam); Kredka do oczu Miss Sporty 5,99 zł (kolor czarny, świetnie podkreśla oko); Puder Synegren około 10 zł (Można dostać go wyłącznie w Rossmannie, jest antybakteryjny i świetnie nadaję się w podróży, dobrze kryje); Pomadki i błyszczyki (ceny są różne, a jeśli chodzi o działanie wszystkie widoczne na zdjęciu spełniają moje oczekiwania ;)) Są też gąbeczki do rozprowadzaniu podkładu, używam je już bardzo długo i jestem zadowolona (do kupienia wyłącznie w Rossmanie); Kredka pod oczy Avon ceny nie znam (Kolor srebrny, idealnie nadaje się z zielonym lub różowym cieniem )

CIAŁO: Balsam Dove ( nie znam ceny, dostałam w prezencie - jestem zadowolona ;) ); Anty-perspirant Dove 8,90 zł ( świetny, delikatny zapach i dobra ochrona ;) ); krem do rąk Garnier około 7 zł (jest ok, dłonie nie wysuszają się i są delikatne); Perfum Lady Gaga 119,00 zł (zakochałam się w tym zapachu, jeśli macie Sephore gdzieś niedaleko, polecam)

Wszystkie pięknie ustawiły się do zdjęcia - troszeczkę im pomogłam :D Jak widzicie dzisiaj na zdjęciach nie pojawił się mój kot, choć przyznam, że było ciężko ją odciągnąć ;)

Pozdrawiam
Ilona

54 komentarze:

  1. Niezła kolekcja:)
    Bardzo lubię Dove i nivea, nigdy mnie nie zawiodły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo^^
    ja lubię clearskin mi pomaga♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na mnie w ogóle nie działa :/

      Usuń
  3. Świetna kolekcja ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolekcja :)
    pomadki nivea i puder z Rossmanna są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. peeling z lirene<3
    ale kolekcja kosmetyków!<3:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli peeling Lirene jest ok ?? to dobrze ;)

      Usuń
  6. Świetne kosmetyki :D
    Oczywiście możemy obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostrzegam przed antyperspirantem! Sprawdź czy zawiera sole aluminium (chociaż prawie każdy zawiera). Mi od sztyftu zapchały się pory pod pachami, zrobił mi się ogromny obrzęk do tego stopnia, że nie byłam w stanie się sama ubrać i tak przez 1,5 tygodnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, nie powinno się cały czas używac antyperspirantu, bo zatykaja pory, tez o tym słyszałam :/

      Usuń
    2. To jest okropne, bo jak tu wyjść gdziekolwiek bez antyperspirantu? :( te z apteki są raczej drogie, a skazać się na smrodek to już całkowicie odpada :)

      Usuń
  8. pudru z Rossmanna używam antyperspirant dove też miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moich jest dużo mniej, ale polecam podkład z z Soraya "make up sceniczny" z spf 10, oraz odżywkę do włosów z Radical, są różne rodzaje.
    Duża kolekcja :D

    zapraszam również na 5 rozdział na moim blogu, byłabym wdzięczna za szczere opinie:
    http://something-would-be-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam podkładu z Soyrai i też jestem na tak, a co do Radicalu to slyszalam, ze jest dobry

      Usuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Award, szczegóły u mnie na blogu: http://thelena-fashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam antyperspirant Dove! ♥
    całkiem dużą masz kolekcję :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od dłuższego czasu też używam tylko dove i jest ok

      Usuń
  12. planuję zakupić szampon z Timotei i chciałabym znać Twoją opinie na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka rodzai tego szamponu, na objętość blask, do włosów farbowanych, jak jak na razie jestem bardzo zadowolona z efektów, używam tego szamponu około 2 miesięcy i włosy, nie przetłuszczają się szybko, a także nie są suche, a na tych dwóch rzeczach zależało mi najbardziej ;)

      Usuń
  13. fajne kosmetyki ; D widzę cienie z hello kitty ^____^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak uwielbiam tą postać, a cienie również przypadły mi do gustu ;)

      Usuń
  14. Szampony, odżywki, kremy mam to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję liczę na rew ;)
    zumi-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I think this is one of the most vital information for me.
    And i am glad reading your article. But should remark on few general things, The website style is ideal, the articles is
    really excellent : D. Good job, cheers

    Here is my web site price of braces

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much, I really appreciate it ;)

      Usuń
  17. Fajny blog !

    obserwuję i zapraszam na karoo-kaaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Do samych włosów masz sporo specyfików. Ja jedynie używam szamponu, maski i.. tyle. ;D

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajna paletka z cieniami Hello Kitty! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo tego ;) Ja do włosów używam Garnier ^^
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog :)
    Obserwuję :)

    Ps. Jak zrobiłaś tego kotka po lewej stronie ?

    love-paola.blogspot.com
    Zapraszam na nową recenzję horroru ''Mama''

    OdpowiedzUsuń
  22. używam części z pokazanych przez Ciebie produktów i najbardziej polecam żel do twarzy z Be Beauty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, także go lubię, dobrze oczyszcza twarz

      Usuń
  23. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. niezła kolekcja. używam kilku takich samych kosmetyków ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę spróbować kilku kosmetyków z tych których pokazałaś ! :)
    Ja juz obserwuję i liczę na to samo

    http://black-and-whitee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zamierzam kupić szampon do intensywnego brązu ;) i dzięki Twoim słowom zdecydowałam się na wypróbowanie, bo do tej pory sie wahałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam właśnie do intensywnego brązu. Ale nie zapomnij, aby do szamponu kupić odżywkę. W Rossmannie jest teraz promocja odzywka i szampon za niecałe 10 zł

      Usuń
  28. niezła kolekcja ;)
    bardzo lubię olejek do włosów z olejkiem arganowym oraz balsam do ciała Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  29. widziałam właśnie tą promocję ;) i muszę się na nią załapać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Good web site you have here.. It's hard to find excellent writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

    Look at my web-site - Kolagen

    OdpowiedzUsuń
  31. posiadam taki sam krem do rąk ganiera i jestem bardzo zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy ten perfum Gaga jest czarny, czy mi się wydaje? ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??????????????? :)

      Usuń
    2. Tak jest czarny, ale nie zostawia sladow na ciele ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)