poniedziałek, 4 lutego 2013

COLBIE CAILLAT "REALIZE"

Cześć!
Długo myślałam nad dzisiejszym filmem, który dodałam. W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest być sobą. Zawsze powtarzałam sobie, że będę robić to co kocham i nawet jeśli komuś nie podobają się moje filmy to nie muszą ich oglądać, każdy lubi co innego, ale mogą już sobie darować niecenzuralnych i obraźliwych komentarzy w moją stronę, że tylko dopiec. Z drugiej strony, gdy już nagrałam film i chce go wrzucić na youtube to ciągle widzę, że tu głupio wyglądam, tu wyszłam z tonacji, tutaj źle zaśpiewałam, tutaj widać moje krzywe zęby i boję się opinii innych, w końcu kasuje film.
Na szczęście są przy mnie przyjaciele i przede wszystkim, jest mój Paweł, który próbuje mnie podbudować, pocieszyć, podnosi na duchu, mówi, że nie mogę tak patrzeć na to wszystko. To prawda!
Najgorsze we mnie jest to, że muszę zrobić wszystko idealnie, ale przecież tak się nie da. Każdy popełnia błędy i nie mogę się przejmować. Po dłuższych przemyśleniach postanowiłam udostępnić film.
Zapraszam do oglądania ;)

Pozdrawiam
Ilona




61 komentarzy:

  1. O, pierwszy (-:

    Ale słabo oceniasz siebie, tak nie wolno /-:

    Takim ludziom sie źle żyje.
    Głowa do góry, więcej optynizmu i pozytywnego nastawienia do siebie, świata i do życia (-:

    Musisz zawsze - jak sie da - być dobrej myśli, że wszystko sie uda (-:

    Aleluja i do przodu, jak mówi Prokop (-:


    A co do filmu, to ja tu nie widzę żadnych wad, więc nie marudź, hehe (-:

    Jedynie co bym Ci radził, to więcej uśmiechu (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak myślę pozytywnie to zawsze coś mi popsuje humor, a jesli chodzi o usmiech to mam krzywe zeby i nie czesto sie usmiecham :/

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam.

      Nie można widzieć u siebie tylko samych wad.
      Pozytywy też trzeba znaleźć (-:

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Nie denerwuj się tak, bo nie ma powodów :)
    Pierś do przodu, głęboki wdech i uśmiech na twarz to jest to czego Ci potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszło Kochana!:) Masz genialny wokal!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wyszło, co się martwisz :) Muzyka nie w moim stylu, ale głosik masz ładny. Przeszkadzał mi tylko pogłos śpiewającego oryginału. A kotek na końcu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była wersja z takim jakby chórem, nie mogłam tego zmienić....a jeśli o kota, to tak Lamcia wszędzie się wepchnie :D

      Usuń
  5. Bardzo fajny masz , taki delikatny :) Piosenka w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała twoja urode to bym sie nie wstydziła absolutnie :))
    Bardzo pięknie wyglądasz, tak pogodnie:)
    A wiara w siebie czyni cuda, wiesz?
    Kontynuuj swój talent bo warto :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny głos masz i piosenka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć muzyka nie w moim guście, to ... słuchać, że masz świetny słuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie:-))) Brawo Ilona:-)))
    Śpiewaj dalej, bo masz talent:)
    Miłego dnia, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przepiękny głos:)) proszę o wiecej takich filmików:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie denerwuj się nie ma czego:) głos masz przyjemny:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny głos, rób to co kochasz, jak najbardziej!
    A idealnych ludzi nie ma, ja miałam takie samo przekonanie, wszystko musi być idealne, ale tak się nie da, lepiej być szczęśliwą a nie perfekcyjną wbrew wszystkiemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, lepiej być szczęśliwą niż perfekcyjną ;)

      Usuń
  13. super masz głos <333 obserwuję i było by mi bardzo miło jesli ty zaobserwujesz mojego bloga http://polcia2704.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. lol la laaaaa ale masz swietny glos,,,,, kurcze

    zapraszam na konkurs walentynkowy

    OdpowiedzUsuń
  15. nie możesz zawsze patrzeć na opinię innych,bo ludzie są,byli i będą zazdrośni.A Ty masz bardzo ładny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludzie już tacy są zawistni i zazdrośni zawsze komuś coś nie będzie pasować, a Ty się tym nie przejmuj i rób dalej to co lubisz bo głos masz świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo ladny glosik a film mi sie bardzo podoba!;*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się barwa Twojego głosu!
    A do tego jesteś śliczna kobietą! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Już jestem Twoją fanką:) piękny masz głos:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie, nie znam się na śpiewaniu ale masz bardzo fajną barwę:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie śpiewasz! Więcej wiary w siebie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja droga, więcej wiary w siebie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie!

    ciekawy blog.

    zapraszam do siebie! www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  24. po przeczytaniu tych kilku zdań, które napisałaś można łatwo wywnioskować, że jesteś za mało pewna siebie, zdecydowanie! ale pewnie jesteś bardzo wrażliwa :) nie oszukujmy się krytyka boli ale pamiętaj, że nawet Ci najlepsi, których kochają tysiące kolejne tysiące nienawidzą :) nie możesz się tak przejmować, rób to co sprawia Ci przyjemność. ja na filmiku zobaczyłam świetną dziewczynę i zupełnie nie zwracałam uwagi na jakieś mankamenty, które podobno masz :P w takich sytuacjach zamyka się oczy i wsłuchuje w to co chcesz przekazać, w Twój głos, który koi zmysły. :) uwierz w siebie!
    obserwuję i czekam na kolejne filmiki, pozdrawiam :) PAULA
    onmyroof.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co powiedzieć, za brakło mi słów. Dziękuję za śliczny komentarz, znasz się na ludziach i od razu zauważyłaś jaka jestem. ;)

      Usuń
  25. Super blog. Będę zaglądać ;D

    obserwuje i zapraszam; http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam się jakoś specjalnie na śpiewaniu, ale mnie się podoba ;) ja nie mam talentu wokalnego :D nie masz się czym przejmować, dobrze wyszłaś na filmiku! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za te wszystkie przemiłe komentarze, po prostu za brakło i słów. Podbudowaliście mnie i sprawiliście, że bardziej wierze w siebie...dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zahipnotyzowałaś mnie swoim głosem! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie śpiewasz! :) I więcej wiary w siebie! :)*

    OdpowiedzUsuń
  30. cudnie *-*
    obserwujemy?
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oglądałam Cię i słuchałam ze łzami w oczach.. na prawdę!.. Aż jeszcze mam szklane oczy.. Ja nie wiem czemu jeszcze nie widziałam Twojej płyty!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w zakładkę "PROJEKTY" :) Może dodasz do obserwowanych ? :* Zrobię to samo z miłą chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co powiedzieć. Bardzo dziękuje

      Usuń
  32. Mi się podoba jest super i myślę ze powinnaś uwierzyć w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz dobry głos. Nie przejmuj sie złośliwymi ludzmi piszą te rzeczy tylko po to by się podbudowac bo nie mają sił by walczyć o swe marzenia. Ja Ci życzę bardzo dużo takiej siły;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne zdjęcia *U*

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. i bardzo fajnie ze zdecydowalas sie wrzucic filmik, masz piekny glos!

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne zdjęcie;) Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. najważniejsze, by być sobą i robić swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny blog,a śpiewsz bardzo ładnie. Obserwuje ;)
    +licze na rewanż

    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie martw się opinią innych, w Internecie każdy jest bezkarny i wypisuje obraźliwe komentarze, aby tylko zniszczyć komuś dzień, ale są też tacy, którzy mogą Cię docenić - na przykład ja :D Bardzo podoba mi się Twój głos, co prawda nie znam piosenki i nie wiem, czy gdzieś się pomyliłaś, dla mnie brzmiało super.
    Pozdrawiam!

    AB

    _______
    alexboooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ;* to bardzo miłe ;)

      Usuń
  41. mnie uszy nie bolą, więcej wiary w siebie, ale tych filmów nie wybaczę :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Finally I got a web site from where I know how to truly take
    useful data regarding my study and knowledge.


    Check out my website: lingering

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)