wtorek, 26 marca 2013

KOKARDKI II

Cześć!
Nie było mnie kilka dobrych dni, przepraszam za nieobecność, ale tyle się u mnie dzieje - z resztą jak zwykle, musiałam to wszystko ogarnąć ;)
Dzisiaj chcę pokazać Wam moje nowe kokardki jakie zrobiłam, poprzednie możecie zobaczyć w innym poście, niestety nie mam aktualnie wystawionych ich na allegro, ale jeśli zainteresuje Was jakaś, to zapraszam do pisania na e-maila: ilonastejbach@wp.pl lub w komentarzu, niżej link do pierwszego postu z moimi kokardkami: http://ilonastejbach.blogspot.com/2012/11/kokardki.html
Zapraszam do oglądania ;)

Biała

Jeansowa

Złota

Kremowa

Biała w kwiatki

Różowa

Czarna - duża

Czarna z cekinami


Jeśli chciałybyście kokardki w Waszym ulubionych kolorze piszcie śmiało ;)

    



85 komentarzy:

  1. pierwsza bardzo mi się podoba ;) świetne urozmaicenie koka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, uwielbiam kokardki <3 Planuję zrobić sobie tatuaż - kokardkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ja też chce właśnie kokardkę ;) ale ciągle mam coś innego na głowie i zapomniam ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* widziałam, że ostatnio właśnie kupiaś jedną, ja też akurat sprzedaje po 2 zł ;P

      Usuń
  4. Ładne są i genialnie prezentują się z kokiem..! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. I oczywiście obserwuję, mam nadzieję że Ty również.

    Zapraszam ;-)
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, ożywia każdą fryzurę, nawet zwykłego kucyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, do kucyka tez zakładam często ;)

      Usuń
  7. dżinsowa i złota są przeurocze, jestem zachwycona nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz zainteresowana jakąs napisz ;)

      Dziekuje ;*

      Usuń
  8. Świetne te kokardki, na pewno jakąś będę chciała, muszę pomyśleć tylko nad kolorem i dam Ci znać ;* piękne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam podałam link gdzie jest reszta moich kokardek, chyba, że bedziesz chciała jakiś swoj kolorek ;)

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się pierwsza:) bardzo fajnie to wygląda na włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kokardki! Jakie te są wspaniałe! No przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorem podoba mi się przedostatnia, ale to już nie dla mne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie dodatki, małe a cieszą. No i plus za estetyczne wykonanie! :)

    papryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ;) Zawsze próbuję zrobić je starannie, dziękuje za komplement ;)

      Usuń
  13. Ale ładne, widać , że masz talent (-:

    Wprawdzie nie jestem dziewczyną ( hehe (-: ) , ale też mi sie podobają (-:

    Rozwijaj umiejętności, bo warto (-:

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. sliczne są, musze soie taką sprawic.

    OdpowiedzUsuń
  16. Są bardzo fajne :D
    Z czego robisz takie świetne kokardki ? *.*
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego rodzaju materiału, co napotkam na swojej drodzę, z wszystkiego chcę zrobić to piękne cudo ;) Uwielbiam kokardki ;) i to już niewazne czy to materiał czy papier ;)

      Usuń
  17. są śliczne! każda ma w sobie to coś, co przyciąga uwagę i zachwyca:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne kokardki! Niestety ja mam dosyć krótkie włosy i koka za nic się z nich nie zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może wykombinuję dla Ciebie spineczkę ;)?? Bo także robiłam ;) lub przypinkę ;)

      Usuń
  19. Kokardki są bardzo ładne niestety w tej chwili mam za krótkie włosy na robienie koka. Ale jak tylko trochę mi podrosną to na pewno się zdecyduje :).

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajne te kokardki :D

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ta w kwiatuszki bardzo ładne :) marzy mi się taki gładki koczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby zrobić dobrego koka, wystarczy wypłniacz do niego, można zrobić go własnym sposobem, może kiedyś wstawie post o tym ;)

      Usuń
  22. Z męskiego punktu widzenia muszę pochwalić pomysł i wykonanie :) bardzo ładne kokardki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci wyszły te kokardki, bardzo mi się podobają! :)
    Co ciekawe i trochę śmieszne w nocy miałam sen właśnie o tym, że robiłam kokardki z różnych materiałów, więc jak weszłam tutaj do Ciebie i zobaczyłam te cudeńka to od razu przypomniał mi się mój sen. A faktycznie kiedyś udało mi się stworzyć parę kokardek z materiału, który został po skracaniu spódnicy. :)

    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym tworzeniu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;)

      Może to znak, że powinnaś urozmaicić swoją fryzurkę ;)?

      Usuń
  24. Ślicznie wyglądają , też mam kilka , ale nie noszę . ; D
    Pozdrawiam Cieplutko !!
    P.S TA BIAŁA I RÓŻOWA - UROCZEE. *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. są piękne <3
    mogłabyś zdradzić jak je robisz dokładnie, była bym wdzięczna jakbyś każdy etap robienia takiej kokardki sfotografowała i umieściła na blogu, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z poprzednij wpisów, własnie pokazywałam jak zrobić taką kokardeczkę ;)

      Usuń
  26. mój poprzedni blog to www.bydasiaaa.blogspot.com
    sama bym takich kokardek nie zrobiła ;oo podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty ;) na pewno dałabyś radę ;)

      Usuń
  27. Piękne kokardki, mogłabyś okazać krok po kroku jak je wykonać?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zrobię to w kolejnych postach, poniewaz juz raz o tym pisalam, ale widze zainteresowanie ;)

      Usuń
  28. Świetne. ;DD Widać, że masz rękę do tych rzeczy, bo efekty są super. :)

    www.duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zakochana w kremowej :) Zastanowię się nad kupnem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. różowa jest śliczna. ♥ muszę sobie kupić. :)
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. różowa wygląda najpiękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne kokardki,najbardziej podoba mi się różowa.
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Biała i różowa jest cudowna! *_*

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ale śliczne, no nie mogę. *_*

    OdpowiedzUsuń
  35. Good answer back in return of this query with solid arguments and telling the whole thing concerning that.



    My website - costs of dental implants

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne kokardki, chętnie bym takie przygarnęła do siebie.

    Bardzo mi miło,że mnie odwiedziłaś, Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. kokardki są takie urocze i dziewczęce!!<3
    1, 6 i ostatnia są przecudowne!<3
    :)):*

    OdpowiedzUsuń
  38. fantastyczne są te kokardki <33 *.*

    http://ciooccoolatoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. pasują Ci te kokardy ;) dodają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne kokardki :) widać, że są zrobione starannie i maja śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie ładne kokardki :) Ja tez robię podobne, nawet daaawno temu był post u mnie z DIY :) Takie ozdoby można nosić do wielu stylizacji. Pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)